לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שלום


אני בבית :)
נכתב על ידי , 8/10/2007 22:41   בקטגוריות טיולים  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Hello from Buenos Aires


Hello to you all,

I´m living a good life here with wine, meat, empanadas, fresh pasta and more :)

Before I get too fat here, you are welcome to send me your e-mail addresses so you can see the first pics at this big city and read some news.   

You can leave your addresses here at the talkback window or by mail to [email protected]

 

Have a good week, we are still in bed because it´s Sunday :)

Caia.

 

P.S.: This blog will be mostly dead in the next month. My apologies..

נכתב על ידי , 2/9/2007 18:11   בקטגוריות אני, טיולים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה חמודון...


קיבלתי שוקולדים, ליקרים ונשיקות (מרנג) לט"ו באב.

אני עוד מתפלאה מהבחור. חוץ מעצם העובדה שהוא שלח לי שוקולדים מפרו, הוא עשה את זה משוקולטייה שאני מתה ללכת אליה כבר המון זמן.

פששש... עידו האינטרנט הזה!
נכתב על ידי , 30/7/2007 22:30   בקטגוריות טיולים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההתלבטות שלי


מצד אחד אני מתה לנסוע גם. חוץ מהנסיעה הקרובה: לנסוע לבד, להרגיש איך זה, להיות במקומות אחרים ולא מוכרים. מצד שני, אני יודעת איך זה להשאר בארץ. אבל זה גם לא ממש ממש נורא אם זה לזמן קצר. אני יודעת שאין לי מה להכנס לזה עכשיו (או בחצי שנה הקרובה), אבל המחשבה על לוותר על הטיול _שלי_ קשה קצת.
אני חושבת שמה שעושה בשבילי את ההבדל בין להתגעגע ולרצות לסיים עם הסבל הזה לבין להתגעגע בסבבה זה הידיעה שעוד מעט נפגשים שם ומטיילים ביחד. כנראה זאת הדרך לטייל לבד כשאתה בזוגיות: טיולים קצרים ומשותפים בחלקם.
נכתב על ידי , 6/7/2007 11:03   בקטגוריות טיולים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשר, לא מוכשר


היכונו לסדרת פוסטים בנושא "אני באמת הולכת לטוס ממש בקרוב", והפעם: שיחה עם דוד שלי.

הוא אמר שהוא כבר מתחיל לבדוק אם הוא יכול לסדר לנו את הדירה שהוא משכיר, ואם לא אז אנחנו יכולים להשאר בבית שלו כי הבן שלו כבר לא גר שם, ואם אנחנו לא עושים יותר מדי בעיות עם כשרות, יהיה בסדר.
- תשמע, הוא לא ממש שומר ואני רק אוכלת בשר כשר, אין לי בעיות עם כלים. יותר מזה, הוא [חבר שלי] מחכה לטיול הזה כדי לאכול בשר כמו שאלוהים התכוון
- רגע, אחיינית, אלוהים לא התכוון שצריך לאכול אוכל כשר?

דוד שלי הזה... לא קל להזכיר לו את אלוהים :)
נכתב על ידי , 6/6/2007 23:57   בקטגוריות טיולים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לבריאות


לפני שלושה ימים, כשהחלטתי שאני אסע לבקר את המשפוחה ולהזדיין עם חבר שלי ביערות הפטגוניה הארגנטינאית, התחלתי לתהות איך לעזאזל אני מבקשת רשות מביג פרופ'. שאלתי את החבר'ה, והם אמרו שהוא לא יכול ממש להתנגד לדבר שכזה, הרי גם לסטודנטים מגיע חופש. מצד שני, שמעתי סיפור על בחורה במעבדה אחרת שיצאה לחופשת לידה והמנחה שלה אמר לה להשלים את השלושה חודשים האלה על חשבונה. כפי שאתם מבינים, אין ממש חוקים בעניין זכויות לתלמידי מחקר, ותלמידי מחקר צריכים לסמוך על טוב ליבו או מצב רוחו של המנחה.

הלכתי לביג פרופ' אתמול, והוא היה נורא נורא עסוק על המחשב:
- אפשר לדבר איתך כמה דקות?
- ממש on the edge, אני מאוד עסוק
- רציתי לדבר איתך על חופש
- איזה חופש?
- אני מתכננת לטוס בתקופת החגים
- סעי, לבריאות. רגע, חגים זה עוד הרבה זמן... לכמה זמן את נוסעת?
- חודש. מתוכם שבועיים חגים.
- סעי, לבריאות. אין לי התנגדות עקרונית עם זה. רק תשתדלי לעשות כמה שיותר עבודה עד אז.

אז עברנו את המכשול הזה.
נכתב על ידי , 6/6/2007 09:24   בקטגוריות טיולים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולי בכל זאת


לפני כמה ימים, בקפה עם חברה, דיברנו על זה שהבחור טס לדרום אמריקה לשלושה חודשים, ממש אוטוטו. אמנם התכנון המקורי היה שהוא יסע בסביבות מרץ עם שחרורו מצה"ל ואני אצטרף בפסח, אבל הוא לא השתחרר וגם נפרדנו באמצע. עוד תכנון היה שהוא יסע לקראת סוף השנה האקדמאית, לפני הלימודים שלו, ואני אצטרף באוקטובר אחרי הלימודים שלי- עניין בעייתי כי אף אחד לא ערב לזה שאני אסיים את התיזה כשהוא עוד יהיה שם (מילא אם זה היה תלוי רק בי, אבל זה התיקונים של ביג פרופ', האישור של המחלקה והועדה לתואר שני, סיום כל החובות האקדמיות [ולוקח זמן לקבל ציונים של קורסי קיץ] קביעת תאריך מבחן ועוד). כשהתחלתי להתרגל לרעיון של שלושה חודשים שהוא שם ואני פה, עלה לי הרעיון הבא: "היי! גם ככה יש את כל החגים באוקטובר! אני יכולה לטוס לחודש בתקופת החגים, להיות איתו שם בחודש האחרון של הטיול, וגם לטייל ביחד בעיר הולדתי!". הבחור אמר שהוא מאוד מאוד ישמח אם אוכל להצטרף אליו. במפתיע, יש אפילו תירוץ טוב להביא לביג פרופ': סבא שלי מזמין אותי להעביר איתו את החגים, ואם סבא קונה לך כרטיס טיסה לקצה השני של הגלובוס, אתה לא מסרב.

בעיה אחת ויחידה עומדת בפניי: שביתת הסטודנטים המזדרגגת מזיזה את כל המבחנים ואת סמסטר קיץ. זה אומר שיהיה לי רק מועדי א' בהם אהיה חייבת להצליח (פחות בעיה) ושאני חייבת לבדוק מתי המרצה של הקורס במיקרוסקופיה בקיץ מתכוון לעשות את המבחנים (יותר בעיה). לפי המידע שיש בידיי כרגע, סמסטר קיץ מסתיים ממש לפני יו"כ. זה אומר שיש מצב שהמועד ב' של הקורס קיץ יהיה אחרי סוכות, ואני כבר אהיה בארץ.

ותנאי אחד שיאפשר לי לנסוע: להגיש לביג פרופ' טיוטה של התיזה עד ראש השנה. גם ככה הוא יחזיר לי תיקונים רק אחרי החגים להערכתי, ובעצם אני לא מבזבזת זמן.

זה יכול להיות מאוד מאוד כיף.
נכתב על ידי , 2/6/2007 20:55   בקטגוריות טיולים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)