לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

יחסנו לאן


לאחרונה משהו התחרבש. איזשהו קשר יותר מדי הדוק בין בלוג למציאות.

זה כולל תגובות בסגנון "אני רוצה לדעת יותר ממה שאת מוכנה לספר", זה ממשיך בכמה פגישות עם אנשים שקראו את הבלוג שלי איזה שנה אחורה ("הפוסטים לא ארוכים", הם אומרים, "אפשר לקרוא הרבה ברצף"), נורא רצו לפגוש אותי והתאכזבו לגלות, לתדהמתם הרבה, שאני לא אשת חלומותיהם. זה גם חיפושים מוזרים בגוגל, חיפושים ממוקדים כמו "israblog קאי", "קאי תמונות".

אולי החוקים הבלתי כתובים בדבר "כבוד הבלוגר ופרטיותו" נראים הגיוניים רק לי. כן, ברור שאני זאת שבוחרת לכתוב בלוג. אבל אני גם בוחרת לכתוב אותו באנונימיות יחסית, בוחרת מה לכתוב ומה לא, לאן לתת לקהל הקוראים שלי (שמסתבר שהוא הרבה יותר גדול ממה שנדמה לי) להכנס. וכן, אני מצפה מהקורא המלומד לכבד את הגבולות האלה. 

יש לבלוג הזה כללי התנהגות. לא משהו מסובך. רק שמירה על סביבה נוחה בה אפשר להמשיך לכתוב בלי להפריט את הבלוג.

נכתב על ידי , 19/4/2007 15:56   בקטגוריות אני  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)