לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

מבירא עמיקתא


מה שקורה במעבדה שלי בימים האחרונים, מחזק את הטענה שלי שאפשר לגמור מסטר בחצי שנה אם עובדים טוב על התיאוריה, עובדים על הניסויים הנכונים ומדוייק (עדיף אם יש לך יד טובה לעבוד במיקרו) ומקבלים הנחיה צמודה.
מה שהולך להיות עכשיו זה שאני הולכת, פחות או יותר, להעיף לפח את כל העבודה שלי מהשנתיים האחרונות (שכל מה שהיה חיובי בה זה שיש לי יד טובה לעבודה במיקרו) ולהלביש את העבודה שלי על ניסויים של שבועיים שעשיתי בשיתוף פעולה עם חבר'ה שעובדים על צמחים. אתמול, בפגישה איתם ועם המנחה שלי (ז"א, זה שחותם על העבודה שלי אבל לא ממש מעורב בה, כבר שנתיים) הבנתי מה זה מנחה ומה הוא אמור לעשות: להביא את התיאוריה, לעזור לך לחשוב "מחקרית"- שזה מאוד שונה מלחשוב פיזיקלית, ולעזור לך לפתור בעיות ברמת העבודה או לכל הפחות להצמיד אליך מישהו כזה. את כל זה לא היה לי, ואת כל זה אני מקבלת עכשיו שיש מי שדוחף את המנחה שלי למאמר ב-Nature Methods, לא פחות.

ההמלצה שלי למי שמחפש מסטר: לכו על מנחה צעיר, או פרופ' חדש באונ' שנמצא בשלבי בניית המעבדה שלו.
נכתב על ידי , 29/11/2007 09:37   בקטגוריות לימודים אקדמיים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)