לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

Edison


אדיסון היא מסעדה יחסית קבועה אצלי, פשוט כי היא קרובה לבית. הייתה בה היום עם חברה, כך שזה זמן מצוין לכתוב עליה ביקורת קצרה.

עיצוב: מושקע, נעים. ספות נוחות, בר יפה עם אורות בצבעים מתחלפים גם על הרצפה. חמוד.
שירות: סבבה.
אוכל: סבבה. המנות שלהם טעימות, עשויות טוב, אבל אל תצפו לאיזו גאונות קולינרית. אתם יודעים- מרק כלשהו, שניצל עוף, סלטים, רולים, קצת בשר. מה אני אוהבת לאכול שם? המבורגר. ההמבורגר שלהם טעים מאוד (בייחוד זה עם חצילים וקשיו בבלילת הבשר).

קחו בחשבון:
1. הדבר היחיד שמפריע לי במסעדה הזאת היא שהשירותים שלה תמיד מסריחים. כאילו מנקים שם עם אותו מסרטוט מלוכלך כבר שנתיים.
2. יקר יחסית לאיכות המנות.
3. לא כשרה.
4. אני מחבבת אותה במיוחד בגלל השם. אתם פטורים מהסעיף הזה :)

ציון: (הייתה מקבלת 3 לולא העניין עם השירותים)
שווה ללכת: לעסקית של צהריים או ארוחה של מנה אחת. בשביל ארוחה של 3 מנות ויין, עדיף ללכת למסעדה טובה יותר עם תפריט עשיר יותר תמורת אותו מחיר.

Edison
אחוזה 282, רעננה
נכתב על ידי , 13/11/2007 00:11   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)