לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

לאאא שמים עליך דם-דיגידם-דיגידם


אתמול בבוקר עלה בי רעיון: אולי מה שאני רואה זה הסטה בספקטרום. כדי לבחון את העניין צריך לראות אם יש כזה דבר כמו מיקרוסקופ שקורא ספקטרום ולא רק נותן לך עצמה באיזשהו חלון של אורכי גל, כי נורא קשה לעבוד עם התאים האלה בקיווטה. אבל עוד לפני זה אני צריכה לדבר עם המנחה שלי, וזה אחרי שהוא קורא את ההצעת מחקר שלי כדי להבין על מה אני מדברת איתו. זה, כמובן, לא קרה עדיין.

הוא מאוד עסוק עם איזו קבוצה מגרמינה, איזה שיתוף פעולה חדש, איזה גראנט של כמה מאות אלפי דולרים. מה שנורא מעניין זה איך בדיוק נוצרים השיתופי פעולה האלה, אם אף אחד במעבדה הזאת לא עובד. זה מרסק מוטיבציה הדבר הזה.

 

קבעתי איתו להיום בשעה 10 בבוקר. אם לא בשביל לעבור על ההצעת מחקר, לפחות כדי שיאשר לי את הקורסים שאני רוצה לקחת שנה הבאה. אחת הבעיות בלעשות תואר שלא קיים באמת, היא שכל הקורסים הם קורסי בחירה ורק מבקשים ממך שהמנחה שלך לא יהיה ממש נגד. אה, כן, הוא לא הגיע, המנחה.

נכתב על ידי , 18/9/2006 11:27   בקטגוריות פסאודו לימודים אקדמיים, מחקר ותיזה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)