לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

מדענית מוכה


הדפוס הזה מוכר: בן הזוג מזלזל, מקלל, מכה. אח"צ הוא מתנצל: "לא התכוונתי, באמת, לא יודע מה קרה לי. את הרי יודעת שאני אוהב אותך. זה פשוט... את מוציאה אותי מכליי לפעמים... אבל אני ממש מתנצל זה לא יקרה שוב". ואז הכל בסדר לכמה ימים.

זה בערך מתאר את היחסים ביני לבין הניסויים שלי. אני אוכלת הרבה חרא. באמת. זו התעללות נפשית ממש. התאים שלא גדלים תמיד כמו שאני רוצה, ועד שהם גדלים הם בועטים את החלבון שלי החוצה ואי אפשר למדוד כלום, וגם אם התאים בסדר אז למערכת לא מתחשק לעבוד. ואז יש רגע אחד, לא צפוי, בו אני אומרת לעצמי שהכל היה שווה. רגע אחד, בו ניסוי מצליח, והתוצאות (אפילו) חוזרות על עצמן. כמה גלי חסד בתוך ים של תסכול.

אני לא חושבת שהנפש העדינה תוכל לעמוד בזה עוד הרבה זמן. כנראה לא נועדתי להיות מדענית. להיות חוקר זה מגניב והכל, אבל אני כנראה אעדיף את האופציה של לקרוא Nature בבית כל חודש, בלי להיות חלק מהברנז'ה. אני רוצה מקצוע מתגמל יותר.
נכתב על ידי , 19/8/2007 20:34   בקטגוריות לימודים אקדמיים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)