לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

קאיה הופכת גברת


לאחרונה אני עסוקה מאוד.

אני עובדת יותר מהרגיל (כי אני מוציאה יותר מהרגיל) וגיעה למעבדה לזמנים קצובים: לבוא, לעשות ניסוי, לעבד תמונות וללכת.

 

עבודה:

אני עובדת יחסית הרבה. אתמול גם הייתה לי פגישה עם המנהל שלי והמנהלת שלו לסיכום השנה (על העלאה של 5.5% במשכורת). אני עובדת בחברה הזאת כמעט שלוש שנים וזו הפעם הראשונה שמתעסקים באיך אני עובדת וטורחים לספר לי על זה. מעבר לזה שמסתבר שיש סיבות טובות מאוד למה להעסיק אותי, הם טוענים שהצוות לא מרגיש בנוח לשאול אותי שאלות, וזה חבל כי אני המסווגת הותיקה ביותר עם הבחנה דקה מאוד לטעויות סיווג. מעניין למה לא מרגישים בנוח לשאול אותי שאלות... בעבודה אני דווקא מאוד לא חברותית ומאוד לא מעניין אותי מה קורה סביבי. אבל אני בקטע של לשנות את זה, אחרת בחורה שאני ממש ממש לא אוהבת והיא הרבה פחות מוכשרת ממני תקבל יותר קרדיט ממני רק בגלל שהיא יוצאת להשתכר עם הבוס.

 

הוצאות:

גיליתי את נפלאות האיפור. גם גיליתי שאני די מוכשרת בשביל להתאפר. וגם הגשמתי פנטזיה ישנה: קניתי איפור ב-MAC.

חוץ מזה, גיליתי לאחרונה שתכשיטים זה לא נורא בכלל, וכבר הצטיידתי בשרשרת, שתי טבעות וזוג עגילים. את החורים באזניים, יש לומר, פתחתי ביום שישי האחרון אחרי שהיו סתומים מאז התיכון.

 

מעבדה:

יש לי סטודנטית קיץ שעושה חלק מהניסויים שלי והוניברסיטה משלמת לה בשביל זה. היא לא עושה את הניסויים הבאמת חשובים, כי את הניסויים החשובים אני מעדיפה לעשות בעצמי. הניסוי החשוב, עליו מבוססת ההצעת מחקר שלי חזר על עצמו באופן נהדר השבוע. אני פוגשת את ביג פרופ' ביום שלישי, עם הצעת מחקר מוכנה והצעה להרחבת המחקר שיכולה להניב מאמר נוסף (זאת אומרת, נוסף על זה שאני אמורה לכתוב מתישהו) בלי לעבוד קשה.

 

אז הכל טוב, אם מתעלמים לרגע מהמדינה המטורפת הזאת.

 

לסיום: לא שא פעם תמכתי תמיכה, ולו קטנטונת, במפלגת קדימה. אבל זה נראה כאילו מישהו ממש רצה שהם יכשלו במלחמה ואז יפיל עליהם מלא תיקים פליליים לא קשורים. לא שצחי הנגבי לא מסריח או שאין סיכוי שרמון נישק פקידה בניגוד לרצונה, אבל איכשהו הכל נופל עליה ביחד. גם יש לי תחושה שכל האשכנזים הבטחוניסטיים בעבודה נהנים מ"אמרנו לכם". אני יודעת שזאת תיאוריית קונספירציה מטורפת, אבל זה נראה כאילו מישהי שיחק עם בובות, שם אותן גבוה-גבוה ואז נתן להן להתרסק על הרצפה. מי? לא יודעת. כנראה נגלה את זה עוד כמה שנים יחד עם סיפורי המחדלים הגדולים של המלחמה הזאת. בדיוק כמו שכמה פעמים השנה קיבלנו רשמים סודיים ממלחמת יום כיפור בעיתוני שבת.

נכתב על ידי , 17/8/2006 10:41   בקטגוריות אני  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)