לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

אז נוסעים


ביום שני עלה בי רעיון: אני אטוס לארגנטינה בפסח.

 

היתונות:

1. יוסי משתחרר בפברואר ואמור לטוס לדרום אמריקה מתישהו אחרי זה ולחזור לפני תחילת הלימודים באוקטובר. התכנון המקורי היה להצטרף לקראת סוף הטיול אבל זה נראה הרבה יותר כיף להצטרף להתחלה

2. לנסוע באמצע השנה זה יותר טוב מלסיים את התואר ולעוף, מבחינת כל הדברים שצריך לעשות לקראת סוף התואר: להחליט מה קורה הלאה, למצוא עבודה או מנחה לתואר שלישי

3. לדעת שמצפה לי חופש קרוב תהיה זריקת מרץ לחצי שנה הקרובה

4. לחזור מחופש תהיה זריקת מרץ לחצי שנה האחרונה של התואר

5. להתרחק קצת בטח יעזור לי לבחון את האופציות שלי להמשך

6. אני אראה את המשפחה, כל אלה שלא ראיתי כ-6 שנים, ואהיה שם בסדר פסח

7. מרץ-אפריל זה תחילת הסתיו. זו עונה מצויינת לטייל בבואנוס איירס ועונה טובה לטייל בדרום כי עדיין לא מתחילים שלגים וזמן טוב לראות את הקרחונים

8. יש שבועיים חופש באוניברסיטה בפסח, אני אקח שבוע לפני ושבוע אחרי, זה יוצא חודש, ואז ממילא יש שלושה ימי חופש בגלל יום העצמאות. אני לא אפסיד הרבה לימודים

9. זה פשוט הולך להיות כיף

 

חסרונות:

1. יש כל מיני קניות לעשות לפני שנוסעים, 1200 דולר כרטיס ועוד כסף לטיסות פנימיות ולהסתובב שם. בקיצור, הרבה כסף שיהיה צריך להתחיל לחסוך מעכשיו.

 

אז זה 9 יתרונות מול חסרון אחד. נראה לי שלא קשה להחליט.

 

***

 

אתמול נתקפתי חרדה: אני חושבת על לטוס עם חבר שלי לטיול בו הוא יכיר את כווול המשפחה שלי, ובכלל- הטיול מתוכנן לעוד חצי שנה. מה בדיוק אני חושבת לעצמי? מי בכלל יודע מה יהיה עוד חצי שנה?

אבל היום, כשמישהי בעבודה אמרה לי "שמעתי שאת מתכננת לנסוע" ושאלה עם מי, היה נראה לי ממש ברור שאני טסה איתו. כי למה לא? יהיה כיף :) 

נכתב על ידי , 12/9/2006 11:45   בקטגוריות אהבות, אני, טיולים  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)