לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

לא פנויה רגשית


הכרתי בחור. והוא ממש בסדר, הבחור הזה. אבל התחושת בטן שלי היא שהוא קופץ פה ראש, לתוך הקשר הזה שעוד לא ממש התחיל, אבל יש לו תחושה טובה, כהגדרתו. הבעיה היא שלי אין לא תחושה טובה ולא תחושה רעה. כלום. סתם, יוצאים. כי ברור שעוד חצי שנה, כשהבחור שלי יחזור מהטיול שלו אנחנו נבדוק שוב את העניינים בנינו. זה התכנון לפחות. גם אם הוא לא יתממש בסוף, זה מה שאני חושבת כרגע שיקרה.
אז אני יכולה לעשות שני דברים: לצאת עם הבחור החדש הזה, בכיף, אולי זה יגמר עוד הרבה הרבה לפני שהבחור שלי יחזור מהטיול. והוא באמת חמוד, הבחור החדש הזה, זה לא יהיה יפה סתם לשבור לו את הלב. מצד שני, מה? אני אמורה לשבת לי בחיבוק ידיים ולא לצאת עם אף אחד כל החצי שנה הזאת עכשיו? הרי אם זה יהיה ככה, ברור שאני אחזור לאקס סתם כי אני אחשוב שאף אחד אחר לא רוצה אותי. לא, לא. אני חייבת לצאת עם מישהו. לבדוק איך זה.

אז אני לא פנויה רגשית. תמיד רציתי להגיד ש"אני לא פנויה רגשית", אבל זה אף פעם לא היה נכון עד עכשיו. הנה לכם קאיה, 4 חודשים אחרי הפרידה מהאקס (וחצי שנה לפני החזרה האפשרית)- לא פנויה רגשית.
נכתב על ידי , 24/4/2007 10:56   בקטגוריות אני, טיולים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)