לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

פתאום כל אחת עברה הטרדה מינית


בימים האחרונים השיח הציבורי ער מאוד סביב אונס והטרדה מינית. אפילו חוזרת בתדירות מפתיע האמירה הזו, שפתאום את כל אחת הטרידו מינית.
לא תאמינו: באמת כל אישה עברה, אי פעם, סוג של הטרדה מינית. זו תהיה תמימות לטעון שזה קרה לכל אחת פעם אחת, כי זה קורה יותר.

לא כל דבר הוא עילה להגשת תלונה. יותר מזה- אם כל אחת הייתה מתלוננת בכל פעם שמישהו שם עליה ידיים, אף אחד לא היה מאמין לה יותר. במציאות נשים סופגות יותר מדי, פשוט כי לגברים אין גבולות.

בלי ללכת יותר מדי רחוק, אני יכולה לספר לכם על פעם אחת שחבר ללימודים מצא לנורא משעשע לשים לי קרח בתוך החולצה במהלך מעבדה בביולוגיה. או פעם אחרת שבמסיבה איזה בחור אחד לא מצא דרך טובה יותר כדי לעבור מלתפוס אותי במתניים ולהזיז אותי הצידה.
וכל ההערות... שלא משנה מה לובשים, איפה מסתובבים ועם מי, תמיד יהיה את זה שיהיה לו משהו להגיד, בדרך כלל קשור למין אוראלי.

מקור הבעיה נכון לשני הכיוונים, והוא טמון בחוסר כבוד של המרחב הפרטי. באי הבנה שמה לעשות, יש אנשים בהם לא אמורים לגעת. לא בצורה פסאודו ידידותית ובטח לא בצורה מינית מפורשת ללא הסכמה.

אני בכלל לא נכנסת לשאלה של למה נשים לא מתנגדות בכוח או לא מגישות תלונות מיד. בכלל לא מתעסקת בפגיעה הנפשית הקשה שבעקבות אונס או מעשים בכפייה. אני רק מנסה לפתוח פתח להבנה שחוסר הכבוד הבסיסי הזה הוא מסוכן והוא קיים מתחת לאף של כולנו.

אני לעצמי הבטחתי להתחיל להעיר להם יותר, כי זו לא צריכה להיות הנורמה. אתם מוזמנים לנסות לעשות את זה גם.
נכתב על ידי , 19/10/2006 18:23   בקטגוריות סיפורים ומשלים, עם ומדינה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)