לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

Sebastian


בשעה טובה ומוצלחת, אחרי שהחדש ואני אכלנו בצוק בארסוף, בחתונה של חברה שלי ובאוטו ליד המרכולית של קיבוץ עין גב, הגיע הזמן למסעדה אמיתית. הוא בחר את סבסטיאן, ביסטרו חמוד מאוד בהרצליה פיתוח.

עיצוב: סוג של תקופתי. אתה מרגיש כמו בציור של דגה שם בפנים, רק בלי הדיכאון. כיף כיף. והרבה תמונות יפות. ואני מציינת לשבח את המוזיקה. פשוט נעים שם.
שירות: פעם חשבתי שכשהמסעדה ריקה אי אפשר לבחון את השירות. הרי ריק- ברור שיתייחסו אליך. אחרי החוויה האחרונה והידועה לשמצה בקיוטו סלסה, אני מבינה שזה אחלה זמן לבחון את המסעדה. המלצרים אדיבים בכל זאת או מתים ללכת הביתה? הם שמים עליך או מדברים בניהם? בסבסטיאן הם שמים עליך יופי. הכל שם תיקתק, המנות יצאו מהר, המלצרים היו אדיבים.
אוכל: טעים. לקחנו שתי מנות שניצל, כי הבחור אמר שזאת המנה הכי טובה במסעדה. מצד אחד, ממתי שניצל הוא המנה הכי טובה של מסעדה? מצד שני- איזה שניצל! הוא לקח שניצל עוף עם צ'יפס, אני שניצל בקר עם פירה. המנות מגיעות גם עם סלט אישי. הוא היה מרוצה, אני הייתי מרוצה, והיין לא התנגד. הדבר היחיד שהפתיע אותי לגבי היין הוא שאי אפשר היה למצוא כוס יין בפחות מ-35 ש"ח.

עוד ראוי לציין:
המחירים יחסית סבירים. משהו כמו 70-80 ש"ח לאדם (בלי מנה ראשונה, בלי קינוח).
התמונות התמונות התמונות. אם אתם אוהבים את שנות ה-20, פשוט כיף לשבת שם.
תופתעו, גם המסעדה הזאת לא כשרה :)

ציון:
כי בקטגוריה שלה, "בואו נלך לאכול משהו קליל במקום טוב", היא ממש אחלה. אני גם מהמרת שהמנות הראשונות אחלה, אבל לא הסתכלתי על המחיר שלהן. תפריט האלכוהול עשיר.
כדאי ללכת: לדייט, ברור, או לבילוי שקט עם חברים. אני מעריכה שהיא גם כיפית בצהריים, לאלו מכם שרוצים לקפוץ לאכול משהו אחרי מבחן בבינתחומי :)

Sebastian
משכית 33, הרצליה פיתוח
נכתב על ידי , 25/8/2008 14:51   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)