לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

הוא אוהב אותי!


שלום ביג פרופ', שלום קאיה

מצורפת הטבלה שביקשת קראתי – מעניין מאד, והציורים מרהיבים - מספרים הכל.  האם תוכלי להדפיס אותם מחר בעבורי? מהיכן השגת אותם?  האם ניתן לקבל חומר סקירה בהקשר הפיסיקאלי?  לדוגמא, מה יודעים על האינטראקציה בין הצבען הכלוא לחלבון הכולא.  מנתוני הטבלה ניראה לכאורה כי בתמיסה הומוגנית אכן יש לצפות לקיטוב נמוך יותר של הצבען.   מאידך, התוצאה שקבלת גם בהיותו בחלבון מלמדת כאילו לא היה קשור בתוכו.   האם מישהו דן בעניין זה?  זה הולך ונעשה ממש מעניין! המשווה שבין התכונות הפיזיות והספקטרוסקופיות של פלואורסצאין מול .eGFP

הפרדתי בין התכונות של החלבון עצמו לאלו של הפלואורופור שלו, כי אנחנו עדיין לא יודעים איך שונה הסביבה של הפלואורופור בתוך החלבון לעומת הסביבה התוך תאיתאינני מבין משפט זה.  האם את חושבת שהצבען הכלוא מרגיש, בהיותו בחלבון, את התווך המארח?  אם כן, הרי שבצמיגויות שונות של תמיסת גליצרול יש לצפות לקיטובים שונים של הצבע הכלוא.  מוזר!  נדבר על זה.  אנא מיצאי את מיבנה מולקולת הגליצרול. אני עובדת על תיקון הצעת המחקר, ומקווה לסיים השבועיופי!  מה הן התכונות הספקטראליות של החלבון הכולא?  זה נעשה מאד חשוב! קאיה.

           בהצלחה, ביג פרופ'

 

 

וואו, זה הכי קרוב להערכה שקיבלתי ממנו אי פעם...

נכתב על ידי , 30/10/2006 00:07   בקטגוריות לימודים אקדמיים, מחקר ותיזה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I want to break free


המעבדה שלי נמאסה עליי. לא רק שאני לא עושה יותר מדי והמנחה שלי לא מתייחס אליי, יש כל מיני בעיות:

  א. מי שאמור להיות אחראי על רשת המחשבים במעבדה הוא בחור מגודל וחסר בטחון שחושב שבגלל שהוא בחור מגודל אז בחורות קטנות צריכות להתחנן אליו כדי שיחבר להן מחשב. לי, כמובן, אין שום כוונות להתחנן לאף אחד. בטח לא לבחור מגודל שמסרב לעשות את העבודה שלו.

  ב. יש דוקטורנט אחד שאני לא אוהבת, והוא אמור לעזור לי לכתוב את מפרט המערכת שאני עובדת עליה. הוא מצידו עסוק בלרדוף אחרי מסטרנטית אחת, לנעול אותה מחוץ לבניין, להנעל על ידה בחדרו שלו ולהרעיש בלי סוף. כמובן, זה מונע ממנו לכתוב את מפרט המערכת שאני צריכה.

  ג. המקום באופן כללי הפך ללא מקצועי במיוחד. אף פעם לא הייתה פה סביבת עבודה אמיתית, אבל עכשיו זה ממש מגוחך.

 

נראה שזאת הולכת להיות שנה קשה. בעיקר כי בדיוק כמו בכל דבר אחר, חוסר המוטיבציה יכול להרוג אותך.

נכתב על ידי , 24/10/2006 12:24   בקטגוריות פסאודו לימודים אקדמיים, מחקר ותיזה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מממ... לא יודעת


במעבר מושקע על חשבונותיי מסתבר שהסיכויים שלי לטוס בלי להרוס כל סיכוי לממן את עצמי אם חס וחלילה לא אמצא עבודה מיד אחרי התואר, די קטנים. זה לא אחראי לטוס ככה. אולי זה היה בסדר אם לא הייתי מבועתת לגמרי מלמצוא עבודה, אבל אני מבועתת לגמרי.

אז לא יודעת.


יש לי דה ז'ה וו.
נכתב על ידי , 23/10/2006 00:55   בקטגוריות טיולים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתאום כל אחת עברה הטרדה מינית


בימים האחרונים השיח הציבורי ער מאוד סביב אונס והטרדה מינית. אפילו חוזרת בתדירות מפתיע האמירה הזו, שפתאום את כל אחת הטרידו מינית.
לא תאמינו: באמת כל אישה עברה, אי פעם, סוג של הטרדה מינית. זו תהיה תמימות לטעון שזה קרה לכל אחת פעם אחת, כי זה קורה יותר.

לא כל דבר הוא עילה להגשת תלונה. יותר מזה- אם כל אחת הייתה מתלוננת בכל פעם שמישהו שם עליה ידיים, אף אחד לא היה מאמין לה יותר. במציאות נשים סופגות יותר מדי, פשוט כי לגברים אין גבולות.

בלי ללכת יותר מדי רחוק, אני יכולה לספר לכם על פעם אחת שחבר ללימודים מצא לנורא משעשע לשים לי קרח בתוך החולצה במהלך מעבדה בביולוגיה. או פעם אחרת שבמסיבה איזה בחור אחד לא מצא דרך טובה יותר כדי לעבור מלתפוס אותי במתניים ולהזיז אותי הצידה.
וכל ההערות... שלא משנה מה לובשים, איפה מסתובבים ועם מי, תמיד יהיה את זה שיהיה לו משהו להגיד, בדרך כלל קשור למין אוראלי.

מקור הבעיה נכון לשני הכיוונים, והוא טמון בחוסר כבוד של המרחב הפרטי. באי הבנה שמה לעשות, יש אנשים בהם לא אמורים לגעת. לא בצורה פסאודו ידידותית ובטח לא בצורה מינית מפורשת ללא הסכמה.

אני בכלל לא נכנסת לשאלה של למה נשים לא מתנגדות בכוח או לא מגישות תלונות מיד. בכלל לא מתעסקת בפגיעה הנפשית הקשה שבעקבות אונס או מעשים בכפייה. אני רק מנסה לפתוח פתח להבנה שחוסר הכבוד הבסיסי הזה הוא מסוכן והוא קיים מתחת לאף של כולנו.

אני לעצמי הבטחתי להתחיל להעיר להם יותר, כי זו לא צריכה להיות הנורמה. אתם מוזמנים לנסות לעשות את זה גם.
נכתב על ידי , 19/10/2006 18:23   בקטגוריות סיפורים ומשלים, עם ומדינה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תיקון




 

אין לי בעיה עם התיקונים, יש לי בעיה עם התזמון. הוא היה יכול לעשות את אותם התיקונים כבר לפני חודשיים, כשהגשתי לו את התיקון הראשון להצעת מחקר ולא לגרום לי לתקן בלחץ, שבוע לפני המועד האחרון להגשת הצעות מחקר למחלקה. זה אומר שאני לא אקבל את התופסת למלגה בזמן, אפילו שזה ממש לא באשמתי.

 

אני יודעת שזה לא מקורי במיוחד להביא כל הזמן קומיקסים מאותו אתר, אבל הם כ"כ קולעים לתחושות שלי שקשה להתעלם מהם.

נכתב על ידי , 17/10/2006 19:25   בקטגוריות לימודים אקדמיים, מחקר ותיזה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לדודי? דודי לי


הקדמה: נכשלתי בתרמו 2. זה אומר בעצם שנכשלתי בשני הקורסים שעשיתי הסמסטר ושאני מאוד מקווה שזה לא יגיע לאזניו של המנחה שלי. לא שזה בעייתי לסיום התואר: אני פשוט לוקחת שוב את השעות האלה השנה בקורסים אחרים, אבל התחושות... איי.


אני לא חושבת שיש לי ספק: אני אכן סטודנטית גרועה. אני נרדמת בשיעורים, אני שונאת שיעורי בית, אני אף פעם לא עוברת על החומר בבית ונורא קשה לי לשבת ללמוד למבחנים (בעיקר כי אני יושבת מול ערימת צילומים שאני לא מוצאת את עצמי בה). לצערי הרב, לא פיתחתי בשנים האחרונות איזו חשיבה פיזיקלית משובחת שמביאה אותי לראות איך באמת ובתמים כל הפיזיקה היא פשוט F= ma (אני יכולה להבין את זה, אבל לא לעשות עם זה משהו מועיל). בנוסף, גיליתי שיש לי סוג של חרדת בחינות: במבחן האחרון אפילו מצאתי את היד שלי רועדת לפני כתיבה, למרות שהראש ידע להגיד לה מה לכתוב.
אולי זה קשור לעובדה שאני לא נהנית מהקורסים. אני אבחן את זה בשנה הקרובה עם קורסים בכיוון ביולוגי יותר. הם לא קלים, אבל הם שונים מאוד: מבחינת החומר, כמובן, ומבחינת צורת החשיבה הנדרשת בהם. נראה מה יקרה עם זה.

ואולי בכלל טעיתי בכיוון. אולי יעודי הוא להיות היסטוריונית או אומנית. אולי אדריכלית, אולי אוצרת במוזיאון. בכל אופן, אני ככל הנראה לא מספיק מוכשרת כדי שהאנושות תפיק ממני משהו. אבל היי! אני עדיין יכולה לנסות להיות מספיק מוכשרת כדי להפיק מהאנושות- לעצמי. 
הרבה אנשים מוכשרים באמת מותירים את רשמיהם עלי אדמות, אני פשוט צריכה לדעת ללמוד מהם.
נכתב על ידי , 16/10/2006 11:48   בקטגוריות פסאודו לימודים אקדמיים, תהיות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השטן וחבריו


צפון קוריאה ערכה ניסוי גרעיני. אני לא יודעת מה ההשלכות של העניין הזה, אבל אני יודעת שנורא משעשע אותי לשמוע את ארצות הברית ואת רוסיה מגנות את העניין הזה. "רק לנו יש צעצועים כאלה. זה של ילדים גדולים, לכם אסור". אתם מבינים? זה לא שאסור להחזיק נשק גרעיני, זה שאסור להחזיק נשק גרעיני אם הוא לא שלך.

אלו, כמובן, הבעיות הקטנות של העולם החופשי. רוב האנשים בעולם החופשי רוצים לחיות את חייהם הקטנים בשקט, בפשטות, בהנאה מהדברים הקטנים. הם לא רוצים להשתלט על העולם, הם לא רוצים לפתח נשק להשמדה המונית או לשלוט על עוד ועוד שטח מעבר לים. אני רואה בעצמי אישה קטנה כזו, פשוטה, שרוצה בית יפה עם גינה מטופחת. האויבת שלי, נכון להיום, היא אותה קוסמטיקאית חדשה שדיברתי בשבחה לפני כמה ימים והשאירה אותי עם פנים מלאות סימנים אדומים. אותך לבוש!

***
הפינה לשיפוטכם:
בצהריים קיבלתי הודעה: "דניאל מהעבודה שלי, לא יודעת אם את זוכרת אותה ממסיבת הרווקות שלי, רוצה לקנות ויברטור. אמרתי לה שתתיעץ איתך, אז צפי לטלפון ממנה".


נכתב על ידי , 9/10/2006 17:56   בקטגוריות אני  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)