לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

All my bags are packed


אתמול בלילה נחנו הבחור ואני לפני הטיסה שלו. אתמול בלילה שמתי לב שסוף סוף הצלחתי להשאיר מאחורה את כווול הבחורים האחרים ולהתמקד בבחור שלי, בלי לחשוב פעמיים. הצלחתי לארוז את כל החוויות ולהעלות אותן לסוג של עליית גג של החיים.
אבישי ממעלה אדומים שבגיל 15 הייתי בטוחה שנתחתן ואז הוא נהיה חבר של נועה ואני התנשקתי עם החבר הכי טוב שלו, ברק מישיבת רעננה עם טעם של אורביט לילדים, חנן החולה נפש, רועי שיגיע ל-MIT אם לא ירצח אף אחד בדרך, אורי הבקר, גאל הבתול, אמיר המציל, איתי שחושב שמגיע לו פרס נובל בכלכלה (ואני מקווה שהוא יקבל רק כדי שיהיה לי חתן פרס נובל ברזומה), שריאל ממגלן, איצ'ה מנתניה, עופר עם העיניים, ליאור השותף של ניר, רביב שאוֹרי סידרה לי, אוֹרי, דניאל המעריץ האלמוני, אורי המעריץ הגלוי, צביקה שעשה עליי צל, עוז מהמניות, אלון העו"ד: היה טוב להכיר אתכם, להיות ממש או לפנטז מרחוק. אתם יכולים להיות גאים להיות בעליית הגג שלי, אני שמחה לשמר אתכם בזכרון. תודה ולהתראות :)
נכתב על ידי , 1/7/2007 22:02   בקטגוריות אהבות  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)