לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חבל שהוא לא יכול לסתום את הפה


"אני מתגעגע אלייך". מה קשור עכשיו?

 

הוא נפרד ממני? כן. אמר שהוא לא מאוהב? כן. אמר שלדעתו אנחנו לא מתאימים? כן.

 

אז מה קשור עכשיו, איזה ימבה זמן אחרי, וכשבדיוק בסופש פגשתי לי איזה אחד* והיה נחמד, לבוא ולהגיד לי "אני מתגעגע אלייך"?

 

זין.

 

 

 

 

 

 

*טוב, זה היה שניים. אחד בשישי ועוד אחד בשבת. באמת היה נחמד.

נכתב על ידי , 8/2/2011 02:44   בקטגוריות אהבות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחילת הפתרון הוא להודות בבעיה


וזה קשה, כן? אבל תראו, אני די שבורת לב פה.

 

ואני יודעת שאתם תגידו, "מה, זה היה בחור ממש דפוק". אבל זה הדפוק שהתאהבתי בו. וזה דפוק כי:

 

1. אם הדברים שאני הרגשתי שם לא היו הדדיים, אני לא יודעת איך אמור להרגיש משהו הדדי כבר

2. אני חושבת שזאת הייתה פעם ראשונה שבאמת ובתמים התאהבתי בבחור שהיה לי מול העיניים, ולא בגרסה המשופרת שתכננתי לעשות ממנו

3. כשאמרתי לדפוק הזה שאני לא יודעת מה יהיה אבל אני מוכנה ללכת על זה ולבדוק- כי אם אתה לא הולך על זה אתה לא יכול לבדוק- הדפוק הזה אמר, "אני פשוט לא רוצה להיות שם כשתחליטי שלא".

 

איזה דפוק.

 

מה שכן, אל תרחמו עליי על זה שנשבר לי הלב. גם אל תרחמו עליי אם לדעתכם זה קרה יותר מדי פעמיים בשנתיים האחרונות. ואל תגידו לי לשמור על עצמי כדי לא להפגע. אני מעדיפה את האופציה הזאת על להיות דפוקה קהת רגש שלא מסוגלת לקחת סיכונים.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 22/1/2011 01:41   בקטגוריות אהבות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני עצובה


גם כי זה כנראה בכל זאת נגמר איתו. וגם כי כושר השיפוט שלי פשוט נהיה מחורבן.
נכתב על ידי , 18/12/2010 23:04   בקטגוריות אהבות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה מן ילדים הייתם?


אני חושבת שבהמלך הסופש הבנתי מה יש בבחור הזה שגורם לי להיות כל כך סבלנית, ולהרגיש שזה בסדר לתת לזה עוד ועוד ועוד זמן.

 

יש בו משהו זך.

 

וזה לא משהו שרואים כשיושבים לבירה. זה משהו שמגיח מדי פעם, בין מלא שכבות בצל.

נכתב על ידי , 12/12/2010 15:25   בקטגוריות אהבות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שו"ת


למי יש מברשת שיניים אחת בבית, ועוד אחת אצל הבחור שהיא יוצאת איתו?

 

לי :)

 

***

 

היינו בסופר ביום שני, קנינו דברים לבשל איתם לקראת המשחק. ואז הוא כזה, "עוד משהו?", ואני כזה, "מברשת שיניים". והוא כזה, "אה, כן, שכחתי. כאילו, לא שכחתי שצריך, פשוט פעם קודמת שהייתי בקניות שכחתי להביא".

 

***

 

אה, והיה מצחיק כשסיפרתי לו שחברה שלי התקשרה אליי לסדר לי מישהו. והיא כזה אמרה לי, "אני לא יודעת אם את עדיין יוצאת עם ההוא, אבל יש לי מישהו בשבילך". ואמרתי לה שאני כן יוצאת עם ההוא. אז היא אמרה, "טוב, אז אולי פעם אחרת". ואז אחרי כמה זמן היא קלטה מה היא אמרה והיא תיקנה עם "אם תהיה פעם אחרת".

 

אז הבחור אומר לי איזה, "אני רואה שחברה שלך ממש מחבבת אותי". ואמרתי לו שברור שהיא לא, בגלל שהיא יודעת שהוא אמר לי שהוא חושב שאני אוכלת סרטים. אז הוא אמר שהוא מבין שהוא נורא צריך להזהר בדיבור, שזה כמו וויקיליקס, ועכשיו חברה שלי לא אוהבת אותו בגלל משהו שהוא אמר לי לפני מלא זמן.

 

או-אה. בנות מדברות. בוקר טוב.

 

עכשיו, איך אנחנו יודעים שהוא בכלל לא מבין את הקונספט ואין מה לדאוג לגבי זה שהוא לא ירגיש איתי בנוח? הוא אמר, "זה כמו וויקיליקס". ואתם יודעים מה יקרה אם אני אגיד לאותה חברה שהוא אמר לי על השיחות שלי איתה שזה כמו וויקיליקס?

נכתב על ידי , 1/12/2010 11:03   בקטגוריות אהבות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתמול הייתי אצל הבחור.

 

בפעם הראשונה שנפגשנו, הוא אמר שהוא לא סיפר לאף אחד שאנחנו נפגשים שוב, כי הוא לא רוצה לשמוע את מה שלחברים שלו יש להגיד על זה. לכן נורא הפתיע אותי כשאחיו התקשר, ולקראת סופ השיחה בניהם הוא אמר לו, "אני פה בבית עם קאיה".

 

אז שאלתי אותו, כאילו, אם הוא בסוף כן סיפר לחברים שלו וזה. והוא אמר, "ככה, בקטנה, שנפגשנו כמה פעמים. לא אמרתי להם שחזרנו או משהו". ואני אמרתי לו, "אה, חזרנו?". והוא היה כל כך נבוך, ולא ידע מה להגיד, וזה היה חמוד נורא.

 

אז, מה אתם יודעים? מצב חזרנו. שזה מצחיק, כי אני לא חושבת שממש "היינו". אני לא חושבת שהוא חבר שלי. הוא גם לא היה חבר שלי אז.

 

אז, מה אתם יודעים? אולי יש לי חבר ואני לא יודעת...

נכתב על ידי , 25/11/2010 12:51   בקטגוריות אהבות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבבונים


הבוקר, בחור יחסית ישן שלח לי הודעה. שהוא שוב חלם עליי. משהו על סקס. והוא רוצה שאני אבוא להגשים לו את החלום.

 

הסיבה שכבר כמה זמן אנחנו לא נפגשים, היא שהוא מאוהב באיזו בחורה. ואני אמרתי לו שלא מתאים לי להיות במיטה עם בחור שמאוהב בבחורה אחרת. הוא, כמובן, לא מסכים איתי. הוא חושב שבגלל שמה שהיה בנינו היה בכל מקרה בלי מחוייבות או רגשות, זה לא צריך להיות לי איכפת.

 

הסברתי לו, שגם ללא רגשות או מחוייבות, אני ממש ממש מעדיפה שהגבר שאני שוכבת איתו לא יחשוב על בחורה אחרת בזמן שזה קורה. והוא אמר שעוד לא נולד הגבר שיחשוב על מישהי אחרת בזמן שאני בסביבה ועושה את הקסמים שלי. ואני אמרתי לו שכן נולדו הרבה גברים שיגידו כל דבר כדי שאני אפעיל עליהם את הקסמים שלי. ואז הוא שיחק אותה נעלב, כי מה פתאום אני קוראת לו שקרן.

 

אני באמת מתקשה להבין מה הבעיה של בחורים להבין שגם אם אני סבבה עם סקס בלי מחוייבות, זה לא מחייב אותי לרצות את זה איתם בכל פעם שבא להם, ועוד בצורה שבא להם.

 

אגב, זה נגמר בלהסביר לו מפורשות שלא מתאים לו לבוא אליו למשרד, לרדת לו וללכת, ושבשביל זה יש בחורות בכסף. כשהוא שאל, "מי אמר שזה יגמר בירידה?", הסברתי לו שבתוספת של כמה שקלים, הבחורות האלה גם עושות יותר. ולא הייתי יוצאת עליו ככה אם א. לא הייתי מסובכת עם הבחור השני ואובר-רגישה בגלל זה, וב. הוא לא היה קורא לי שואב אבק.

נכתב על ידי , 9/11/2010 17:31   בקטגוריות אהבות, רווקות הוללת  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)