לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

הא לחמא עניא


אני מתבאסת על הפסח הזה. זה החג שאני הכי אוהבת, כן? אני הכי אוהבת אותו כי הכל מאוד ברור בו, אין פה מקום לפרשנויות ולהגיד שהכוונה הייתה ככה ולא אחרת: יש הגדה (בנוסח אחיד, תראו מה זה), יש סדר, יש מותר ואסור והכל מאוד ברור. כמו שצריך (גם בעניין הקטניות- כל מי שנוהג בו יודע שזה מנהג אידיוטי והבחירה לגמרי בידיו, בניגוד למנהגים אחרים שאנשים לא מעיזים לבקר או אפילו לחשוב שהם אידיוטים).
אבל מה? בבית שלי החליטו לקחת את עניין ה"לחם עוני" עד הסוף והחליטו, באופן תמוה ביותר, פשוט לא לקנות אוכל. נגיד, אתמול יצאתי ולא אכלתי כלום (כי לך תמצא משהו כשר לאכול במרינה בהרצליה, זו הרי משימה בלתי אפשרית גם בשאר ימות השנה) ואז חזרתי הביתה והבחירות שלי היו: מצה, קליידלעך (שחס וחלילה לגעת בהם כי הם למרק של יום שישי וגם יש אורחים), ארטישוק או העוגיות פסח הדוחות האלה, בתוספת שוקולד.  אז לא אכלתי.
וגם המזג אוויר השרבי הזה, הוא ממש מקשה עליי לנשום. אני מחוברת למשאף שלי ואני שונאת את זה. אני גם צריכה ללכת לעבודה ופשוט לא בא לי לצאת מהבית וללכת ברגל חצי שעה. ואני גם מתבאסת להשקיע וללכת את החצי שעה הזאת ואז להגיע למשרד, להיות שם לבד וגם בלי שום אוכל לאכול.

זה מן שבוע כזה, שכל הגנים הפולנים שלי מתבטאים בעודף. אני חושבת שגם עמוס עוז תורם לי לתחושת הפולניות והדכאון. הוא ממש כותב שהוא לפעמים קינא בילדים הרעבים בהודו, שאף אחד לא הכריח אותם לגמור מהצלחת.
נכתב על ידי , 6/4/2007 09:26   בקטגוריות חוויות אחרות  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)