לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

פיו פיו


"מטווחים זה כמו מקלחת", הוא אמר, ואני התחלתי להקרע מצחוק. פשוט, הוא ואני הסכמנו שהשלב שלפני הכניסה למקלחת, כשאתה חושב על זה שאתה צריך ללכת להתקלח, הוא מבאס נורא. אבל אח"כ, כשאתה כבר בפנים, אתה סופר נהנה ויכול להשאר שעות. ואז הוא סיפר לי קצת על המילואים ושהגיע איזה אחד שהתחיל לדבר על האיראנים והפקיסטנים והרוסים, והוא לא הבין מה רוצים ממנו שם, כי "מה אני צריך את זה כל? פשוט תגידו לי במי אני צריך לירות". מה שמזכיר לי שאתמול היו לי שני ג'וקים קטנים בבית (בייבי ג'וקים כאלה, בשלב שעוד אפשר לטעות ולחשוב שהם יגדלו להיות חרק לא-מגעיל-במיוחד) והוא אמר שהוא לא הורג ג'וקים. ואני אמרתי לו "סליחה, הבטיחו לי לוחם סיירת. מה זה לוחם סיירת שלא הורג ג'וקים?", והוא אמר "לא לא, תביני. אין לי בעיה להרוג ערבים, פשוט ג'וקים זה מגעיל ממש".
נכתב על ידי , 19/8/2008 10:58   בקטגוריות אני, אהבות, סיפורים ומשלים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)