לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

איך הוא עושה את זה?!


,  אני לא מצליחה לישון. אני חושבת שזה קשור לרעש הטורדני של המאוורר. זה כמו שיהיה לך זבוב על האוזן ללא הפסקה. הבחור? לא יכול בלי זה. אתם יודעים איך זה גברים שחם להם כל הזמן, ולא נעים לי לכבות לו. חוץ מזה, זה כבר לא יעזור. אני כבר לא באמת עייפה, ואני גם ככה כעוסה כי הוא ישן כמו בול עץ ובכלל לא שם לב שאני לא ישנה, שלא נאמר הציע לכבות את המאוורר גם אחרי שאמרתי שהוא משגע לי את השכל. וגם אני חושבת על זה שרוב הסיכויים שלא תהיה לי לעולם עבודה בתור ביופיזיקאית וכנראה אשאר באקדמיה לעולמים. לא משהו. וחשבתי על זה שבלבנון נהרגים אזרחים וזה, אבל נגיד שאתה גר עם הילדים שלך בביניין בנתניה יחד עם סוחר סמים שיש סיכוי טוב שישגרו עליו טיל לאו. לא היית שוקל ברצינות לעבור דירה? היית שוקל, כמובן. וגם היית עובר לפחות לכמה ימים לבית של אמא שלך עם הילדים במידה ואתה יודע שעומדים להפיל עליו טיל. אז אני לא מרחמת על האזרחים הלבנונים, על אף אחד מהם. ואני גם קצת דואגת מהמבחנים, כי אני לא יודעת כלום. ואם לא יהיו לי ציונים טובים אני גם לא אוכל להשאר באקדמיה, מה שיוביל אותי לאיזו עבודה במכירות של חומרי מעבדה או משהו כזה. באסה.
נכתב על ידי , 16/7/2006 03:15  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)