לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רכילות או נמות


הבוקר הלכתי לענת בשביל מניקור-פדיקור. כמובן, זה המקום הטוב ביותר להתעדכן במה שקורה מסביב. בין אודטה ברקע לקליאנטית בת כ-55 שהגיעה אחריי אפשר לקבל תמונה כוללת של המציאות הישראלית.

"לפי דעתי הכל נכון", אמרה הקליאנטית על פרשת קצב. "נראה לך?", "בטח," המשיכה, "מה? אם הוא נשיא אין לו מה-שמו? ברור שיש לו. חוץ מזה, הבחורה מסכנת יותר מדי בשביל שזה לא יהיה נכון". "אבל זה נראה לי כ"כ מוזר," אמרה ענת, "אני בחיים לא הייתי נוגעת בו, איכס", "זה את אומרת עכשיו, כי את לא תלויה בו", הסבירה לה הקליאנטית, "אבל אני לא בטוחה שהיית מרגישה ככה אם היית המזכירה שלו... טוב, אם רואים את אישתו אפשר להבין למה הוא התחיל עם המזכירה שלו... שניהם לא משהו, הוא ואישתו, אבל מה נראה לך? שלמכוערים לא עומד? לכולם עומד!".

אבל השיעור שלי לא הסתיים שם. אחרי אודטה הייתה טלנובלה, חביבה יש לומר. בדיוק תפסתי את הבחורה מדברת עם הדודה של הבחור, ומספרת לה שסוף סוף קרה בניהם משהו:
- ואז התחלתם פונחי-פונחי (מלווה בתנועת יד)?
- אוח... אל תהיי גסה
- טוב, טוב... עשיתם אהבה?
- גם לא
- אל תגידי לי שלאחיין שלי לא עומד! כי ככה זה בגיל הזה, או שנופל להם השיער או שנופל להם המה-שמו.

***

אני שמחה על איטליה, במובן. אבל אני מאוד לא מרוצה שהשדרן של אתמול, ובא לי עדיין להחטיף לפרשן. לפרשן היו יציאות הזוית כמו "הנרי מקבל את ההחלטות הלא נכונות", חבל שהנרי לא פנה לפרשן ליעוץ באמת... והשדרן: כמה פעמים שמעתם אותו אומר "איזה גועל נפש" על הנגחה של זידאן? יותר מדי. אבל הבאמת מעצבן היה כשהוא הוציא מהפה שלו "לא מגיע לו לקבל מדליה". בא נראה... הנבחרת שלו היא הנבחרת השניה הטובה בעולם, הרבה מזה בזכותו. יש לו לפחות אחת-עשרית הקרדיט בהישג הזה, אז לא מגיע לו לקבל מדליה? אולי כדאי שהוא ישקול להעביר חלק מהמשכורת שלו לסדנה לטיפול בכעסים, אבל בהחלט מגיעה לו מדליה. וממש לא ככה נזכור את זידאן לעולמי עד, כי שחקנים כמו זידאן יכולים להרשות לעצמם לעשות דברים כאלה, ואף אחד לא יזכור אחרי יומיים.

***

המעברים החדים האלה בין טלנובלות לכדורגל משפיעים על הבריאות הנפשית שלי.
נכתב על ידי , 10/7/2006 16:09   בקטגוריות חוויות אחרות, גרמניה 2006  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גורו גורו


זה מה שאני שומעת כל הלילה: גורו גורו, גורו גורו.
בצהריים אכלתי כמה קובות מצויינות, ופנינו הבחור ואני לעיסוקנו השונים (סיבוב בזארה, בדיקה של חדר כושר חדש, התנדבות). אי שם באיזור השעה 8 נזכרתי שאני צריכה לעשות בדיקות דם הבוקר (וזה חייב להיות הבוקר) ושאני צריכה להיות בצום של 12 שעות. חזרתי הביתה בסביבות 12 והלכתי לישון (בלי לאכול, כן?). וקמתי, וגלשתי, וסגרתי את המחשב, וקראתי קוסמו, ופתחתי את המחשב. וכל הזמן הזה היא לא סותמת: גורו גורו, גורו גורו.

בא לי למות. אבל קודם ממש בא לי לאכול חטיף גרנולה. אני מקווה שהקופ"ח נפתחת ב-7, כי אני מתארגנת עכשיו והולכת לשם, לעזאזל. ואם לא, אז... לעזאזל.


אה, כן, שכחתי. גרמניה עפה. זה יופי. זה ממש יופי. אם ביום שישי שעבר הייתם אומרים לי שכל המונדיאל הזה הוא לא קונספירציה אחת גדולה לא הייתי מאמינה. אבל כנראה שיש איזה אל הכדורגל שנותן קצת דחיפות לפעמים. ואם הוא דוחף את הברזילאים ואת הגרמנים החוצה, אני והוא בסדר.
נכתב על ידי , 6/7/2006 06:12   בקטגוריות אני, גרמניה 2006  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מילה או שתיים


אי אפשר להבליג על אירועי הסופ"ש.

 

על המשחק עצמו אין הרבה מה לומר, הכל היה גלוי לעין: ארגנטינה שיחקה טוב יותר אבל לא סיכנה אותם הרבה, ספק גדול אם השוער נפגע בטעות, השיפוט היה חד צדדי בלי אירועים מיוחדים- חוסר הגינות בקטנה, לא איזה פנדל הזוי בתוספת הזמן.

 

תוספת הזמן גלשה לשבת, כך שלא ראיתי את הפנדלים בלייב. גם כששבת יצאה, ראיתי רק בגלל אותו יצר סקרנות מחורבן, וסבלתי מכל רגע.

 

מכאן אני מודה למוצ'אצ'וס על מונדיאל טוב, הטוב ביותר מאז 1990. על כדורגל יפה, קבוצתי, נקי. ועל שני גולים מטורפים לחלוטין (כמה נבחרות ראיתם בשבועיים האחרונים מנסות לשים עקב ברחבה?).

 

אחרי שעפים, כפי שאמרתי בפוסט הפותח, אין הרבה עניין במונדיאל. רק דבר אחד אתה רוצה: שהנבחרות שאתה שונא (בגלל יריבות היסטורית, לא בגלל שהם רצחו יהודים) לא יקחו. ברזיל כבר בחוץ (). מה הסיכויים שגרמניה לא תיקח? שואפים לאפס. לא כי הם טובים במיוחד, כן? סתם בגלל אותה חוסר הגינות בקטנה. אבל יש תקווה. קטנטונת. איטליה, פורטוגל- לא משנה. רק לא הגרמנים המלוכלכים האלה.

נכתב על ידי , 2/7/2006 09:58   בקטגוריות גרמניה 2006  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצרצרים


1. זה יפה להגיד משהו כמו "אנחנו ממש רוצים לשחרר את החייל, ישראל פשוט לא מסכימה לנו".

2. בעבודה טעו לי בתלוש: יש לי 17 שעות עבודה פחות, ואת החזרי הנסיעות הורידו לי במקום להוסיף לי. זה גם יפה.

3. המשחק של היום ממש עושה לי פרפרים בבטן. רשימת השחקנים של היום מעוררת אימה, ואני מצפה פה לפייט רציני. רק שתבינו את הרצינות שבעניין: אבא שלי החליט להשאיר את הטלוויזיה דלוקה על טיימר, עד סוף ה-90 דקות. אני מאוד מקווה שלא תהיה הארכה.

נכתב על ידי , 30/6/2006 10:24   בקטגוריות גרמניה 2006, חוויות אחרות  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נבחרת החלומות


זה עוד שבוע מסתיים, ואז נזכור רק שני דברים: מי לקחה ומי עפה למרות שממש ממש לא רצינו. אז לפני שהכל יגמר, וכשעוד רוב הנבחרות טריות לנו בראש, החלטתי על בניה של הרכב יפה.


לדורות היה הכדורגל ספורט של מכוערים, אבל לאחרונה הוא מביא לנו כמה הברקות שאי אפשר להתעלם מהן. ז"א, במקרה ואת אישה שאיכשהו כלואה עם עודף טסטוסטרון ועוקבת אחרי רוב המשחקים.


לבנות: אוסף נדיר של כדורגלנים יפים לבנים: הצצה נדירה אל נבכי המוח הנשי

אה, כמובן יש כאן 11 שחקנים, אבל הם בהחלט לא יכולים להרכיב קבוצה. איכשהו, אין מגנים יפים במיוחד.


1. קסייאס. כי הוא ספרדי ויפה



2. טוטי. כי הוא כזה איטלקי חמום מוח, ויש לו את היתרונות של איטלקים חמומי מוח&nbsp;




3. נדווד. נכון שהוא עובר את ה-30 וזה ניכר על הפנים שלו, אבל הוא עדיין יפיוף



4. פודולסקי. כי הוא גבוה, רחב ובלונדיני




5. טרזגֵה. בגלל צבע העור והזקנקן הסקסי שלו



6. מרקז. כי הוא בדיוק מה שהייתְ רוצה לפגוש בבר מקסיקני, לשבת על קורונה ולהעביר לימונים



7. קמביאסו. מישהו צריך לטפל דחוף בשיער שלו, אבל יש לו שיניים מהממות




8. קאקא. כי הוא כזה ילד חמוד!

 



9. סביולה. כי אמא שלך תשמח



10. הנרי. כי הוא גבוה, רחב ושחרחר

 



11. בלאק. כי הוא כזה... אח...



והם חייבים מאמן, נכון? חוץ מזה, את מעדיפה גברים בוגרים. בשביל זה בדיוק יש לנו את קלינסמן.



עכשיו, מי מציע לי לשלוח קורות חיים, בצירוף כתבה, לעיתון נשים? :)

נכתב על ידי , 28/6/2006 13:20   בקטגוריות גרמניה 2006, תמונות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש ימים כאלה, בהם אתה פשוט מאושר


מי רוקדת על המגרש?

 

למי יש יכולות טכניות מעולות?

 

מי נתנה את ההצגה הכי יפה של המונדיאל עד עכשיו?

 

 

יותר בקול... אני לא שומעת...

 

 

!Argentina

 

!Argentina

 

!Argentina

 

!Argentina

 

נכתב על ידי , 16/6/2006 18:05   בקטגוריות גרמניה 2006  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה פשוט... מרגש אותי


לפני כמה שנים, כשהיינו עלים חדשים וירוקים, היה בערוץ 2 איזה קטע קישור על ציונות (במקום קליפ או משהו כזה), והופיע שם ארגנטינאי בן 30+ שיושב על הספה בדירה שלו באשדוד ואומר במבטא כבד ביותר: "פה רחוב הרצל, פה רחוב בן גוריון, וסה פשוט... מרררגש אותי".
לשכבת גיל של אמא שלי יש איזו ציונות גלותית סטייל שנות ה-60 בארץ. רק שתדעו, בן גוריון היה בבי"ס שלה כשהיא הייתה ביסודי, והוא לא אמר ולו מילה אחת כי הוא התרגש לראות את כל הילדים שם, בסוף העולם, לובשים כחול-לבן ומנפנפים בדגל ישראל. אז הוא הזיל דמעה ויצא.

לעומת זאת, גיבורי האומה הארגנטינאים לא מרגשים שם אף אחד. יש כמה חופשים בשנה לזכר ההוא שנלחם על העצמאות והזה שהנהיג חינוך חינם לכולם ועושים טקסים בבי"ס. זהו. שום רחוב לא מרגש אף אחד. שום דגלים לא נתלים על הגגות ביום העצמאות.

מה מעורר את רגשי הלאומיות? ספורט. כדורגל, בעיקר. כשארגנטינה משחקת הרחוב ריק, כשארגנטינה מנצחת כל הרחובות נעטפים בשטיח של ניירות לבנים שנזרקים מהחלונות. העיתונות מעודדת את הנבחרת כאילו אין מחר. ואני קוראת מפה כתבות כאלה, עם כאלה רגשות חזקים וכל כך הרבה תקווה וזה מרגש אותי.

השנה, אולי, יהיו המון דגלים על גגות הבתים הארגנטינאים ביום העצמאות שלה, כי יום העצמאות הארגנטינאי חל ב-9 ביולי.

יאללה, שיהיה בהצלחה היום.
נכתב על ידי , 16/6/2006 12:44   בקטגוריות גרמניה 2006  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)