לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

אובססיבית? אני?


אילו הייתי דמות מנגה, לא הייתי שונה בהרבה מעצמי:

 

 

תכינו כאן ותשלחו לה אם בא לכם. אבל העיקר שתכינו. זה נורא כיף.

 

 

כאן, בלבוש חגיגי יותר. החדשות הטובות הן שעוד כמה חודשים, אני באמת אצליח לעשות כזה דבר בשיער!

 



נכתב על ידי , 29/1/2006 23:51   בקטגוריות אני  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Cogito ergo doleo


זאת הייתה אחת השבתות המעצבנות והמעיקות האלה. שבת כזאת שמתאפיינת בעודף רצון לעזוב את הבית, קריאה לא סדירה בתחומים שונים ושאלות קיומיות שמצליפות בי.

מסתבר שלבונים החופשיים יש "סניף" בארץ. אחת הדרישות כדי להיות חלק מהמסדר היא שלא תהיה תלוי כלכלית. על מנת שהמסדר יקיים את עצמו חבריו משלמים דמי חבר שנתיים, שתופחים ככל שמתקדמים בדרגות.

מסתבר שהבונים החופשיים היו מוכשרים בבניית בנייני אבן, אבל לא מבינים בבניית אתרי אינטרנט. ואני אומרת- באמת, הייתם יכולים להרשות לעצמכם קצת יותר מפותח מזה.

לא שמישהו מהם יקשיב לי, אני הרי אישה.

נכתב על ידי , 28/1/2006 19:27   בקטגוריות חוויות אחרות  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בשעה טובה


בערך עכשיו, לפני 9 שנים, הגעתי לארץ.

 

ואז לקח אותנו חבר ילדות של אבא שלי ביחד עם בני דודים של אמא, לבית של הבני דודים של אמא. והיה שם כל מיני אוכל ושתיה. בננות יבשות היו שם. אתם יודעים איזה שוק זה בננות יבשות?

 

אנקדוטה מרנינה היא שהפקידה של משרד הפנים שהייתה בבן גוריון, לא ידעה איך לאיית נכון את השם של אחי. וזה לא שקוראים לו חואן מריה דה לוס סולס. קוראים לו יגאל.

 

איך אמרו לנו אז? ככה זה בארץ.

נו, ככה זה בארץ, עייפים אך מרוצים.

נכתב על ידי , 27/1/2006 00:49   בקטגוריות אני  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קאי, כתבת לענייני צרכנות


אחרי הסיפור עם הרוסים, ואחרי שהנציג הנדיב באורנג' נפטר ממני ב-15 דקות חינם למשך חצי שנה, ניסיתי להסביר לו שבשביל מה להחזיק לקוחה פדנטית כמוני שתבדוק אותם בציציות על כל אגורה, במקום לפצות אותה באופן הוגן. המערך השירותי של אורנג' כנראה לא הפנים שלקוח מרוצה מספר, במקרה הטוב, לחברים בעוד לקוח לא מרוצה מספר לכל העולם.

 

מוגש כשירות לציבור:

 

1. החל מה-1.2.06 לא תקבלו יותר פירוט שיחות הביתה. במידה ואתם רוצים אותו, הוא יעלה לכם 5 ש"ח.

2. החל מאותו תאריך התשלום עבור החבילות בתעריף חודשי קבוע (שזה כולן) מתייקר.

3. גם יעודכנו תעריפי השיחות. אם אתם לא ב"חבילת הדקה השניה" (הסבר בהמשך) התעריפים עולים במשהו בין 4-11 אחוזים. אצלי, העליה היא של קצת יותר מ-10%.

 

ולמה זה משתלם לי בכל זאת?

א. תוכנית "הדקה השניה", זאת שהם מתהדרים בקיומה, מחייבת אתכם ב-49 אג' לדקה הראשונה, או חלק ממנה, ו-39 אג' לדקה לשאר השיחה. בניגוד לחבילה "הרגילה", בה היחידת חיוב (פעימת מונה שכזו) היא של 12 אג'. להדגמה- צילצלתם למישהו, ענה לכם משיבות וניתקתם? בחבילה הרגילה תשלמו 13 אג' (אחרי עדכון התעריפים). בחבילת הדקה השניה תשלמו 49.

ב. בתוכנית הרגילה אתם יכולים להוסיף חבילות כאוות נפשכם. אם אתם סטודנטים, אפילו תקבלו "חברים" (3 יעדים מוזלים, מתחלפים מדי חודש בהתאם לשימוש) ו"לילה" (120 דקות חינם בלילה) בחינם. בתוכנית הדקה השניה תוכלו להוסיף, במקרב הטוב, חבילה שמוזילה לכם SMS-ים (לא בדקתי את הכדאיות שלה, אבל היא מוטלת בספק).

 

בחשבון מהיר, רק השיחות שלי החודש (לא כולל תשלום חודשי קבוע, לא כולל SMS-ים) היו מתייקרות לי ב-80 ש"ח ברוטו בתוכנית השניה, זאת שמוצגת כמשתלמת יותר.

אם זה לא הובהר- חבילה בה אני משלמת 21 אג' יותר לדקה, בממוצע, משתלמת לי.

תבדקו אותם מדי פעם. אתם עלולים לגלות דברים מפתיעים.

 

נכתב על ידי , 26/1/2006 22:24   בקטגוריות זה העולם, צרכנות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט אינפורמטיבי במיוחד


אומרים שאישה טוב שיהיה לה, בין היתר:

1. ג'ינס שיושב מעולה

2. שמלה שחורה קטנה.

 

היום גיליתי שג'ינס שכזה יש לי. יצאתי מהבית מאוחר יחסית, כך שהיה לי המון זמן להסתכל על עצמי במראה. וואלה, זה ג'ינס מצוין.

 

בקשר לשמלה שחורה קטנה: למה שמלה שחורה צריכה להיות קטנה? אתם ראיתם אי פעם את ליידי די, ללא ספק אחת המתלבשות הטובות במאה ה-20, בשמלה שחורה קטנה? ראיתם אי פעם את הנסיכה ממונקו בשמלה שחורה קטנה? לא ולא. את דיאנה היה אפשר לראות בשמלות שחורות טובות.

אחרי סדרת הכתבות בעניין ב"עלמה"- העיתון נשים הכי לא נשי בארץ, אבל חינמי ברשת כך שאפשר לדפדף בו בעבודה- הגעתי למסקנה:

 

רונן חן. איזה גבר מוכשר.

 

 

ועוד אחת:

 

בליסטקס הוא האנטי-קילופים-בשפתיים הטוב ביותר.

נכתב על ידי , 25/1/2006 22:43   בקטגוריות אני  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרפרים


כשאני מתחילה לעבוד באופן רציני על משהו, זה מרגש.
נכתב על ידי , 23/1/2006 14:13   בקטגוריות אני  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד חברתי יוצא לדרך


הערב ישבנו אמא, אבא ואני לראות את "דרום אמריקה באופנוע"- הרכישה האחרונה של אמא.

חדורי נוסטלגיה, אהבת המולדת ותחושת שייכות, שקענו לראות איך בימוי של וולטר סאלאס והפקה של רוברט רדפורד עושות מהצֵ'ה, בערך, אלוהים.

 

חוץ מצ'ה שרמנטי במיוחד, הסרט מעלה כמה מחשבות:

1. 50 שנה עברו מאז הצ'ה וחברו אלברטו יצאו למסע שלהם, וההפקה לא הייתה צריכה להשקיע יותר מדי בעיצוב התקופתי. ארגנטינה, צ'ילה ופרו לא השתנו הרבה בזמן הזה, להוציא את הערים הגדולות

2. הבעיות שמעלים התושבים בסרט הן בדיוק אותן הבעיות מהן הם סובלים היום. רק החומרה משתנה, ולא לטובה

3. עם כל האחווה והחדוה שהסרט מעביר, סביר להניח שלכל השחקנים הצ'ילנים והפרואנים בסרט שילמו גרושים.

 

 

העניין החברתי הזה מגיע אחרי שניהלנו אתמול בשולחן שבת שיחה נוקבת על המשפחות השלטות בארגנטינה. זה משהו כזה: בכל פרובינציה (זה נשמע כ"כ רע מעוברת) יש איזו משפחה שהיא זאת שיש לה המון כסף. היא שולטת בפוליטיקה, בשוק, באדמות ובתושבים. במסווה דמוקרטי, כמובן.

 

וזה מזכיר לי, היוונים האלה היו כאלה מגניבים.

אוליגרכיה זאת מילה יפה. אני חשבתי שאוליגו זה מעט ואז לא קשה לעלות על המשמעות של "אוליגרכיה". חשבתי שזה מעט בגלל הקורס בביוכימיה, שבו אמרו לנו שיש מונומרים, דימרים, אוליגומרים (שומנים. שרשרות פחממיות קצרות- של מעט פחמנים, כביכול) ופולימרים. אז אוליגו זה שמן. שימו שמן על מים, ותראו איזו משמעות חזקה יש למילה הזאת.

עוד מילה יפה, דרך אגב, היא אפידמיה. אֵפּי זה על. מגפה ביוונית היא "על העם" (תודה לדלמוז).

 

בהנחה שרוב קוראי הבלוג קוראים יוונית באופן שוטף, הנה לכם מידע נחמד. זה היה מוגש לכם מטעם המחלקה ללימודים קלאסיים, אבל אין להם כסף אפילו להעלות אתר אינטרנט הגיוני. אז זה מטעמי בלבד.

נכתב על ידי , 21/1/2006 23:51   בקטגוריות סיפורים ומשלים, עם ומדינה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)