לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

אופטימית


הגיעה אליי היום הסטודנטית שלי לפרוייקט קיץ. היא אמורה לעבוד איתי בחודש הקרוב, ללמוד איתי טכניקות עבודה ולראות מה זה מעבדה. מדהים כמה אני נשמעת חכמה כשאני מדברת על התיזה שלי עם אנשים...
העניין המוזר הוא שהיא בת 26. זה ארבע שנים יותר ממני, והבחורה מבקשת ממני רשות ללכת הביתה. כמובן, סיכמנו שברגע שאין לה מה לעשות היא יכולה ללכת, בדיוק כמו שאני עושה כשאין לי מה לעשות.

המעבדה קולטת השנה שישה סטודנטים לפרוייקט קיץ. כשאני הגעתי לפרוייקט קיץ לפני שנתיים הייתי יחידה, והיה סטודנט אחד לתואר שני. שנה שעברה, כשהמשכתי לעבוד שם, נקלטו שני סטודנטים חדשים לתואר שני. אחד הלבטים הגדולים בהאם ללכת לשם היה שאין שם חיי חברה- רוב הצוות מבוגר, הסטודנטים שהיו היה ממש אנטיפטים, והמקום היה נראה די מת.
כשאני התחלתי תואר שני התחילו איתי עוד שלושה: שניים שהיו איתי בתואר הראשון ועוד פיזיקאי אחד (בחור מוזר ברמות). שנה הבאה יגיעו עוד כמה סטודנטים לתואר שני ככל הנראה, והולך להיות שם שמח, כי רוב החדשים יהיו ביופיזיקאים, מה שאומר שהם הרבה פחות חנונים והרבה יותר תקשורתיים. איזה כיף.

***

מחר יש לי מבחן בתרמו. אני לא יודעת הרבה, אבל אם הוא ישחזר שאלות יש לי סיכוי די טוב. אני לא אצליח ללמוד את כל החומר באח"צ אחד, אבל כבר אמרו חכמים שבאונ' לא צריך לדעת אלא לפתור. ובאח"צ אחד אני יכולה לדעת מה יש לי בין כל הבחינות שצילמתי כדי לדעת לאן לגשת לחפש.

***

היום דיברתי עם מישהו בקשר לדירה, ואני הולכת להסתכל עליה ביום שלישי.
נכתב על ידי , 30/7/2006 15:23   בקטגוריות פסאודו לימודים אקדמיים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)