לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

להתראות, שלום


זה, למעשה, הפוסט האחרון בבלוג הזה.

 

אתם מוזמנים ל-caia.co.il כדי להמשיך לקרוא אותי :)

 

אתם גם מוזמנים להרשם שם לעדכונים ב-RSS. העדכונים במייל עוד לא עובדים, אני עובדת על זה.

 

זהו.

 

להתראות ישרא, שלום בלוג עצמאי :)

נכתב על ידי , 12/4/2011 16:05   בקטגוריות אני, ישראבלוג  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלה


תגידו, אם אני אעזוב את ישרא, אתם עדיין תבואו לבקר אותי?

 

אני קצת בחרדות.

 

(אני יודעת שאני מדברת על זה כבר שנתיים. אני לא זוכרת מה עניתם אז :) ).

נכתב על ידי , 15/3/2011 15:19   בקטגוריות ישראבלוג, אני  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



די ג'יי פליי ד'ה מיוזיק


אתמול הייתה מסיבת סוף שנה של המשרד. המסיבה הייתה במשרד. החדר ישיבות פונה והפך לרחבת ריקודים, והשולחן שלי שהוא צמוד לחדר ישיבות הפך למקום איפה שכולם הניחו את הכוסות שלהם.

 

ביזשהו שלב ישבתי על השולחן שלי ודיברתי עם איזה אחד, שישב יותר מדי קרוב אליי וסיפר לי כמה הוא מאושר עם אישתו והילד. זאת אומרת, יותר מדי קרוב יחסית למישהו נשוי באושר ואבא לילד.

 

ואז צועקים לי מהחדר ישיבות, "קאיה, בואי לרקוד!". אמרתי להם, "מה?", הם אמרו, "כולם רוצים שתבואי לרקוד!", אמרתי, "מי זה כולם? אני לא שומעת אותם". ואז הם התחילו לצעוק, "קא-יה, קא-יה, קא-יה". וזה היה כזה כיף. אז באתי לרקוד איתם.

 

ואיזה מביך זה שדווקא הפוסטים הכי אישיים שלך מגיעים לראשי ונחשפים למלא אנשים? (אתם לא יודעים? הפוסט הקודם בדף הראשי עכשיו, והם כרגיל עשו סאב טייטל שבכלל לא עושה חסד עם הפוסט). זה כמו להיות במסיבה, לדבר בצעקות, ואז בדיוק כשאתה אומר משהו אישי המוזיקה נפסקת לשניה. נגיד, משהו כזה:

 

- קאיה, באת לבד?

- כן

- לא יצאתי עם איזה מישהו?

- יצאתי, נגמר

- מה קרה?

- הוא זרק אותי

- מה, למה?!

- כי (שקט פתאומי בחדר) הוא לא מאוהב בי.

 

וניחשתם נכון, גם זה קרה לי אתמול.

נכתב על ידי , 31/12/2010 08:17   בקטגוריות אני, ישראבלוג, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיפול קוסמטי


הבלוג הזה צריך מתיחת פנים.

ניסיתי למתוח לו את הפנים כמה פעמים. חלק גדול מהעבודה שלי זה להחליט איך דברים נראים. אבל בשלי זה קשה.
נכתב על ידי , 26/8/2010 12:26   בקטגוריות ישראבלוג  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נעליים שחורות- אבי אהרון


אתם יודעים שביקורות על ספרים נדיר למצוא בבלוג, אבל כשבלוגר שאני מעריכה מאוד מוציא ספר וטורח לשלוח לי עותק חתום בדואר- להגיד לכם מה אני חושבת עליו זה המינימום.

אם אתם קוראים את הבלוג של אבי באופן קבוע, הספר לא יפתיע אתכם הרבה. הספר הוא לקבל מנה דגושה של המשנה המדינית-צבאית של אבי, על הגישה האובייקטיביסטית שלו, מפי כמעט כל אחת מהדמויות בספר. אם אתם לא קוראים את הבלוג של אבי באופן קבוע- מצב טוב שהספר יפתח לכם את הראש.

הספר מציג סצנריו בו לכמה אנשים קצת נמאס, אז הם קמים ועושים. עושים את מה שהמדינה, הצבא, המשטרה והבית משפט לא עושים בשבילם. עושים טוב? עושים רע? לאן זה מוביל אותם ואת המדינה? על זה תצטרכו לחשוב לבד עם סיום הקריאה.

הספר נקרא מהר, ואולי בגלל זה מרגיש מאוד תכליתי. הרגשתי שאני מובלת בשביל די ברור לסיום שלו. הוא גם מאוד ישראלי, ומציג בעיקר גברים ישראלים. גברים ישראלים טיפוסיים ושוביניסטים (בעצם, אין צורך לחזור על זה. הגבר הישראלי הטיפוסי הוא שוביניסטי) ובחלקים זה עצבן אותי נורא.

לסיום, אם אתם מוכנים לוותר על כתיבה יוצאת מן הכלל כדי להחשף לכמה רעיונות שלדעתי לגמרי שווה להחשף אליהם- תקראו את "נעליים שחורות".
נכתב על ידי , 10/5/2010 08:56   בקטגוריות ישראבלוג, עם ומדינה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני תוהה לגבי אנונימיות


עד כמה היא נחוצה, בבלוג הזה.

זאת אומרת, ברור שאני אצטרך להפסיק לקלל את הבוס שלי וזה, אבל חוץ מזה?

וכאילו, לא ממש לכתוב תחת שם אמיתי (בכל זאת, קאיה מותג הרבה יותר רציני מהשם האמיתי שלי). אבל אולי זה גם לא כזה סרט...
נכתב על ידי , 5/1/2010 11:33   בקטגוריות ישראבלוג, אני  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קוגל?


דיברנו לפני כמה שבועות על talker.co.il ועל זה שלא הייתיה שם, לדעתי, יותר מדי חשיבה יצירתית לגבי השם.

לעומת זאת, לא מזמן עלה koogle.co.il שהוא פורטל חדש מיועד לציבור הדתי. זאת הברקה יפה :)
נכתב על ידי , 16/6/2009 15:00   בקטגוריות ישראבלוג, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)