לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

Odeon


אתמול היינו, סוג-של-בחור-חדש ואני, באודאון בת"א.

עיצוב: מממ... סתמי? אין שום אווירה מיוחדת במקום. שולחנות, כיסאות, מראות, תמונות על הקיר. לא משהו ששווה להתעכב עליו.
שירות: יעיל מאוד. אני לא ממש אוהבת את זה שמחליפים לי בין 8 מלצרים במהלך הערב, אבל כל ה-8 ביחד היו יעילים מאוד.
אוכל: היה טעים. אני לא יכולה להגיד שנפלתי מהכיסא עם שלל טעמים חדשים, אבל באמת שהיה טעים. במיוחד ההמבורגר שלי. אכלתי אותו בלי הלחם, כי הבשר היה פשוט מאוד טעים. הבחור היה בקטע דגי משהו.
המנות שלקחנו:
ראשונות: שרימפס בשבילו, כבד עוף בשבילי. אני לא יכולה לתת חוות דעת על השרימפס, כי פירות ים זה לא ממש הקטע שלי (המרקם שלהם, ממש קשה לי איתו). הכבד היה סבבה, הפריע לי רק שהוא הוגש עם לחם טרי ולא משהו טוסטי יותר. המנות הראשונות קטנות, קחו בחשבון שאם הגעתם רעבים (כמונו), מנה ראשונה לשניים לא תספק אתכם שם.
עיקריות: איזשהו דג בשבילו (נראה לי בורי, זו הייתה מנה לא בתפריט), שהושג על פירה בטטה. לא ממש התעמקתי בכמה טעים לו (עמכם הסליחה) אבל הוא בכלל לא התלונן. עכשיו, ההמבורגר היה מגניב. צ'רלי קוראים לו. בלילת הבשר היא בתוספת ערמונים, מה שמשדרג אותו מאוד (הרי בשר טחון הוא לא בדיוק הדבר האיכותי ביותר שתמצאו בשוק, בלשון המעטה). הוא הופך אותו לטיפה חריף יותר בטעם, אבל עדין יותר במרקם. מומלץ. אני גם הוספתי לו פרוסת גבינה כחולה מעל, כך שבאמת הלחם הפך מיותר.
קינוחים: דילגנו עליהם באלגנטיות. בשולחן לידנו הזמינו שניים ובקושי נגעו בהם. ראו הוזהרתם.

קחו בחשבון:
1. כשרות. וול, לא.
2. מחירים: לדעתי יקרים יחסית לתמורה. אם אתם באים רק בשביל המבורגר ובירה- סבבה. ליותר מזה, יש מסעדות טובות יותר.

ציון:
שווה ללכת: ליציאה בזוג או עם חברים, אבל לא הייתי מזמינה שם מקומות לקראת אירוע מיוחד.

  Odeon
הארבעה 10, ת"א.
נכתב על ידי , 29/2/2008 17:14   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)