לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

אפגרייד


היום בבוקר פגשתי את המנחה שלי, להציג לו את תוכנית העבודה שלי עד סוף המסטר, פחות או יותר. כמובן, זה לא הדבר הראשון שעניין אותו:
- קאיה, מה זה האפגרייד הזה בהופעה שלך?
- ראית?
- אי אפשר שלא לראת... צריך להיות עיוור כדי לפספס... מה-זה, השיער... את מתחתנת? מחזרת?
- מחזרת
- בגלל זה ההשקעה המיוחדת...
- זה לא ממש השקעה מיוחדת, רק השקעה
- זה בסדר קאי, זה לא בושה לחזר

אבל זה עוד כלום לעומת הפגישה שלנו בחדר האוכל:
- שתדעי לך, אני ממש לא מכיר אותך מאחורה... איזה שינוי עשית... משהו
עוד מעט הוא גם יגיד לי שהוא לא מזהה אותי באור...

***

זו הקדמה טובה לתגלית הבאה:
אף פעם לא יצא לי סקס מישרא. התחלתי פעם עם מישהו בתגובה: אמרתי לו "בחיי, תעשה לי ילד". ואז יצאנו, וישבנו בבית קפה קטן, וצחקנו וכאלה. ואז יצאנו שוב ושוב ואז שכבנו. אז זה לא ממש נחשב ל"יצא ל סקס מישרא" אלא "יצאה לי התחלה של עוד מערכת יחסים כושלת מישרא". וזה לא שלא שכבתי עם בלוגרים אחרים (אחד או שניים) אבל לא הכרתי אותם בישרא אז זה לא נחשב. ויצאתי עם עוד בלוגר, אבל לא היה איתו סקס, אז זה גם לא נחשב.
אולי כי ברוב הזמן שהבלוג הזה קיים בכלל היה לי חבר, אולי כי אני כל הזמן מפספסת את הסצנה (אתם יודעים שבמחלקה לכימיה בבר אילן כולם שוכבים עם כולם? אני פספסתי את זה, ואני פה ליד), אולי כי אני לא קולטת רמזים.

אז אני רוצה סקס מישרא.
נכתב על ידי , 29/1/2007 13:28   בקטגוריות חוויות אחרות, פסאודו לימודים אקדמיים  
102 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)