לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

לפעמים קשה להאמין


הבחור ההוא? אז יצאנו ביום חמישי, היינו בתערוכה (תערוכת צילומים של עדי נס בביתן הלנה רובינשטיין. אם יש לכם כמה דקות פנויות בעיר, מומלץ) והלכנו לאכול. היה ממש ממש מוזר. כאילו לשבת איתו ולשבת לבד היה בדיוק אותו דבר. שום קשר. ז"א, דיברנו, והיה משעשע, והוא המשיך לספר לי על החיים שלו והכל ואני רק חושבת לעצמי שממש בקרוב אני אצטרך להגיד לו שצר לי, אבל אין שום סיכוי בעולם שאני אתאהב בו.

ביום שישי הוא לא התקשר, ואני חשבתי שהוא שם לב שמשהו מוזר (נגיד, שהוא יוצא עם בחורה שבועיים והיא אף פעם לא מתקשרת אליו) והחליט לבחון מה יקרה אם הוא לא יתקשר. חשבתי שהכל דעך מעצמו והוא הבין לבד. לכן הופתעתי לקבל טלפון במוצ"ש: "אני מצטער על יום חמישי, הייתי ממש עייף ולא הייתי נחמד אלייך", או משהו כזה.

במקביל, חזר מהמתים איזה בחור אחד שיצאתי איתו לפני כמה חודשים, עצבן אותי והעפתי אותו. מדבר איתי כולו נרגש ואומר לי שהוא מבין שהוא עשה טעות, שהוא לא ימצא בחורה טובה יותר ממני ושאם אני רק אסכים לתת לו הזדמנות הוא יראה לי שהוא לא סתם מדבר אלא מוכן לעשות הרבה בשבילי ובלה בלה בלה.

אני ממש מתלבטת אם לבדוק כמה אני מסוגלת לשחק או לחוס על ליבם. תכל'ס, לראשון לא מגיע, הוא באמת בחור נחמד.
נכתב על ידי , 29/4/2007 01:12   בקטגוריות חוויות אחרות, אני  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)