לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תסבירו לי, בבקשה


לפני כמה זמן התחלתי לעבוד על פרוייקט גדול בעבודה. באמת משהו מגניב. השלב הראשון היה לאפיין.

 

לא משנה שהייתי צריכה להתעקש נורא שיתנו לי שבועיים-שלושה להבין צרכים ולאפיין כמו שצריך במקום סתם להתחיל לעבוד, בסוף זה קרה. הוצאתי מסמך איפיון מלא ומפורט שאתם לא מאמינים. לאחת תיקונים קלים, הוא אושר ע"י כל גורם בחברה שנהנה לאשר דברים.

 

אחרי שזה קרה, המנהל שלי בא עם רעיון נהדר- לשלוח את האיפיון לשותף עסקי שמאוד מתמצא בתחום, כדי שייתן את הצעותיו. וזה היה מבחינתי סוג של "עכשיו באים?". כאילו, אם הוא היה מעניין אותך באמת, היית משתף אותו מלכתחילה. ואם אתה גם ככה רוצה את ההערות שלו כדי שהוא ירגיש חשוב וזה ישפר את היחסים ולא תתייחס אליהן גם ככה- תגיד לי את זה ישירות כשאתה רואה שזה מציק לי.

 

שום דבר לא נאמר לי ישירות, אני קיבלתי סוג של "נראה מה יש לו להגיד, ואז נחליט מתוך זה מה ליישם ומה לא". בטוחה שהולכים להפיל עליי עבודה מיותרת שהייתה יכולה להחסך אם זה פשוט היה חלק מתהליך האיפיון (בשביל זה הוא נועד, כן?), שלחתי את הדברים לגורם הסופר-מתמצא הזה כדי לקבל את הצעותיו.

 

היום קיבלתי תשובה מהגורם. משהו בסגנון, "זה נראה מצוין, עבודה טובה. אני כבר מת לראות את זה באוויר".

 

אז לא רק שמבחינת הראש צוות שלי ההערות של הגורם היו בקושי מנייס טו האב, וכל הסיפור הזה נועד לתת לו להרגיש שותף- לגורם עצמו זה עניין את התחת וכל מה שהוא רצה זה לגרום לראש צוות של להאמין שהוא אחד כזה שישמח לשתף פעולה, ככה בחינם, ולתרום מנסיונו העשיר למען הצלחת השותפות הזאת, ובפועל לא לתרום שום דבר.

 

ואני לא יודעת אם זה מן משהו כללי כזה שאנשים עושים, לשאת ולתת בעצות שלא שוות כלום כדי להרגיש נורא חשובים ונורא שותפים.

 

אני צריכה גם?

נכתב על ידי , 2/1/2011 12:08   בקטגוריות עבודה  
1535 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



די ג'יי פליי ד'ה מיוזיק


אתמול הייתה מסיבת סוף שנה של המשרד. המסיבה הייתה במשרד. החדר ישיבות פונה והפך לרחבת ריקודים, והשולחן שלי שהוא צמוד לחדר ישיבות הפך למקום איפה שכולם הניחו את הכוסות שלהם.

 

ביזשהו שלב ישבתי על השולחן שלי ודיברתי עם איזה אחד, שישב יותר מדי קרוב אליי וסיפר לי כמה הוא מאושר עם אישתו והילד. זאת אומרת, יותר מדי קרוב יחסית למישהו נשוי באושר ואבא לילד.

 

ואז צועקים לי מהחדר ישיבות, "קאיה, בואי לרקוד!". אמרתי להם, "מה?", הם אמרו, "כולם רוצים שתבואי לרקוד!", אמרתי, "מי זה כולם? אני לא שומעת אותם". ואז הם התחילו לצעוק, "קא-יה, קא-יה, קא-יה". וזה היה כזה כיף. אז באתי לרקוד איתם.

 

ואיזה מביך זה שדווקא הפוסטים הכי אישיים שלך מגיעים לראשי ונחשפים למלא אנשים? (אתם לא יודעים? הפוסט הקודם בדף הראשי עכשיו, והם כרגיל עשו סאב טייטל שבכלל לא עושה חסד עם הפוסט). זה כמו להיות במסיבה, לדבר בצעקות, ואז בדיוק כשאתה אומר משהו אישי המוזיקה נפסקת לשניה. נגיד, משהו כזה:

 

- קאיה, באת לבד?

- כן

- לא יצאתי עם איזה מישהו?

- יצאתי, נגמר

- מה קרה?

- הוא זרק אותי

- מה, למה?!

- כי (שקט פתאומי בחדר) הוא לא מאוהב בי.

 

וניחשתם נכון, גם זה קרה לי אתמול.

נכתב על ידי , 31/12/2010 08:17   בקטגוריות אני, ישראבלוג, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחושת נצחון קטנה


קיבלתי עכשיו תלוש משכורת. ואומרים לי, "קאיה, הקופות שלך ירדו החודש, וזה רטרואקטיבי, אז יש הורדה... קצת גדולה". אמרתי להם, "זה בסדר, אני יודעת".

ואז פתחתי את המעטפה.

וזה עדיין כל כך הרבה יותר מהמשכורת שלי בעבודה הקודמת :)
נכתב על ידי , 1/9/2010 12:28   בקטגוריות עבודה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



העבודה החדשה שלי


טוב, העבודה החדשה שלי נראית לי סבבה. אני ממש שמחה.

עכשיו תקשיבו לזה: אני פוגשת פה מישהו שאנחנו מתחילים לעבוד ביחד, אנחנו כזה מדברים, מכירים, והוא אומר לי, "זה השלב בשיחה שאני מביך אותך- אני קורא את הבלוג שלך". והוא אפילו אומר לי משהו כמו, "רציתי להעביר לפה את הקו"ח שלך כבר מזמן, כי היה נראה לי שממש תתאימי פה" (אני די פחדתי להעביר את הקו"ח שלי עם שם מלא וזה למישהו שאני לא מכירה, אז לא שלחתי לו).

קטע מטורף.

אז, היי קולגה :)


נכתב על ידי , 11/5/2010 18:08   בקטגוריות עבודה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום עבודה ישנה


אז לפני שבועיים התפטרתי. מאז, קיבלתי גל של התנכלות ויחס רע באופן כללי מהבוס שלי. זה אפילו כלל, "לכי, לא צריך אותך פה" מלווה בתנועה יד מזלזלת באיזו ישיבה.

כנראה שאחרי זה אנשים אחרים שהיו שם העירו לו ואמרו לו שהוא ממש מגזים איתי. אז הוא קרא לי והתנצל. וגם הסביר לי שהיחס שלו אליי הוא בגלל שאני עוזבת באמצע פרוייקט. הוא אמר שגם בעולם קפיטליסטי ובשוק חופשי- צריך לדעת מתי לעזוב.

הסברתי לו שהפרוייקט הזה שהוא טוען שאני עוזבת באמצע- הדד ליין המקורי שלו היה ה-30 לאפריל, והכוונה הראשונית שלי הייתה לעזוב בסופו. אחר כך שני פרוייקטים שהוא נתן להם עדיפות גבוהה יותר ודחו את הראשון ליולי. ומה לעשות, עד יולי אין לי כוונות להשאר. אז אני נשארת עד הסיום של השניים האחרים- זה נראה לי טוב מספיק.

בניגוד לציפיות שלי, שזה ינקה את השולחן ואני אקבל יחס של עובד ולא של חתיכת זבל, זה המשיך. היום למשל, הוא נכנס אליי לחדר יחד עם שני סמנכ"לים ושלושתם צעקו עליי על איזה משהו שברור לי שאני לא אשמה בו- אבל אם אפשר להוציא את זה עליי זה סבבה, זה הרי חינם.

אני לא מבינה למה המנהל שלי בוחר להתנהג כמו בהמה. הרי שאר העובדים שלו רואים את זה, וזה לא עושה עליהם רושם חיובי. במצב הנוכחי של החברה, בו הורידו את רוב העובדים ל-80% משרה ומנסים לבנות על הסבלנות והלויאליות שלהם כדי שהחברה הזאת לא תתפרק- זה פשוט נראה לי התנהגות מפגרת.

לסיום, מסתבר שהבוס שלי אמר ליועץ שיווק החביב שאני פוטרתי בגלל חוסר במשאבים. והיועץ כזה נחש שהוא הלך וסיפר למעצב שלי על קורות הפיטורין שלי, ואיך היה תקציב רק לאחד מאיתנו והעדיפו להשאיר אותו על פניי. זה מחליא אותי. כמובן, המעצב חבר, והוא הסביר לו עד כמה הוא טועה. כפרות עליו.

אז, מחר אני מסיימת לחפוף את כל מי שצריך ויוצאת לחופש. אפילו השולחן שלי כבר נקי. תחת המדיניות של המנהל שלי- "אין לך מה לעשות פה יותר, קחי את עצמך וצאי לחופש"- זה אומר שבועיים של חופשה בשכר.

אם יש לכם פעילות להציע לי לשבועיים הקרובים- אני אשמח. יש אוטו ואיזה 3000 ק"מ שאפשר לפרק חופשי.
נכתב על ידי , 21/4/2010 17:12   בקטגוריות אני, עבודה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה קורה


קורה שהתפטרתי היום. זה דווקא היה בסבבה. "טוב, שיהיה בהצלחה".

העניין הוא שעכשיו סופר קשה לעבוד. אני לא מבינה מה אני הולכת לעשות פה עכשיו חודש שלם.
נכתב על ידי , 6/4/2010 17:20   בקטגוריות אני, עבודה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה הגעתי לעבודה עצבנית היום


אתמול הייתה שיחה עם הבוס. אני התפוצצתי עליו ובעיקר הוא התפוצץ עליי. זה בא בעקבות כמה אימיילים, בו הוא אמר בין היתר "כשאני מתקשר אלייך אני מצפה שתעני או תחזרי אליי", ואני אמרתי לו שאני לא חושבת שאני צריכה להיות זמינה לענייני עבודה ביום שישי בשלוש וחצי אחר הצהריים. אז הוא אמר שזאת הדרישה שלו, שהיא לא תשתנה ושאם אני לא רוצה הדלת פתוחה. אמרתי לו שללכת ככה בעצבים לא יקרה, שכרגע אני אעשה את מה שהוא מבקש אבל אם זאת הדרישה באמת (להיות זמינה בכל זמן שהוא למעט שבת, כולל סמסים ב-11 בלילה) אני בהחלט צריכה לשקול את זה מחדש.

ואז הוא קשקש לי כל מיני דברים על זה שאני לא מבינה את ההזדמנות שהוא נותן לי פה, לנהל פרוייקטים גדולים כש"הטריינינג על חשבונם". עלק "הטריינינג על חשבונם", כאילו שהוא עושה לי טובה. כאילו שהוא רוצה לפתח לי את הקריירה ולכן הוא מבזבז עליי כסף, כי הוא נחמד.

הרי ברור ששמו אותי לנהל פה דברים כי הם יודעים שאני יכולה לעשות את זה, שאם יזרקו אותי למים אני אסתדר, ואם יביאו מישהו עם נסיון הוא יעלה להם לפחות פי 1.5.

"הטריינינג על חשבוננו". אני חושבת שמכל הדברים הלא נעימים ששמעתי מהבוס שלי בחודשים האחרונים, זה לוקח את כולם. אולי הוא גם רוצה שאני אנשק לו את התחת כל יום כשאני מגיעה לעבודה, ואגיד לו תודה על זה שהוא בכלל מעסיק אותי.


גם אמרתי לו שאני לא מבינה מה הוא נופל עליי, הרי כל הפרוייקטים שיש עליי רצים בלוח זמנים מדויק, בדיוק כפי שהוגדר- למעט פרוייקט אחד שפשוט עוד לא הוגדר- אז איך אני יכולה לנהל פרוייקט כשמשנים את הדרישות כל חצי יום? ואפילו שמשנים את הדרישות כל חצי יום, עדיין כל החלקם שהוטל עליי לנהל רצים כמו שצריך. ושאם הוא רוצה שהעבודה שלי תכלול לתאם בינו לבין הסמנכ"לים שלו מה כל אחד מהם רוצה ואני אקבע להם פגישות לדיון- שרק יגיד. אני, משום מה, חשבתי שכשסמנכ"ל מוריד אליי דרישות הוא אישר אותם מולו קודם. הו, התמימות.
נכתב על ידי , 24/2/2010 08:52   בקטגוריות עבודה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)