לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

שנה טובה


שנה טובה.
אני מתנצלת בפני כל מי שלא עניתי להודעות שלו, גם בפני אלה שלא שלא קוראים פה וגם בפני אלה שכנראה מחקתי מהסלולרי לפני זמן מה. אני באמת מאחלת לכולם שתהיה שנה נהדרת. פשוט החג קצת נפל עליי בהפתעה.

אני חושבת שזה בגלל השינוי הזה, ממתי שבאמת הייתי עושה חשבון נפש. בזמנים האלה שבאמת היה חשוב לי ללכת לבי"כ והשופר היה עושה לי משהו בלב. היום מצאתי את עצמי בתפילה מנסה לגלות עם מי אני מדברת, והאם אותו אחד באמת יחליט מה יהיה איתי השנה. חושבת על זה שבבי"כ מסתכלים עליי מוזר כי אני לא קבועה, ובטח לא משלמת על הכיסא שלי. חושבת על זה שלתפילה יש כזה אופי פרווה, כאילו כולם מתים ללכת לאכול בבית וכל המוסף הזה נורא מציק להם. לא יודעת, לא היה לי חג חגי. אבל אולי ככה זה כשאתה לא מייחס לחג חשיבות דתית מיוחדת.

חשבון הנפש שלי כולל דברים שאני רוצה לשנות, כמו לדאוג לעצמי יותר, ללמוד, לשמור על קשר עם אנשים. שזה מה שאני אומרת לעצמי כל שנה ולא ממש מצליחה ליישם. אבל נראה לי שאני משתפרת, לאט לאט.


ובעניין אחר לגמרי:
אתמול בלילה קיבלתי לפתע הודעה: "היי קאיה- אלדר. אני מקווה שאת זוכרת... חזרתי השבוע מדרום אמריקה ואני באיזור שלך למקרה שאתה רוצה לראות אותי.."

את אלדר הכרתי, לא תאמינו, באתר הכרויות. זה היה זמן משבר, והאתר ההוא שבר אותי עוד יותר: מה זה כל הרצינות הזאת? מה נסגר? מה מעניין אתכם בגיל 20+ במה אני עובדת וכמה אני מרוויחה? מה זה משנה אילו תכונות אופי אני מחפשת באבא של הילדים שלי? ג'יזס.
ואלדר? משוחרר טרי, לא מבין מימינו ומשמאלו, לפני טיול לדרום-אמריקה, ממש לא מחפש משהו רציני. אז הלכתי על זה. חוץ מזה, כבר אז היה די ברור לי שאת הרציני שלי כבר מצאתי, פשוט לא באמת הפנמתי את זה. כל דייט שהיה לי בזמנו היה כדי להבהיר לי עד כמה מה שיש לי בידיים הוא הטוב ביותר.
עם אלדר היו ארבעה דייטים נחמדים. בעיקר ראיתי את עצמי פועלת למען המין הנשי איתו. בחור נחמד, נראה טוב מאוד, אבל נוגע בבחורה כאילו הייתה פיסת ארטילריה. לא רק זה, המרוקאי הבהמה הזה איים להעיף לי את הטלפון לכל הרוחות אם אעז לענות להודעה באמצע דייט איתו. אז לימדתי אותו להתנהג.

הייתה משעשעת ההודעה ההיא. לא אומרת לכם שלמד להתנהג? הוא חזר מחצי שנה בדרום אמריקה, היה באיזור ושאל אם בא לי עליו. איזה יופי.
נכתב על ידי , 24/9/2006 19:41   בקטגוריות אני  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)