לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

100+


1.      לגור עם מישהו

§         לגור איתו

2.      לגור לבד

§         לגור לבד ברחובות בזמן שאני עושה דוקטורט בויצמן

3.      לקבל תלוש משכורת

§         לקבל תלוש משכורת עם סכום של 5 ספרות

4.      לדפוק את האוטו ולהחליף פרטים

§         ללמוד לנהוג

5.      להיות באוברדראפט בלי שום מקורות הכנסה נראים לעין

6.      ללמוד מתי ואיך להשתמש בשואב אבק [אחרי שעלינו לארץ ופתאום לא הייתה לנו עוזרת קבועה שמנקה, מבשלת מכבסת ומגהצת, נאלצתי ללמוד]

7.      לבשל לבד ארוחה לשישה אנשים

§         להצליח לבשל לעצמי

8.      לשלם לבד על ארוחה לשישה אנשים

§         להזמין אותו לארוחת ערב

9.      להקים אוהל בגינה ולישון בשק שינה

10.  לריב על חניה

§         כן, כן. ללמוד לחנות.

11.  ללכת מכות (לא בהכרח על חניה)

12.  להגיד משהו שתצטער עליו כל החיים

13.  לעשן סיגריה  [אף פעם לא.]

14.  לקנות קונדום בבית מרקחת [אני הלכתי ישירות על בדיקת הריון בבית מרקחת תורן ביום שישי בלילה. בשביל חברה.]

15.  להשתמש בקונדום

16.  לקשור עניבה

17.  לצאת מהצגה באמצע [כמעט, ב"3 אחיות" שנה שעברה]

18.  לא להנות בהופעת רוק [היהודים, יום הסטודנט לפני שנתיים. מבאסים כאלה...]

19.  לגשת למלצר בפאב ולבקש שינמיכו את המוזיקה

20.  להזמין את אבא שלך לקפה ולדבר על הבעיות שלו

21.  לקנות דיסק של מוזיקה קלאסית

22.  להודות שאין לך תמיד סבלנות לג'אז

23.  לעשות לעצמך מסיבת יומולדת

24.  לקנות מעיל עור "לכל החיים" [אמא קנתה לי אחד כזה. פשוט לא היה לי נעים להגיד לה שהוא נורא מכוער ואני אף פעם לא אלך איתו. לפחות אני משתמשת בחגורה]

25.  לפלרטט עם גבר נשוי

26.  לנהל רומן עם גבר מבוגר ממך בהרבה

27.  להשתתף בהפגנה 

28.  לקנות בסופר בשלוש לפנות בוקר

29.  לעשות עגיל

30.  ללכת לעשות קעקוע ולהשתפן [אני לא אלך לעשות קעקוע]

31.  לא לצעוק על הבוס שלך למרות שאתה צודק [אני חושבת שאחד הדברים המבאסים בעולם זה כשיש לך בוס יותר טיפש ממך]

32.  להתפטר

33.  שיפטרו אותך ["לחם ארז" רמזו לי בעדינות אחרי שבוע התלמדות שאם שאני לא עובדת בשבת אין לי מה לחפש שם]

34.  לבקש העלאה [בעבודה הנוכחית, הם תמיד מעלים לי את המשכורת לפני שאני מדברת. טפו טפו]

35.  להתחיל דיאטה

36.  לשבור דיאטה

37.  להרשם למכון כושר, ללכת פעמיים ולא לבוא יותר [אני באה פעמיים בחודש]

38.  להיות בפריז, לונדון, ניו יורק ואמסטרדם

39.  להתנשק בפריז, לונדון, ניו יורק ואמסטרדם

40.  לעשן ג'וינט

41.  להרגיש שליבך נשבר

42.  לשבור את ליבו של מישהו אחר [אני באמת מצטערת. על כולם]

43.  לדבר על חתונה

§         לדבר על חתונה עם בן הזוג בהקשר חיובי

44.  להפסיד יותר מ-100 דולר בקזינו

45.  לריב עם חבר/ה קרוב/ה ולהפסיק לדבר איתו/איתה לתמיד

46.  לקום עם האנג-אובר

47.  לעמוד על במה ולדבר (או לאלתר) [למרות שהדבר האמיתי יהיה בכנס הראשון שלי, סביר להניח שאחרי גיל 30]

48.  להחזיר להורים הלוואה שלקחת מהם למרות שהם לא לוחצים

49.  לכתוב שיר

50.  לגנוב מהמכולת שוקו ולחמניה

51.  להשאיר טיפ ענק למלצר(ית) יפה

52.  להתחיל עם בן המין שלך

§         להגיע לסיטואציה מינית עם בן המין שלך

53.  להיות בפגישה עיוורת

§         להפסיק לצאת לפגישות עוורות

54.  להיות בהופעה של שלמה ארצי

55.  להיות הבן אדם היחיד שלא מדליק נר בהופעה של שלמה ארצי

56.  לנהל רומן של לילה אחד (סטוץ)

57.  לנהל מערכת יחסים של יותר משנה

58.  להגיד "רגע, אני מוכרחה לבדוק ביומן" [ J זה כזה כיף!]

59.  לזרוק את החולצה שהכי אהבת בגיל 16 [אין מצב! היא אצלי מאז גיל 12, ואני לפעמים ישנה איתה, בשביל הנוסטלגיה]

60.  להודות שלא הצלחת לגמור את "שר הטבעות" [אני מודה שמעולם לא התחלתי]

61.  לאכול סושי

62.  לצבוע חדר, או לפחות לתלות תמונה לבד

63.  להשתתף במנגל ולטעון שזה ברביקיו [ אין דבר כזה. אני דווקא מכירה כאלה שעושים מנגל וטוענים שזה אסאדו, אבל עליי הם לא יכולים לעבוד]

64.  לראות סרט כחול

65.  לקרוא ספר עם מעל אלף עמודים

66.  לקבל פרחים

§         לקבל ורד ורוד

§         לקבל ורד אדום

§         לקבל זר זול

§         לקבל זר ענק ויפהפה

§         לא להתבייש לקבל זר ענק ויפהפה

§         לתת פרחים

67.  לרשום במכולת במקום לשלם

68.  לעשות פסיכומטרי

69.  69 [אבל זה לא נוח]

70.  להתווכח עם שוטר

71.  להגיע לכנרת בחורף

72.  להגיע למסקנות סופיות על דעותיך הפוליטיות [פחחח...]

73.  להשתכר עד שאתה לא זוכר מי אתה

74.  לקנות מחשב, או לפחות לדעת להשתמש בו [את הלפטופ שלי קניתי ל-ב-ד]

75.  לדעת בעל-פה קטעים מ"גבעת חלפון אינה עונה" [אני יודעת להגיד "שעה אני מחכה לך!", אבל זה מעוד הרבה לפני שראיתי את הסרט]

76.  ללכת לישון לפני שאתה עייף, כי מחר אתה חייב לקום מוקדם

77.  לתלות דגל ביום העצמאות

78.  לקנות מתנות לחג

79.  להבין שכבר לא תניף את הגביע [כן, סייפת אני כבר לא אהיה. גם לא שחקנית כדור-יד ולא כדור-עף חופים]

80.  להשתחרר מהצבא ובהזדמנות זו, להפסיק לדבר בראשי תיבות

81.  לשבור רגל [בינתיים הצלחתי לשבור רק את הזרת ברגל ימין. אני ממש מחכה לגבס בכליון עיניים]

82.  להחליט אם אתה מאמין באלוהים [פחחח...]

83.  להתאהב בכוכב קולנוע ולהאמין במשך יומיים שיש לך סיכוי [אני עדיין חושבת שאם מאט דיימון יפגוש אותי הוא יתאהב בי, אבל אני אפסול אותו בגלל הגיל. ברצינות.]

84.  לקנות גיטרה

85.  להחליט על זהותך המינית

86.  להאמין שהשופט בן זונה

87.  לישון בסרט של סטיבן שפילברג

88.  להודות שישנת בסרט של אינגמר ברגמן

89.  לגדל זקן [זה לא בכוונה]

§         להבטיח לעצמי ששוב אני לא מגיעה למצב הזה

90.  לדעת להגיד "מסצ'וסטס" [היה קטע סטאנד-אפ של שלישיה ארגנטינאית. קטע ממש ממש ישן. הם כל הזמן אמרו מסצ'וסטס וירקו וצחקו על זה שארגנטינאים לא יודעים אנגלית. באותו יום ישבתי והחלטתי שאת המילה הזאת אני לומדת להגיד]

91.  לישון בעירום בקיץ [ברור]

92.  להביא מישהו לארוחת ערב אצל ההורים

93.  ללמוד שאסור להכניס סוודרים מקשמיר למכונת הכביסה

94.  לאכול משהו מאוד לא כשר [שרימפס. זה מספיק לא כשר בשבילי.]

95.  להבדיל בין וויסקי לבורבון, משי לסאטן, נפוליטנה למרגריטה [הסיבה שישראלים לא יודעים להביל בין הפיצות היא שאין פיצה ראויה לשמה בארץ]

96.  להצליח להיות לבד יותר מיומיים ולהנות מזה

97.  להפסיד בכבוד [משחק אסטרטגיה שולחני. היינו משחקים בו כל שבת, ותמיד אבא היה מנצח. אף פעם לא הפסדתי בכבוד. עד שניצחתי פעם אחת, אני חושבת שהוא נתן לי, אבל זה לא משנה. אחרי שניצחתי פעם אחת הצלחתי להפסיד בכבוד]

98.  להפסיד בכוונה

99.  להחליט את מי אתה אוהב יותר: שלמה ארצי, שלום חנוך או אריק איינשטיין [שלום, שלום!]

100.                      להפסיק לשאול "מי אני" [מעולם לא התחלתי. בכלל, אני שונאת את אלה שמדברים בגוף שלישי כזה: "מי זאת קאיה? מה קאיה רוצה באמת?". לא בשבילי.]

 

נכתב על ידי , 19/4/2007 22:45   בקטגוריות אני  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)