לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

איפה את עובדת, תזכירי לי?


לפי שעון הנוכחות החדש, אני עובדת במחלקת S&M.
נכתב על ידי , 6/7/2009 10:25   בקטגוריות מחקר ותיזה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Back on track


אתם חייבים לראות את זה:

התאים היפהיפיים שלי

אלו התאים שלי. הם גדלים בטירוף אחרי חודשיים של מאבקים בסופם הסתבר שמה שהפריע להם לגדול, לפרינססות, זה שהחלפנו את בקבוקי הגידול לבקבוקים מפלסטיק אחר (זולים יותר). כאן הם מוצגים לאחר הארה של 700 מילישניות באור כחול, וזוהרים בירוק (המצלמה לא צבעונית, אבל הם ירוקים לעין). הם יושבים נורא יפה בתוך הבאריות שלהם אחד-אחד, אחרי שהצלחתי לפרק את האגרגטים המטורפים שהם יוצרים. יופי של ניסויים, יופי של תמונות, יופי של מערכת ותוכנה חדשה.

אח, האושר.
נכתב על ידי , 9/5/2007 12:04   בקטגוריות לימודים אקדמיים, מחקר ותיזה  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על הראש


מאוד בעדינות המנחה שלי הסביר לי לפני כמה דקות שאם אני לא מתחילה לעבוד כמו מטורפת כדי לכפר על החודשיים האחרונים שבהם לא עבדתי כמו שצריך (וזה כולל הצעה לישון בספה הנפתחת שלו במשרד), אני מן הסתם הולכת להתקע עם התואר הזה איזה חצי שנה נוספת, ואני אעבוד פה בחינם. חוץ מזה הוא גם הסביר לי שאני עצלנית, ואני מתנהגת בצורה שמאוד לא הולמת בחורה חכמה כמוני, שלומדת לתואר שני.

אולי פשוט הייתי צריכה לקבל על הראש כבר לפני חודש וחצי.
נכתב על ידי , 22/4/2007 17:11   בקטגוריות מחקר ותיזה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מהר, לפני שיגמר


1:16. אני צריכה לסיים לכתוב לפני 2, כי האתר יורד לצרכי תחזוקה.
גם אני צריכה לרדת לצרכי תחזוקה. משהו לא טוב קורה לאחרונה. מעבר לתשישות הפיזית שתוקפת אותי (צורך עז להרדם בכל זמן נתון), אני לא מה שהייתי פעם. אני מרגישה לא מוכשרת בצורה בלתי רגילה, השכל שלי מתייבש, הדמיון שלי מזכיר את של איזו דמות אופל שילדים נלחמים בה בספרי פנטזיה.
כן, אם כילדה הייתי רואה איך אני הורסת לעצמי את החלום, הייתי נלחמת בי.

עריכה מאוחרת, עוד לפני 2:
למרות שכשהייתי קטנה בכלל רציתי להיות אדריכלית.
נכתב על ידי , 24/3/2007 01:16   בקטגוריות אני, פסאודו לימודים אקדמיים, מחקר ותיזה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בא לי להקיא


גניבה אקדמית לאור יום. אני לא יודעת איך להתייחס לזה שהשותף שלי לעבודה, שאמור לעבור איתי בשיתוף פעולה, לוקח את הרעיונות שלי והתמונות שלי שנתתי לו בנדיבות רבה, מוציא מזה נתונים ומסיק מסקנות- ואז הולך עם זה לתמונות ישנות שלו ומציג את זה למנחה כאילו שזה רעיון כולו שלו.

ברצינות, בא לי להקיא.
נכתב על ידי , 14/1/2007 20:43   בקטגוריות מחקר ותיזה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני יודעת


המחקר שלי עובר כמה ימים פוריים במיוחד. אני עובדת כמו סוסה מאושרת.
בגדול: מה שאני טוענת מאז שהתחלתי את המסטר (מתוך תחושת בטן הזויה)- נראה כתופעה אמיתית.

אני אקרא ואגיב בסופ"ש.
נכתב על ידי , 11/1/2007 00:23   בקטגוריות מחקר ותיזה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הוא אוהב אותי!


שלום ביג פרופ', שלום קאיה

מצורפת הטבלה שביקשת קראתי – מעניין מאד, והציורים מרהיבים - מספרים הכל.  האם תוכלי להדפיס אותם מחר בעבורי? מהיכן השגת אותם?  האם ניתן לקבל חומר סקירה בהקשר הפיסיקאלי?  לדוגמא, מה יודעים על האינטראקציה בין הצבען הכלוא לחלבון הכולא.  מנתוני הטבלה ניראה לכאורה כי בתמיסה הומוגנית אכן יש לצפות לקיטוב נמוך יותר של הצבען.   מאידך, התוצאה שקבלת גם בהיותו בחלבון מלמדת כאילו לא היה קשור בתוכו.   האם מישהו דן בעניין זה?  זה הולך ונעשה ממש מעניין! המשווה שבין התכונות הפיזיות והספקטרוסקופיות של פלואורסצאין מול .eGFP

הפרדתי בין התכונות של החלבון עצמו לאלו של הפלואורופור שלו, כי אנחנו עדיין לא יודעים איך שונה הסביבה של הפלואורופור בתוך החלבון לעומת הסביבה התוך תאיתאינני מבין משפט זה.  האם את חושבת שהצבען הכלוא מרגיש, בהיותו בחלבון, את התווך המארח?  אם כן, הרי שבצמיגויות שונות של תמיסת גליצרול יש לצפות לקיטובים שונים של הצבע הכלוא.  מוזר!  נדבר על זה.  אנא מיצאי את מיבנה מולקולת הגליצרול. אני עובדת על תיקון הצעת המחקר, ומקווה לסיים השבועיופי!  מה הן התכונות הספקטראליות של החלבון הכולא?  זה נעשה מאד חשוב! קאיה.

           בהצלחה, ביג פרופ'

 

 

וואו, זה הכי קרוב להערכה שקיבלתי ממנו אי פעם...

נכתב על ידי , 30/10/2006 00:07   בקטגוריות לימודים אקדמיים, מחקר ותיזה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)