לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פספסתי את רביעי


זה נהיה מוגזם, אבל אין לי זמן. זאת אומרת, העבודה שלי סבבה. בתוך העבודה. להגיע אליה זה שעה וחצי לכיוון. זה מתסכל אותי מאוד. אם נוסיף את זה לאימון לפני או אחרי העבודה (או שניהם, כשאני מתפרעת)- אנחנו נשארים ללא זמן. אני מתכוונת, ממש, לא "אין לי זמן" כזה של דודו טופז.

 

כי ביום יש 24 שעות. 8 מהם ישנים (כולל את הפעולות לפני/אחרי השינה). 9 מהם עובדים (ואני ממש עובדת איזה 7.5 מתוכם, שזה מלא). זה משאיר אותנו עם 5. אם 3 שעות מזה הולכות על נסיעות, זה פשוט מוגזם. ממש הרבה מוגזם.

 

ואמרתי להם, "תסדרו לי חניה פה, הכל יהיה טוב יותר". הם אמרו לי "זין". זה לא היה נחמד.

 

אז אני מתנדנדת הרבה בין "אני מתה על העבודה שלי" ל"אני שונאת את העבודה שלי" לאחרונה. זה מקשה עליי.

 

אבל דיברתי על זה כל כך הרבה לאחרונה, שלא בא לי יותר. מה גם שלהמשיך לעבוד על זה יגרום לי להתפטר. התסכול הורג אותי. וזה בסדר, זה לא שאני מסתירה את התסכול שלי מהמנהלים שלי. הם בכל זאת לא מתכוונים להביא לי חניה, גם אם זה אומר שאני עוזבת מחר.

 

והכל מבולגן נורא. בחיים, באופן כללי. ובדרך כלל כשמבולגן לי אני לא מדברת עם אף אחד, אבל כותבת. ואם אני לא כותבת, כנראה התקופה הזאת באמת לא משהו.

 

אבל, עזבו עכשיו. יש לי בשבילכם פדיחה לא מהעולם הזה. ג'ייב באני, מכירים? אתם לא מפסידים הרבה אם לא. זה שיעור באיך להרוס שירים ולהכניס ואתם היישר לאולם החתונות. אני בכלל לא זוכרת איך הגעתי אליהם. כנראה איזה הורדה שלא התכוונתי אליה, ואז נשאבתי. יש לי את כל הסינגלים שלהם באייפון, כולל תמונות של האלבומים והכל (אבל זה, אולי, רק כי אני חולת רוח. קצת).

 

הרי לכם:


נכתב על ידי , 4/11/2010 17:03   בקטגוריות אני, פינת הפדיחה המוזיקלית  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לכם שמש?


זה מצחיק שאתמול חשבתי לשים את השיר הזה היום בפינת הפדיחה המוזיקלית (וזה בכלל לא מתקרב לכמה הקליפ פדיחה), והיה לי בוקר כל כך כל כך רע, שכל כך שמחתי שהיה לי את השיר הזה בראש, ומיד כשנרגעתי שמתי לי אותו.

 


 

נכתב על ידי , 27/10/2010 12:16   בקטגוריות פינת הפדיחה המוזיקלית  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פינת הפדיחה המוזיקלית


יש איזה קטע כזה שכולנו שומעים את המוזיקה שזה סבבה לשמוע וכולם מסכימים איתנו שזה אחלה מוזיקה. ויש את הפדיחות.

 

לכולם יש פדיחות מוזיקליות. בסופ"ש האחרון שהאחרון ואני בילינו ביחד כל אחד מאיתנו התוודה על פדיחה מוזיקלית אחת. ואני אומרת- אני הולכת להוציא את הפדיחות שלי מהארון.

 

אני פותחת בזאת את פינת הפדיחה המוזיקלית. כל יום רביעי, שיר פדיחה אחד.

 

 

***

 

כשהשיר הזה יצא, עוד היה לי אוטו. וכשהוא פתאום היה ברדיו הייתי מגבירה ורוקדת במושב (ברמזורים!). ועכשיו הוא פתאום עלה לי באיזה חיפוש בגרובשארק ולא רק ששמעתי אותו ברפיט, גם חיפשתי את הקליפ- ממש התחשק לי לראות אותו.

 

ואתם יודעים מה? פדיחה פדיחה, אבל אני רוצה לראות אתכם עומדים בדחף לנקוש באצבעות ולהזיז את הראש בגלים כשאתם שומעים את השיר הזה:

 


 

 

נכתב על ידי , 13/10/2010 11:23   בקטגוריות פינת הפדיחה המוזיקלית  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)