לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שירות לקוחות גרוע זה אסטרטגיה עסקית


לפני כמה ימים אמא שלי אמרה לי, "קאיה, עברתי היום על החשבונות של הבית. אני חושבת שיש לנו יותר מדי הוצאות תקשורת. את יכולה להסתכל על זה, ולדבר עם הוט או משהו, ולראות איך אפשר להוזיל את זה?".

 

הלסת נפלה לי. התחלתי להזיע. לדבר עם הוט? למה, מה פשעתי? אמרתי לה, "תראי, הבעיה עם הוט היא שאת מתקשרת, מחכה שעתיים כדי לדבר עם איזו מטומטמת, היא אומרת לך שהיא משנה לך חבילה למשהו יותר זול, ואז 3 חודשים אחרי זה את מגלה שבכלל עשו לך חבילה שמחייבת אותך ל-8 שנים, עם קנס יציאה של 15000 שקל, והיא בכלל יקרה יותר ממה שהיה לך קודם. ואז, לכי תשני את זה חזרה".

 

ואז נפל לי האסימון. שירות הלקוחות הגרוע זה לא טעות. זה אסטרטגיה. זה לא משהו שהם רוצים לשנות. הרי עדיף שהכל ישאר ככה, מעורפל, ואנשים לא יתקשרו להוזיל את החבילות שלהם- אפילו שיש דרך להוזיל- רק מהאימה שצירוף המילים "להתקשר לשירות לקוחות" מעוררת בהם. זה וחוסר האמון שלדבר איתם יעזור.

 

להבין את החשבוניות של חברות הסלולר זה יותר קשה מלהבין דו"ח רבעוני של הקרן פנסיה. לשנות ספק אינטרנט זה יותר קשה מלעבור קופת חולים. להחליף חברת כבלים זה קשה יותר מלהחליף סוכן ביטוח.

 

והרי זה משתלם, נכון? זאת אומרת, משרד התקשורת מוציא כל מיני חוקים ותקנות שמקטינות את תקופת ההתחייבות לספקים, וכל מיני דברים כאלה שספקים לא אוהבים. אז האסטרטגיה לשימור לקוחות היא לגרום להם להבין שאין להם שום סיבה לרצות להתנתק. "חבל עליכם, יש לכם חיים, אתם לא רוצים לבזבז אותם באלפי שיחות לשירות לקחות".

נכתב על ידי , 8/2/2011 16:03   בקטגוריות צרכנות  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתם מכבים את המחשב?


אני לא מכבה את המחשב. אני בכלל לא חשבתי על לכבות את המחשב. מחשב זה כמו מקרר- תמיד מחובר.

אבל גוגל מתחילה בקמפיין להעלת המודעות- אם אתה לא משתמש במחשב, כדאי שתכבה אותו. אם הרבה אנשים (לא הבנתי כמה) יעשו את הצעד הזה, תוך שנה אפשר להוריד את פליטת ה-CO2 של האנושות בכמות זהה להורדה של 11 מיליון מכוניות מהכביש, ולחסוך כמה אלפי דולרים בחשבון החשמל.

אני לא מבינה הרבה בהתחממות כדור הארץ ואני לא חיה חיים ירוקים במיוחד (אני מצטערת, מאז שקיבלתי את המזדה 3 אני נוהגת בצורה לא מאוד חסכונית בדלק), אבל זו יוזמה מעניינת. בייחוד אחרי שדובר בחודש שעבר על האפקט המזהם של חיפושים בגוגל, והתשובה של גוגל לא הייתה מספקת. לא שזה עניין הרבה אנשים, לקבוצה שמתנגדת לגוגל בפייסבוק יש 30 חברים בלבד.

התחממות גלובלית או לא התחממות גלובלית, גוגל ממשיכה להראות שהיא אחת החברות החכמות אי פעם. והיי, באמת אף פעם לא עלה בדעתי לכבות את המחשב כשאני הולכת לישון, גם כשהוא לא מוריד שום דבר...
נכתב על ידי , 8/3/2009 10:25   בקטגוריות צרכנות  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לי שאלה


אם ככל שעובר הזמן יש יותר ויותר תוכנות אונליין- מעבדי נתונים, תמלילים, תמונות ואפילו וידאו, למה אני צריכה מחשב חזק יותר בבית? ז"א, נכון שאני מאכסנת המון מידע, אבל עם הזמן יהיה לי פחות צורך ביכולת העיבוד של המחשב. אם כך, זה לא קצת מוגזם שמערכת הפעלה תדרוש הרבה מאוד משאבים?
אני לא שואלת למה יש בכלל צורך במחשבים חזקים- זה ברור לי. אני שואלת למה שמערכת הפעלה ביתית תדרוש הרבה דרישות חומרה, הרי זה מנוגד לכיוון התוכנה הכללי.

לתשובותיכם המלומדות אודה :)
נכתב על ידי , 18/6/2007 12:28   בקטגוריות צרכנות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק אל תהיו אידיוטים


התלבטתי מאוד אם לשים פה תקציר ואת הקטע המלא בקישור. בסוף החלטתי שלא. הסליחה עם הרגישים.

בחודשיים האחרונים היו לי שני בחורים. עם שניהם הייתי צריכה להתעקש על קונדום.
אני מביאה כאן משלל הטענות ששמעתי במהלך השנים, לפי סדר כמעט כרונולוגי לפני המגע המיני:
1. זה לא נוח לי
2. זה לוחץ לי
3. אני לא מרגיש כלום
4. אני לא יכול לגמור ככה
5. נווו, מאמי, ברצינות, אני לא יכול לגמור ככה
6. את חושבת שאני דוחף את הזין שלי לכל חור של אגזוז?
7. מה, את לא לוקחת גלולות?
8. אז מה דעתך על אנאלי?

הפוסט הזה בא לתת לכם, ובעיקר לכן, כמה רעיונות. למה? כי שום דבר לא יותר חשוב מהחיים שלכם. אולי, בעצם, החיים של הילדים שלכם, ולא- אתם לא רוצים ילדים נשאים.

1-2: בולשיט. זה נכון שזה לא ממש נעים, זה נכון שפלסטיק זה לא מה שאתה רוצה להרגיש על עצמך. אבל הקונדומים של היום גמישים ויחסית נעימים. תחשבו כמה קשה היה פעם, כשהיו מכינים קונדומים מעור כבשה. מעבר לזה, קאיה בדקה בשבילכם:

קונדום באריזתו

קונדום

רוחב 4 אצבעות

יד


אגרוף

מיותר לציין כי נורא קשה להכניס אגרוף כזה לגופה של אישה. לא מיותר לציין כי איבר המין הגברי הרבה יותר קטן מאגרוף ממוצע. אגרוף כמו שאתם רואים בתמונה הוא גדול הרבה הרבה יותר מאיבר מין ממוצע, וגדול הרבה יותר מאיבר מין גדול (הומאני, כן? על חיות נדבר בהמשך). ובכל זאת, היד שלי הייתה יכולה לזוז בפנים.

3: זה לא נגמר שם. גם הרחקתי לכת והעברתי אצבע על היד הלבושה בקונדום. הפלא ופלא, הרגשתי את המגע. לא מרגיש אותו דבר, לא כמו עור על עור, אבל הוא מורגש. וזה אצבע אחת נוגעת- לא מערכת שרירים מפותחת שאוחזת את כל איבר המין בכוח. "לא מרגיש כלום"? עוד בולשיט.

4: מהנסיון שלי, אין כזה דבר. פגשתי רק בחור אחד שלרוב לא גמר עם קונדום (לא בדקתי בלי), אבל הוא גם היה צריך לאונן שעתיים די באלימות תוך צפיה בהארד-קור רציני כדי לגמור.

5. אז אַל. תוותר על התחושה הנעימה רק בגלל שאולי לא תגמור מזה בסוף? סבבה, בעיה שלך. מעבר לזה, רוב הסיכויים שמה שמפריע לך לגמור זה עישון, אלכוהול, מחסור בפעילות גופנית, תזונה לא בריאה וראש במקום אחר.

6. אני מקווה מאוד שלא. יותר מזה, אני מקווה שאתה גם לא מזדיין עם עזים ודולפיניות. יותר ויותר מזה, אני מניחה שזה לא מה שאתה עושה, אחרת לא הייתי איתך. עם זאת, אגזוזים לא מעבירים מחלות. וכן, אם כרגע אתה מוכן לא לשים קונדום, סימן שגם בפעם הקודמת, עם בחורה אחרת, היית מוכן. ואם בפעם הקודמת היית מוכן, זה רק מוכיח שאני צודקת כשאני מתעקשת.

7. לוקחת, לוקחת. אודות לכמה אנשים מוכשרים באמצע המאה הקודמת, בשביל להזהר מהריון לא רצוי אני לא צריכה לסמוך על גברים.

8. בעוד הסיכוי להעברת הנגיף במין וגינלי מגיע עד 1:1000 (במגע מיני עם נשא או חולה), הסיכוי להעברת הנגיף במגע אנאלי מגיע עד 1:50 בגלל תוספת הסיכון של מגע דם בדם. זה לא פותר את הבעיה, רק מחמיר אותה. יותר מזה, היא מחמירה אותה בהרבה יותר אחוזים עבור הצד החודר.


קונדום באופן קבוע, וגם בתחילת קשר רציני לפני שעושים בדיקות, מבטיח לכם חיים שלמים בלי קונדום עם הבן אדם שאתם אוהבים. הברירה השניה היא להיות תקועים עם הגומי הזה עד יום מותכם+ קוקטייל ובלי ילדים משלכם. לא משהו. על המחלה עצמה אתם יכולים לקרוא בויקי (אפילו בעברית). וכל זה עוד לפני שדיברנו על הרפס, פטריות, סרטן צוואר הרחם ושלל מחלות מין אחרות.

תזדיינו בכיף- רק אל תהיו אידיוטים.
נכתב על ידי , 10/4/2007 10:38   בקטגוריות תמונות, עם ומדינה, צרכנות  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פיקוח? מישהו?


החל מינואר או פברואר (הם לא יודעים להגיד) לקוחות בנק דיסקונט ישלמו 10 ש"ח בחודש על עצם העובדה שהם מחזיקים כרטיס אשראי בחשבון. "זה לא דמי חבר", הסבירה לי הפקידה, "זו עמלה חדשה".
עד השנה המדיניות הייתה שאם אתה קונה מעל סכום מסויים בשנה (אצלי זה היה 12000 ש"ח) אתה פתור מדמי חבר בסך 120 ש"ח. עכשיו הם לא יגבו בכלל דמי חבר מאף אחד, פשוט כולם ישלמו עמלה על החזקת כרטיס.
אפילו שבעת פתיחת החשבון ניתן לי כרטיס ויזה סטודנט ללא דמי חבר כחלק מההטבות לסטודנטים בבנק, החל מהחודש הבא אני צריכה לשלם עליו 10 ש"ח בחודש. סתם, כי בא להם.

ועוד בקטנה: אתם יודעים שהעמלה על צ'ק חוזר היא 48 ש"ח?

נכתב על ידי , 14/12/2006 13:28   בקטגוריות צרכנות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלה חשובה


אחת ולתמיד:

האם יש הבדל בטעם בין במבה באריזה כתומה לבמבה באריזה עם התינוק?
נכתב על ידי , 7/9/2006 23:34   בקטגוריות צרכנות  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני רוצה מסעדה אמיתית!


מסעדה צרפתית הם אמרו. בסדר, אז מסעדה צרפתית. התפריט בצרפתית ובעברית (בצרפתית האוכל נשמע יותר טעים), בחור מנגן בפסנתר, מלצרים לובשים אפודות והיין לא כשר.
מה אני מצפה ממסעדה כזאת? שיגישו משמאל ויפנו מימין, שאם כבר מגישים את הבשר מכוסה במכסה מתכת ידאגו שהבשר יהיה בצד הקרוב אליי של הצלחת, שאם אני מבקשת שתיה קלה בנוסף ליין ידאגו להניח את הכוס הנוספת לפני כוס היין, ולא מצד שמאל.
אבל לא, עדיין הייתי בת"א.
נכתב על ידי , 30/4/2006 01:14   בקטגוריות אבל מי מקשיב לקאי?, צרכנות  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)