לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

מה שמעצבן אותי


כמה מפתיע- התקשורת. אבל הפעם לא כמו שהיא מעצבנת בדר"כ. יאמר לזכות רוב הפרשנים, בכל הערוצים, שהם עושים עבודה יפה. הבעיה שלי היא בעיקר עם המראיינים:
1. מעצבן אותי שקוטעים אנשים באמצע. נגיד, אם הזמנתם לאולפן את דוברת צה"ל, למה אתם לא נותנים לה לדבר? זה לא שאתם קוטעים עד ראיה, נגיד.
2. מעצבן אותי שמנסים להכשיל בלשון ולהוציא הצהרות במצבים כאלה. לשאול את שאול מופז "האם אתה חושב ששר הבטחון פועל נכון?", זה מיותר לחלוטין.
3. צה"ל והמשטרה צריכים לבקש מהם לא לשחק עם המצלמה כדי להראות איפה טיל נופל? אין שום שיקול דעת?

חברים, קראו בין השורות: נציג הממשלה היחיד שהראה את פרצופו בטלויזיה עד עכשיו היה שאול מופז. לפרץ היו שני נאומים כתובים, בהם הודעות בלבד. את אולמרט שמענו רק בישיבות הממשלה, מה שזה בהחלט לא פניה ישירה לציבור. אף אחד מהם לא ענה על שאלות עיתונאים. אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני מצפה שאחרי 5 ימים של מלחמה לראש הממשלה יהיה מסר לאומה, ושעל הדרך יהיו לו ביצים להתמודד עם שאלות של עיתונאים. גם ככה יש להם את השאלות מראש. אני לא מתיימרת להיות יועצת פרסום, אבל מעניין מה הם חושבים לעצמם... אולי באמת עדיף להסתיר אותם.

בחיי, נסראללה בראיון מוקלט מתוך בונקר נשמע יותר בטוח בעצמו מאולמרט בישיבת הממשלה בירושלים.
נכתב על ידי , 16/7/2006 17:25   בקטגוריות זה העולם, תקשורת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)