לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: 2010. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לא להבין כדורגל


אני אומרת לכם, אם יש משהו אחד שהמונדיאל הזה הראה לי, זה שישראלים נוטים להבין מעט ושום דבר בכדורגל.

זה חייב לצאת החוצה:

1. זה לא חדש שהפרשנים על הפנים. זה לא חדש שלרוב השדרן מרגיש בדיליי. אבל כששדרן משדר את גרמניה-אורוגואי, שהיה משחק מצוין ממש, בכזו מונוטוניות דוחה וחוסר חשק משווע- אתה מבין שהבן אדם לא מבין כדורגל.

2. אני מבינה שגולים זה מרגש, באמת. אני גם נורא אוהבת גולים. אני אוהבת משחקים של 3-2. אני גם נורא אוהבת משחקים של 4-0, כשאני לא מפסידה בהם. אבל להגיד באופן גורף שמשחק של 1-0 זה משחק משעמם זה לא להבין כדורגל.

3. יותר מזה- להגיד "מה, 0-0? איזה משחק משעמם!" זה לא להבין כדורגל.

4. לסחוט צהובים זו אמנות. ליפול בפאולים קטנים כאילו מינימום פירקו לך את הברך כדי שהיריב שלך יקבל צהוב זה חלק חשוב מהמשחק. להגיד, "תראה איך הוא נופל, אפשר לחשוב מה עשו לו" זה לא להבין כדורגל.

5. בכדורגל אין כזה דבר "גול בטוח". רק לחשוב על להגיד משהו כמו, "מה, בכדורסל אם מוציאים כשהכדור עבר את חצי הגובה זה עדיין סל" זה לא להבין כדורגל.

6. באותו עניין, לטעון שלהתאבד כדי להציל גול (כי לקבל אדום דקה 120 ולא לשחק במשחק הבא זה התאבדות) זה לא ספורטיבי, זה לא להבין כדורגל.

7. טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק. לקלל את השופט זה חלק מהמשחק. לטעון שהשופט צריך להיות שקוף ולא להפריע בשום צורה שהיא למהלך המשחק זה לא להבין כדורגל.

8. לחשוב שלקבוצה כלשהי משתלם ללכת להארכה או משתלם ללכת לפנדלים, בגלל שהיא מחזיקה בכדור במקום להסתער על השער של היריב, זה לא להבין כדרוגל.

והטריגר לפוסט הזה: לקרוא לי טום בוי זה לא רק לא להבין כדורגל, אלא לא להבין מה זה לאהוב כדורגל.


כדורגל זה ספורט של אנשים, לא של גברים. כדורגל זה ספורט מרגש. כדורגל יכול לגרום למי שהוכתר כשוער הטוב ביותר במונדיאל לבכות בראיון בשידור חי, ולנשק את החברה שלו מול כל העולם אחרי שהניף גביע.


נכתב על ידי , 12/7/2010 11:04   בקטגוריות כדורגל, דרום אפריקה 2010  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הוכחה אמפירית


מה שארגנטינה מוכיחה בשלב הבתים הוא, שקבוצה זה יותר מאוסף שחקנים.

לא השמות הגדולים מביאים אותה לעלות עם 9 נקודות לשמינית הגמר. זה הכשרון, צורת המשחק, הקבוצתיות, החברות והרצון העז להצליח. זה לשחק בשביל הקבוצה, בשביל החולצה, ולא בשביל להעלות את הערך שלך בעונה הבאה.

אני מרוצה מהנבחרת עד עכשיו, ואני מרוצה מאוד ממרדונה. אני מקווה שעוד שבועיים, גם אני אהיה בין אלה שיבקשו מהמוצ'אצ'וס סליחה.
נכתב על ידי , 23/6/2010 14:39   בקטגוריות כדורגל, דרום אפריקה 2010  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי שטוב לו ושמח שיבקיע


הרבה ביקורת יש על מראדונה, ובעיקר הרבה מאוד חוסר אמון.

השבועות שלפני המונדיאל התאפיינו באימונים סגורים, בלי כמעט משחקים מול נבחרות אחרות. אף אחד לא הבין מה זה הדבר הזה, וכולם אוהבים להגיד שבתור מאמן- מרדונה הוא שחקן מבריק.

אבל יש דבר אחד שאי אפשר לקחת ממנו: הוא מבין מתי שחקן משחק טוב. שחקן משחק טוב כשטוב לו. במסיבת העיתונאים אתמול מסי אמר שהוא נהנה לשחק עם הנבחרת. שהראש שלו השתנה. שהוא קם שמח בבוקר. רואים את זה על המגרש.

מבחינתי, זה אומר שמרדונה מתחיל להצליח. צריך יותר להתלכד, צריך לפתור את העניין עם ההגנה בימין, צריך יותר שיתוף פעולה למעלה.

אני מקווה שיהיה אפשר לעשות את זה בשבוע... אבל אני מתחילה להיות ממש אופטימית.


את הוידאו הבא קיבלתי עכשיו. אולי זה יגרום לאיקס להבין למה האופטימיות שלי לא יכולה להיות זהירה:




נכתב על ידי , 14/6/2010 10:52   בקטגוריות דרום אפריקה 2010  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך אני בוחרת כל כך רע?


הכימאי רצה שנפגש בסופ"ש. אמרתי לו שישי הערב, אמר לא יכול, שאל שבת. אמרתי לו שבת בערב לא, ואם הוא רוצה הוא יכול להצטרף אליי לראות את המשחק של 5 בבר השכונתי (שזה הטמפל בר, אבל הוא פה בשכונה). הוא אמר סבבה.

אמרתי לו להיות אצלי רבע ל5, הוא אמר שהוא ישתדל אבל מצב שהוא יאחר כי הוא אוכל צהריים אצל סתבא שלו ושאחכה לו קצת. אמרתי לו שהוא יבוא כשהוא רוצה, אני כבר אחכה לו בבר. אין מצב אני מפספסת את תחילת המשחק הראשון של ארגנטינה, ממש לא מעניינת אותי סבתא שלו.

הוא הגיע בדיוק אחרי הגול של היינצה, אז הייתה לי הזדמנות להסביר לו כמה זה חשוב לראות משחקים מההתחלה. ואז, הוא פשוט לא הפסיק לדבר.

לא-הפסיק-לדבר. כוווול המשחק. לא סתם את הפה הגדול שלו. כוס אמק.

מה זה מעניין אותי עכשיו מה היה לך במעבדה, מה קורה עם הקורסים שלך, מה עם החוג טניס שלך ואיזה בירה אתה מעדיף. פשוט תשתה את הבירה שלך (אתה מוכן לא לטעום 3 בירות לפני שאתה מזמין אחת? אתה עושה לי פדיחות. כולה בירה, מה קרה?), תסתכל על המסך, ולמען מרדונה הקדוש- פשוט תסתום את הפה.

ועוד אחרי זה, ישבנו קצת לדבר וזה, והוא עושה לי, "אני מרגיש שאת נורא שקטה היום, הכל בסדר?". ברור שאני שקטה, אידיוט, אני רואה את הנבחרת שלי מפספסת הזדמנות אחרי הזדמנות אחרי הזדמנות. מה אתה רוצה שאני אעשה?

אני חושבת שאני מעיפה את הכימאי.
נכתב על ידי , 12/6/2010 20:52   בקטגוריות כדורגל, דרום אפריקה 2010, רווקות הוללת  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מונדיאל עם סקס או בלי סקס


שלא עושים סקס במהלך משחק זה ברור, אבל מה עם בין המשחקים?

העיתון הארגנטינאי קלרין (Clarin) מודיע היום שלשחקני נבחרת ארגנטינה יהיה מותר לעשות סקס במהלך המונדיאל, בימי המנוחה בלבד, עם בת הזוג הקבועה שלהם ובלי "תוספים" כמו בקבוקי שמפניה.

באותו עניין, רופא הנבחרת אמר, "אנחנו לא יכולים למנוע מהשחקנים במהלך יותר מחודש אסאדו, לשתות כוס יין או לאכול קצת ריבת חלב. אז מדי פעם מותר להם".


אני מתה על הגישה. באמת. ואני מוכנה להיות בת הזוג הקבועה של מסצ'רנו לחודש שלם!
נכתב על ידי , 27/5/2010 17:22   בקטגוריות כדורגל, דרום אפריקה 2010  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המדריך לבני הזוג המזדמנים של קאיה בתקופת המונדיאל


בטח כבר יצא לכם לראות את המדריך לאישה בתקופת המונדיאל. הוא בסדר גמור, חוץ מזה שהוא מיועד לנשים. אני אתקן את העוול הזה כאן ועכשיו:

1. במידה ואתה מן גבר כזה שלא אוהב כדורגל, ולא ידעתי על זה מראש ויצאתי איתך בכל זאת, ראה את עצמך לחלוטין מכותב למכתב ההוא. כולל העניין עם הבירות
2. כן, אני אוהבת כדורגל. כן, המונדיאל מעניין אותי. כן, אני באמת הולכת לראות כל משחק שאני רק אוכל
3. זה מחייב שאני לא אענה להזמנה שלא כוללת טלויזיה וזמן לראות משחק, לא משנה כמה אתה חתיך אבל לא ממש מעניין אותך לראות יוון-קוריאה
4. זה לא אומר שאני גברית, רק שהתרבות שלי שונה משלך
5. אני יודעת שאין לך כוונות לעמוד ערום מול הטלויזיה, אבל כדאי להבהיר: משחק חשוב יותר מסקס
6. לא, סקס לא יגרום להרגשה שלי להשתפר במידה ויפול אסון על העולם והקבוצה שלי לא תיקח את הגביע. אל תנסה אפילו
7. אם אתה מתכוון להזמין אותי לראות משחק איתך ועם החברים שלך, תהיה מודע: אני מקללת
8. אני מבינה שכל זה עלול לגרום לך להרגיש חוסר בטחון מסויים לגבי הגבריות שלך. במקרה כזה, אתה יכול ללכת- רק אל תצפה שאקום מהספה להגיד לך שלום.


נכתב על ידי , 25/5/2010 14:04   בקטגוריות כדורגל, דרום אפריקה 2010  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)