לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

היריד


הייתי ביריד התעסוקה בת"א היום. אני אומרת לכם, בסוף שום תואר לא יעזור. המבטא שלי יעשה לי את הקריירה.
מה גיליתי:
- אפלייד מטיריאלס שווים לתחת. שעה ישבתי עם הנציגה שלהם וכל מה שקיבלתי זה עט.
- אלביט שווים לתחת עוד יותר. הם צריכים פיזיקים אבל "קולטים רק פי.אייץ'.דיים, נהיינו מפונקים". אז לא לקחתי מהם ארטיק.
- אינטל היו דווקא נורא נחמדים, וגם נתנו מתנה חמודה. נראה לי שאני יכולה לאבזר את כל סביבת המחשב שלי עם המתנות שקיבלתי מאינטל בימים פתוחים שונים.
- בתעשיה האווירית היו הכי נחמדים מכולם: ישבתי שם עם ישראל, שהסביר לי על התפקידים הפתוחים ושאל קצת שאלות. לדעתו, יכול להתאים לי הנדסת מערכת (כי אמרתי לו שלא בא לי פיתוח כזה של לשבת מול המחשב כל היום ונראה לי הרבה יותר כיף *להרגיש* את המערכות שעובדים איתן). הוא אמר שהוא מעביר את קורות החיים שלי, ובכל מקרה נתן לי את הפלאפון שלו. "אם לא חוזרים אלייך תוך שבועיים", הוא אמר, "תתקשרי אליי". אני חושבת שזה חיובי. אה, גם קיבלתי ממנו קלסר כזה מגניב עם בלוק צהוב בפנים.
- בכל מקרה, את המתנה הכי שווה קיבלתי ממלם. ניגשתי אליהם כי היה נראה לי ברור שהם מתעסקים במל"מים, כן? אבל הם סתם עוד חברת תוכנה. מסתבר שהבחורה שם זכרה אותי, כי לטענתה היא ריאנה אותי ב-2003 לאיזו משרה כללית במקום עלום שם. אחרי שהיא דיברה איתי כמה דקות (במקום הבחורה שהתחילה לדבר איתי ולא הראתה יותר מדי עניין) היא גם נתנה לי שואב אבק קטן למקלדת שמתחבר ב-USB. סופר מגניב :)
- ממודו קיבלתי פריזבי. אם אתם אנשי תוכנה, תנסו אותם, הם נראים ממש חמודים. הם עושים פלאפונים (הפיתוח האחרון שלהם הוא פלאפון קטן יותר מכרטיס אשראי, ראיתי את זה באיזה חוברת של הצלחות טכנולוגיות ישראליות).
- מקומברס קיבלתי פד לעכבר. אני חושבת שזה אומר הכל על החברה. כאילו, מי לכל הרוחות צריך פד לעכבר בימנו?
- החלק הכי מוזר זה שאני ניגשת לכל מיני מקומות עם שלטים על אנרגיה ירוקה, מכשור רפואי וכאלה, שואלת אם הם צריכים פיזיקאים ואז הם מסתכלים עליי במבט מרחם- "לא, תוכנה ואלקטרוניקה". לפעמים הם גם מעיזים להגיד "מצטערים, בהצלחה". וזה כאילו, ראבאק, יש לי תואר שני בפיזיקה. אני לא צריכה רחמים מאנשי השמה.

הפוסט הזה פותח רשמית את קטגוריית "קאיה מחפשת עבודה".
נכתב על ידי , 21/5/2008 15:12   בקטגוריות חיפוש עבודה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)