לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

שומו שמיים


אדון קוויקי העביר אליי פרויקט. תכל'ס, הוא העביר כי ביקשתי, אבל גם זה נחשב.

 

ובכן, שמועות. לכל אחד יש שמועות שדבקו בו במהלך השנים. טיבן של שמועות הוא שהן מתפתחות כשאתה נמצא בסביבה חברתית, אחרת אין מי שיעליל עליך עלילות. לכן, השמועות עליי התחילו באוניברסיטה, שהרי לפני כן לא הייתי חברותית מי יודע מה. בתיכון לא רק שלא הייתי מקובלת, אלא שהייתי די תלושה. אולי כי באמת קשה לעלות לארץ ועד שאתה קונה לך סביבה תומכת שלא צוחקת עליך, ההורים שלך מחליטים לעבור עיר, ועוד לכפר-סבא. לכו תתקבלו בחבורה של צפונבוניות דתיות בנות 16.

ובכל זאת, אני לא יודעת עד כמה הדברים התפתחו לכדי שמועות, שהרי אני לא ממש מעורה במה שקורה סביבי. יכול להיות שהם רק חשבו את זה בינם לבין עצמם, יכול להיות שהם גם דנו על זה עם אנשים אחרים. בכל אופן, זה אוסף של דברים שהגיעו אליי:

 

 

1. היא שונאת בלונדינים

השמועה היחידה שהייתה עליי כשהייתי קטנה. זה היה בכיתה ט', ברחובות, כשהייתי בארץ איזה שלושה חודשים. יום שישי אחד, בדרך לגן המגינים איפה שכולם נפגשים, שאלה אותי מישהי מה אני חושבת על אלעד. אמרתי לה שהוא חמוד. היא שאלה אם אני רוצה לצאת איתו. ותכל'ס, איזו בחורה חדשה שכולם צוחקים עליה לא חולמת לצאת עם הבחור הכי שווה והכי מקובל בחבר'ה? בגלל זה הייתי בטוחה שהכל בדיחה אחת גדולה כדי לצחוק עליי. אז אמרתי לה שהוא בלונדיני, ואני לא אוהבת בלונדינים. וככה זה התחיל: קאיה דחתה את אלעד, הבחור הכי שווה בשבט, בגלל שהוא בלונדיני. אלעד, מצידו, כל פעם שהוא ראה אותי זרק לעברי "שונאת בלונדינים, אה?", גם כמה שנים אחרי. פרט משעשע: לפני ארבע שנים, אלעד הצהיר שהוא הומוסקסואל.

 

2. היא עשירה

יום אחד, אי שם בתחילת סמ' ב' של שנה א' דיברתי עם בחורה אחת על העבודה שלי. אז עבדתי בתור מורה למתמטיקה לעולים חדשים מארגנטינה וברזיל, בקורס הכנה למבחני מיון למכינה לעולים באוניברסיטה. היא אמרה לי, איכשהו, שזה ברור שאני עובדת סתם כי אני לא רוצה לקחת כסף מההורים, שברור שהם יכולים לשלם לי על הכל ומעבר ושברור שאני מהצעירים האלה שמתריסים כנגד ההורים.

 

3. היא צפונבונית

לא קשה להגיע לזה אם אני כפר-סבאית, ועוד עשירה שעובדת סתם כי היא לא רוצה לקחת כסף מההורים. רגע השיא היה אי שם בשנה ב' כשהסברתי לחברה שלי, חולונית במקור, שהיא הצפונבונית מבנינו: היא זו שמתאימה את צבע החולצה לצבע הגומיה והצללית, ואני בכלל לא מתאפרת. היא בתגובה טענה שאני הצפונבונית והוא הפרחה. שאני אתווכח? אני בטוחה שכל העניין הזה התחיל בבלבול הגדרות. לך תסביר לחבורה שכוללת חולונית, רמת-גנית דוסית בכבדות, רחובותי ומושבניק שאני ממש רחוקה מלהיות צפונבונית ראויה לשמה. צריך לגור בשרון כדי לדעת.

 

4. יש לה ציונים ממש טובים

למדתי עם בחורה אחת, הילה שמה, שהיא ממש מוכשרת. לא רק זה, היא גם עובדת נורא קשה. אם יש מישהי אחת שהכרתי באוניברסיטה ואני לוקחת לי כמודל, זו היא. ולפני תקופת הבחינות הראשונה של שנה ג' היא אמרה לי בשיא הרצינות שהיא לא מבינה איך זה שאני גם עובדת וגם מוציאה ציונים ממש טובים. הסברתי לה שהציונים שלי לא טובים, אבל היא נשארה סקפטית. הממוצע של התואר הראשון שלי הוא 76. של הילה חוצה את ה-90.

 

5. היא מזיינת מלא

היו תקופות בהן זה היה נכון, לפרקי זמן קצרים מאוד. אבל מעולם לא היה לי צי של בחורים שמחכים לפקודתי, כפי שחשבו סביבי. כל בחור בתורו חשב שהוא אחד מיני רבים, שאני סתם משתעשעת איתו, שממש לא איכפת לי ממנו. זה הזמן לומר להם: היה לי איכפת, באמת. אני אפילו זוכרת את רובם.

 

6. היא עושה דברים מוזרים

שוב, זה קצת נכון. העניין הוא שאין שום דרך בעולם שמישהו מהסביבה הקרובה שלי יחשוד שזה אפילו טיפה נכון. אולי זו רק תחושת בטן בסגנון "זאתי, איך שאתה רואה אותה, היא חולת מין מטורפת". אולי זה האופי הארגנטינאי החם והמשוחרר, אולי זו החזרה בשאלה. ואולי הכל פנטזיה גברית שלא יודעת גבולות.

 

ואני מעבירה לאליונורה. כי זה מעניין אותי...

נכתב על ידי , 16/9/2006 17:11   בקטגוריות אני  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)