לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

חתונה


לא שלי, תרגעו.

אתמול מתקשרת הביתה בת דודה של אמא שלי, כולה נרגשת. הבן שלה מתחתן!
למה זה כ"כ מרגש? מדובר במשפחה דתיה רחובותית טיפוסית. גרים באיזור הנכון, מתפללים בבי"כ הנכון, אוהבים את מי שצריך לאהוב ומתנשאים ממי שצריך להתנשא. האבא מנהל מחלקה בקפלן (הבי"ח, לא השכונת פיתוח), לאמא יש תואר שני בביוכימיה מויצמן אבל מעולם לא עבדה, היא עסוקה בלקרוא ספרים ובללכת לתערוכות הזויות. הבן הבכור שלהם דוקטורנט מצטיין לפסיכולוגיה קלינית, הבת עו"ד צעירה ומצליחה במשרד החוץ, השלישי בצבא (לא מדברים עליו, הוא בדרך להוריד כיפה) והקטן לפני גיוס.
הכל טוב ויפה. אממה? הבחור המוכשר בן 32, ועדיין רווק. זו מכה נמוכה עבור כל אמא יהודיה. אתה יכול להיות ד"ר בגיל 35, אבל זה כאין וכאפס אם עוד לא הבאת בחורה כדי שאמא תתעלל בה קצת.
אז הוא מצא בחורה. עולה חדשה מצרפת. האמא לא הייתה ממש מרוצה מזה בהתחלה, כי מה למשפחה מושלמת כזו ולעולים חדשים ("אתם עולים מארגנטינה, זה לא נחשב") אבל אם הבחירה היא בין צרפתיה לחילונית (שומו שמיים!) שהוא יצא איתה לפני כן, שתהיה צרפתיה.
עכשיו שמחה וששון, הילד המוכשר מתחתן לפני פסח.

תכל'ס, אני באמת שמחה בשבילו. הוא אחלה בחור. אני גם שמחה בשבילה- תמיד טענתי שמי שתהיה מסוגלת לעמוד בכבוד בידע הכללי הלא נגמר שלו, בחשיבה הביקורתית שלו ובאישיותו המוזרה באופן כללי, שיהיה לה בכיף. אני גם שמחה בשבילו ששם זין על אמא שלו והמשיך לצאת עם הצרפתיה. חוץ מזה, כבר איזה שנתיים לא הייתה חתונה במשפחה שלי, באמת בשעה טובה.

ובנימה אופטימית זו, מי רוצה פרו במתנה? (לא, זה לא מיועד לנכנסתי-הרגע-כי-ראיתי-שיש-לך-פרו. תרגעו שם).
נכתב על ידי , 22/11/2007 11:29   בקטגוריות חוויות אחרות  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)