לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טוליפ


היום בצהריים פגשתי חברה והלכנו לאכול. היא אמרה שכצמחונית, היא תמיד מאוד שמחה לקחת אוכלי חיות מתות למקומות שיש בהם מספיק מבחר גם בשבילם. זה פלוס הקור והגשם הביאו אותנו לטוליפ, מסעדה הונגרית בתל אביב. היא גם אמרה שמזמן לא כתבתי ביקורת מסעדה. היא צודקת. אז הנה, טוליפ:

 

המקום נותן תחושה ביתית, למרות שהוא לא מאוד קטן. זה בגלל האנשים. אמנם ביום גשום שכזה היינו שם די לבד וקיבלנו יחס נהדר, אבל בכל זאת, יש לבוא לשאול אותך איך האוכל, ויש לבוא לשאול אותך איך האוכל מתוך עניין אמיתי, ובחיוך חם ורחב. כנראה שככה זה כשמדובר בעסק משפחתי. החברה שלי אומרת שבעל המסעדה, האבא, עושה ממש כיף למקום. הוא לא היה שם הפעם, אבל אם תלכו לשם והוא יהיה, כנראה שתשימו לב.

 

לקחנו לאכול, איך לא, מרק. היא הלכה על מרק פטריות שהיה נראה נפלא ממש (היא גם ממליצה על המרק קרם שום, שלא היה היום בתפריט). אני לקחתי מרק שעועית ובשר. וזה היה טעים שאתם לא מאמינים.

 

הייתי אומרת שאכלנו אוכל ביתי, אבל ל"אוכל ביתי" יש שם רע של מקומות כאלה שמבשלים עם ימבה שמן ועושים אוכל כמו בבית שלך- רק הרבה יותר גרוע.

 

בטוליפ, האוכל הוא ביתי. לא רק בגלל שיש שם את אותם חומרי גלם שיש בבית שלך, או של ההורים, או של סבתא. אלא בגלל שהוא טעים, והוא מוגש במן חמימות כזאת, שעושה לך טעם של עוד. לראיה, אחרי שסיימתי את המרק שעועית שלי- הזמנתי עוד מנה של מרק שעועית. לא שמנה אחת זה מעט אוכל. זה פשוט היה טעים נורא.

 

המחירים הם רגילים. חוץ ממרקים, יש שם סלטים, בלינצ'ס, פסטות, בשר, דגים, ודי כל מה שתרצו. אני אלך לשם שוב בקרוב לאכול מהגולש, אני אספר לכם איך היה.

 

 

ציון: חיוךחיוךחיוךחיוךחיוך

כי זה אוכל טעים, תמורה טובה לכסף ואווירה ביתית וחמה.

 

Tulip, קפה מסעדה הונגרית

יהודה הלוי 52, תל אביב.

נכתב על ידי , 11/3/2011 16:26   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Jem's beer factory


אתמול הייתי בפתח תקווה. אמרו לי, "יש פה מבשלת בירה". אני הייתי כאילו, "פחחחח". אבל מה אתם יודעים, יש מבשלת בירה בפתח תקווה. ומגניב שם. והבירה טעימה.

 

קודם כל, חניתי ממש בפתח המקום. לא "ממש בפתח המקום" בחניון 10 דקות הליכה. ממש ממש מול הדלת. ככה, ברחוב.

 

המקום היה מלא. יום רביעי בערב. זה מרשים. חיכינו איזה כמה דקות (לא יותר מדי) עד שישבנו על הבר.

 

 

יש להם 4 סוגים של בירות (PDF) שהם מכינים שם. לקחתי לאגר כהה ומאוד נהניתי ממנה. אני רוצה ללכת שוב ולנסות את הסטאוט. בכלל, האווירה במקום נחמדה ממש. וגם המוזיקה. והאנשים. פריפריה, אתם יודעים.

 

יש להם גם אוכל. הבנתי שהוא טעים, לא טעמתי בעצמי. בגדול, זה לא "אוכל של ברים", זה אוכל ממשי. אה, והזיתים שמקבלים עם הבירה מעולים ממש. ממש. ואני בכלל לא כזה אוהבת זיתים.

 

הופתעתי מאוד לטובה. אני ממליצה לכם בחום.

 

Jem's beer factory

המגשימים 15, קרית מטלון, פתח תקווה

 

 

 

נכתב על ידי , 14/10/2010 10:20   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הטמפל בר בכפר סבא


אתמול סיימנו לאכול אצל ההורים ואמרנו: יאללה, בא נלך לבדוק את הטמפל בר בכפר-סבא. בכל זאת, עד שיש פאב שווה בשרון אז מה, לא נלך לבדוק?

הגענו לשם ב-10:30 ונתקלנו בתור. אמרתי, "מה תור ב-10:30? בא נחזור לת"א וזהו". אבל הוא אמר לי, "מה, לא נראה ל מעניין לראות מה הולך שם, שגורם לתור ב-10:30?". אז נשארנו. עודנו מחכים בחוץ, יוצאים מבפנים כל מיני אנשים בגילאי 40+, ואפילו לכיוון ה-60 כזה. עם שיער אפור והכל.

בסוף נכנסנו. המקום היה מואר מדי, האוויר נקי מדי וכולם ישבו מסודרים בכיסאות סביב השולחנות. השירותים מצוחצחים, יש בהם נייר טואלט ונייר לניגוב הידיים.

אבל יש קילמס, שזה היה אחלה. וחבר שלי פינק אותי בלגבולין שהיה לי טעם חדש ונהדר.

בקיצור, אם אתם מתחילים את העשור החמישי בחייכם ובא לכם פאב שמרגיש כמו המועדונית של בהית אבות- רק עם הרבה הרבה יותר אלכוהול איכותי- הטמפל בר בכפר סבא זה המקום בשבילכם.
נכתב על ידי , 10/10/2009 12:36   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רפאל


יש מיתון, אבל לא ציפיתם שנפסיק להביא לכם ביקורות על מיטב מסעדות המרכז בגלל זה, נכון? יש מיתון, אז הולכים לאכול עסקית צהריים.

העסקית ברפאל לא באמת זולה, אבל היא זולה יחסית למה שהיה עולה לך לאכול שם בערב. העסקית כוללת מנה ראשונה ועיקרית (ללא שתיה, ללא יין, ללא שתיה חמה או קינוח) ויש 3 סוגים של עסקיות: ב-65, ב-85 וב-115 שקל.

המקום נראה, כצפוי, הרבה פחות מרשים בצהריים. אבל הוא עדיין נראה אחלה. המפיות בד הגדולות עושות לך תחושה של חשוב גם כשאתה לובש טי-שרט וכפכפים והסכו"ם שלהם מגניב נורא. היא מהמסעדות הבודדות שקיבלתי בהן צלחת לחם וסכין חמאה. לא שהיה לזה הרבה שימוש- למרות שהלחם שאתה מקבל לשולחן באמת באמת טעים, האוכל טוב בהרבה.

המנות שלקחנו:
ראשונות- ירקות השוק ממולאים (ככה קוראים לזה, בחיי), שזה קרישה, חצילון ועוד שני דברים ממולאים אורז ובשר טלה, עם לבנה. זה היה ממש מעולה. ואני לקחתי סשימי טונה אדומה. רציתי ללכת על הגרבלקס (מנת הדגל של אמא שלי, רציתי לדעת איך זה שם) אבל המצרית עשתה פרצוף ואמרה שאם מנת דג היא ממליצה על הסשימי. זה באמת היה ממש טעים.

עיקריות- סטייק סינטה בשבילו, שיפוד נתח קצבים בשבילי. שתי המנות מוגשות עם ירקות קלויים וקרם תפוחי אדמה מעולה (אני יודעת שזה פירה, ואני יודעת שזה סתם להתפלצן להגיד "קרם תפוחי אדמה", אבל הפירה ברפאל הוא באמת קרם תפוחי אדמה).

עכשיו, השיפוד שלי יצא קר. לא פושר, קר. נכון שצהריים, נכון שהמסעדה מלאה, אבל באנה- אתם רפאל. אתם לא יכולים להוציא מנות קרות ברפאל. אז החזרתי את המנה, היא חזרה אחרי שהבחור כבר סיים לאכול והבשר כבר לא היה מדיום. למזלם, נתח קצבים הוא בשר כל כך טעים בפני עצמו שהוא בסדר גם עשוי קצת יותר מדי, אבל מדיום זה לא היה.

העניין הזה לא היה מטריד אותי נורא אילו בשולחן הצמוד לנו האיש שהיה שם לא היה מחזיר את מנת הדג שלו. הוא ביקש מהמלצרית אם היא או מישהו אחר יכולים לטעום את הדג ולהגיד לו אם משהו לא בסדר איתו. הוא היה בסדר עם זה שהמנה לא לטעמו, כי זה בכל זאת עניין של טעם, הוא פשוט לא היה סגור על זה שהדג לא מקולקל או לא מבושל מספיק. המלצרית החליפה לו את המנה (בלי לטעום, כמובן). האיש אכל בסוף קוסקוס עם קציצות, כי הוא ביקש את המנה שתצא הכי מהר.

על הקינוחים ויתרנו, היינו מספיק מדושנים ולא היה שם משהו נורא מושך את העין דווקא.

מה אני אומרת על רפאל? אני אומרת שאם אחרי 3 כוסות יין עדיין לא יצאתי מתפעלת, זאת בעיה. בתור אחת המסעדות היוקרתיות בארץ, צמידות אירועים כזאת קצת מציקה- גם כשאתה בא לעסקית צהריים.
מה הבחור אמר על רפאל? "אני בדרך כלל ממש לא בעד הפלצנות הזאת במסעדות, אבל פה זה איכשהו מסתדר".

ציון:
אני זוכרת לרפאל חסד נעוריי (הייתי שם לפני שנה וחצי בארוחת ערב שאינטל הזמינו אותי אליה והיה מעולה) ולכן הציון ממוצע. כנראה שכגודל הציפיה גודל האכזבה. (כאילו, ברצינות, בשר קר? ברפאל?!).

כדאי ללכת: כנראה שבערב, כנתחיל/נחזור להרוויח משכורות גבוהות. או שלא. אני עדיין מחפשת את המסעדה היוקרתית שלי.

רפאל
הירקון 87, תל אביב.
נכתב על ידי , 30/6/2009 09:37   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Japanika כפר סבא


אתמול הלכתי עם הבחור לאכול צהריים בסניף החדש של ג'פאניקה במתחם ג'י בכפר סבא. הייתי שם גם בארוחת ערב עם חברה לפני חודש בערך, אבל בגלל שהמקום היה ממש ממש חדש החלטתי לא לשפוט אותו אז.

חודש אחרי, המקום עדיין מרגיש לא טוב. שום דבר לא רע בו, פשוט שום דבר גם לא ממש טוב.

העיצוב: אני לא יודעת איך הם הצליחו לעשות את זה, אבל נורא רועש שם. צהריים או ערב, אמצע השבוע או סופ"ש, בפנים ובחוץ. איכשהו אתה מצליח לשמוע את הדיבורים בין המלצרים, את הכסאות שזזים ואז השיחות בשולחן לידך. לא נעים בכלל.

השירות: לא ברור. בפעם הראשונה היה סבבה, בפעם הזאת היה מייגע. כל דבר צריך לבקש מהם 3 פעמים. הרגשנו שאנחנו צריכים תכנון אסטרטגי כדי שיהיה על השולחן אוכל, שתיה ורטבים בו זמנית.

האוכל: כרגיל, האוכל סבבה. זה המקום להודות לטיטוס שהכיר לי את ג'פאניקו כשאכלתי איתו בסניף שלהם בחיפה. אחלה רול :)

ציון:
בניגוד לסניפים אחרים של הרשת, זה לא נותן תמורה טובה למחיר. פשוט לא כיף לשבת שם. אולי עניין השירות ייפתר כשהמלצרים יהיו קצת יותר מנוסים. אני אבדוק אותם שוב מתישהו, ואם יהיו שינויים אעדכן. בינתיים, סעו בדרכים חלופיות ;)

ג'פניקה כפר סבא
ויצמן 301, מתחם ג'י, כפר סבא.
נכתב על ידי , 26/5/2009 16:20   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Goocha


ביום שישי האחרון רציתי המבורגר, אבל הייתי בדיזנגוף ולהזיז את האוטו לא בא בחשבון. ללכת ברגל חצי עיר כדי לחזור אחרי זה לאוטו גם לא בא בחשבון. ואז קני הבריקה עם "יש המבורגר בגוצ'ה".

כל מסעדה נראית הרבה פחות טוב באור יום, אז לא נתעקב על עיצוב וכאלה. מרפסת, מאווררים, נחמד. מה שכן, היה ריח מוזר נורא בפנים. הוא לא היה מורגש בחוץ, איפה שאנחנו ורוב האנשים ישבו, אבל עדיף שהוא לא יהיה שם בכלל.

שירות: המלצר שלנו היה נהדר ממש. הוא גם הבין מה הוא מדבר. בשלב החשבון לא מצאנו אותו, אז ביקשנו מאחרים שהיו הרבה פחות נחמדים והתעכבו סתם. לא סביר שמסעדה מתעכבת דווקא בשלב החשבון, זה לא היה ממש ברור. אז אני לא יודעת אם השירות שם סבבה וסתם נפלו בגלל חילופי מלצרים, או שהשירות שם גרוע ובמקרה נפלנו על מלצר נחמד.

אוכל: המבורגר זה מין אוכל כזה שנורא קל לעשות אותו גרוע. ודי פקפקתי בקונספט של המבורגר במסעדת דגים. הזמנו שתינו המבורגר גוצ'ה (300 גרם), שמגיע עם תוספת של שרימפס. החלטתי לנסות, ואם זה לא יהיה טעים- קני תאכל אותם במקומי. ההמבורגר מגיע בתוספת של צ'יפס או קלמרי לבחירה.
עכשיו, זה היה המבורגר ממש טעים! הוא היה כזה... מתובל בהרבה פלפל שחור, בלחמניה טריה קצת קלויה. את השרימפס (4-5 יחידות) שמעל אכלתי לפני המבורגר עצמו, והם היו כל-כך לא רעים שאני שוקלת לתת לפירות ים הזדמנות אמיתית מתישהו (המלצות יתקבלו בברכה).
הצ'יפס היו לא אחידים כאלה- חלק ממש טובים וחלק ממש גרועים, ומהקלמרי לא התלהבתי אבל קני כן, אז נסמוך עליה פה.

המחיר של ההמבורגר לא גבוה, והמחירים של כל השאר היו נראים לי גבוהים.

לא הייתי הולכת לשם לאכול במיוחד, אבל אם אתם באיזור זאת כנראה בחירה מוצלחת.

ציון:
גוצ'ה הפתיעה אותי, ללא ספק. אבל לא הייתי נוסעת לשם במיוחד כדי לאכול. היא הופכת להיות מבחינתי אופציה טובה לאוכל בדיזנגוף (יחד עם לה-לזניה לא רחוק משם). אוכל טעים. סבבה.

גוצ'ה
דיזנגוף 171, ת"א
נכתב על ידי , 26/5/2009 15:48   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



White hall


היום הבחור החליט שאני חולה בגלל שאני לא אוכלת מספיק בשר. לא משנה שהייתי קודם אצל הרופא והוא אמר שהיה לי וירוס שהיה הטריגר להתקף אסטמה חמור ונתן לי יומיים בבית. ואז, בגלל שאמרתי שאם כבר אז נלך למסעדה שעוד לא היינו בה כי מזמן לא הייתה פה ביקורת, הגענו לוואיט הול בהרצליה.

המקום נראה בסדר. נחמד כזה, לא משהו מיוחד. המלצרים היו נחמדים מאוד, והשירות היה סבבה. עם זאת, ישבנו שם ב-7 בערב... לא שעה עמוסה במיוחד. בגלל שאין לי הרבה מה להגיד כאן, נעבור ישירות לאוכל.

בתחילת הארוחה אתה מקבל על חשבון הבית לחם ומטבל, סלט ירקות וכנפיים ברוטב צ'ילי מתוק. שיהיה לך נעים עד שהסטייק יוצא. הלחם היה סביר, הסלט היה מעולה ממש והכנפיים היו טעימות. עד שהגענו ל-2 כנפיים מהודרות בקצת נוצות. אז אמרנו למלצר שיש על הכתפיים נוצות, הוא אמר שזה באמת לא בסדר, ושאל אם להביא לנו חדש. אמרנו שלא צריך. הוא התעקש להחליף לנו בכל זאת. אז הוא הביא לנו חצי מנת כנפיים חדשה ופירקנו אותה בלי להתבלבל :)

המנות שלקחנו: סטייק פילה בשבילי, סטייק סינטה בשבילו. כשהמנות הגיעו, אני טענתי שהסינטה נראית הרבה יותר טוב מהפילה, והוא טען בדיוק את ההפך אז החלפנו. הזמנו את הסטייקים עם ירקות מאודים, שלא היו שווים אכילה (אני יודעת שירקות מאודים לא נשמע טוב מלכתחילה אבל אפשר, נגיד, לעשות שיהיה להם טעם כלשהו). ממה שראיתי בשולחנות אחרים, גם שאר התוספות שמגיעות עם הבשר (אורז, צ'יפס) הן די קטנות.

שני הסטייקים היו עשויים טוב ובמידה שהזמנו אותם. עם זאת, הם לא היו סטייקים טובים. הם לא היו עסיסיים או אפילו טעימים במיוחד. סתם בשר.

יין הבית הוא אחד מהיינות הצעירים של תשבי (נראה לי שזה הקברנה פטיט סירה), והוא סבבה.

בקיצור, נחמד, לא משהו מיוחד. מה שכן, יש להם שם איזו חליטת תה עם קקאו וג'ינג'ר. משהו מגניב. היה שווה ללכת להכיר טעם חדש כזה :)


ציון:
שווה ללכת: אם אתם אוכלים צהריים באיזור ואוכלים בעסקית. לארוחת ערב, אני חושבת שיש מסעדות בשר טובות בהרבה במחירים דומים. שום דבר לא רע מסעדה הזאת, אבל גם לא טוב במיוחד. בתור סטייק האוס, לדעתי הוא לא מספק את הסחורה.

White Hall
משכית 35, הרצליה.
נכתב על ידי , 12/5/2009 22:32   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)