לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

צרה צרורה


אבא: שמעת על אולמרט?
אני: ברור.
אבא: זאת ממש צרה...
אני: למה?!
אבא: כי הוא אמר שהוא יוכל לתפקד כראוי לפני הניתוח ואחריו.
נכתב על ידי , 30/10/2007 08:41   בקטגוריות עם ומדינה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרוייקט ביקורת מסעדות יוצא לדרך


לפני כשנה הבחור ואני חשבנו להתחיל פרוייקט ביקורת מסעדות. אז אמרנו שאין לנו מספיק כסף להרים פרוייקט שכזה, שהרי זה דורש ללכת לאכול בחוץ פעם בשבוע. יותר מזה, הוא הסביר לי, מבקרי מסעדות אמיתיים לא באמת משלמים על האוכל שהם אוכלים.
היום, אין לנו יותר כסף ממה שהיה לנו קודם, אבל ביקורות אני אכתוב בכל זאת. אולי זה יהיה פעם בחודש- אבל אתם תקבלו ביקורת אמיתית על איכות האוכל, המקום, השירות. צריך לקחת בחשבון שיש פה עניין סובייקטיבי מאוד של אווירה (מקום יכול להיות מאוד שקט ורומנטי ביום שלישי בערב אבל מאוד רועש בחמישי), כמות ואיכול היין שלווה את הארוחה, וכמובן של טעם אישי.

אשתדל להביא אליכם מדי חודש את מיטב עיתונאות הפנאי החוקרת בתחום המסעדות*. תהנו :)




*המצאתי את זה. תזרמו.
נכתב על ידי , 29/10/2007 10:14   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אגב שיער


שבוע שעבר הייתי בחתונה. לא משהו מאוד קרוב אליי, בן דוד של חבר שלי. אני מכירה קצת את הבן דוד הזה (1 מתוך 50) כי השגתי לו עבודה בחברה שלי ועבדנו קצת ביחד איזה חודשיים. בכולופן, לחתונה לבשתי איזה שמלה בסטייל יפני ונאמנה לעניין הזה של הטוטל לוק אספתי את השיער עם מקל. לא משנה שהייתי צריכה להוריד אותו בשביל לרקוד כי הייתי יכולה להוריד עין לאחד החוגגים, אבל זה לא חלק מהסיפור.
לענייננו: לקראת סוף הערב (כי נאלצנו להשאר עד הסוף) אחד הצלמים התעקש איתי שאני אוריד את המקל. לא רק זה, הוא ביקש שאני אזיז את השיער כדי שישתחרר. ולא רק זה, הוא גם ציפה שאני אוריד וארים את הראש. והוא גם צילם את כל זה. עכשיו, ברור שהקטע הזה לא נכנס לוידאו החתונה של הזוג המאושר... העניין הוא ששמתי לב לזה רק לאחר מעשה. אז כן, יש מצב שאיזה פטישיסט שיער מצלם בחורות בחתונות ומאונן על זה בבית. נהדר.
נכתב על ידי , 28/10/2007 13:31   בקטגוריות אני  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמו בפרסומות


- קאיה, מה עשית לשיער שלך?
- כלום, החלפתי שמפו
- אז זה באמת נכון הקטע הזה של הפרסומות, עם שיער מתנופף ברוח


התייאשתי מהשיער שלי. הוא כבר כ"כ ארוך שהוא חסר חן וחסר צורה. ואז החלטתי על צעד אחרון לפני יאוש: לחזור לפנטן. הוא יקר יותר מכל שמפו אחר (חוץ מאלה שקונים במספרות כמובן), הם עושים ניסויים על בעלי חיים, אבל מה אני יכולה לעשות? הוא באמת אחלה שמפו.
נכתב על ידי , 28/10/2007 12:59   בקטגוריות אני  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לגמרי לבד


ביום רביעי חזרתי לאוניברסיטה ב-11 בלילה בשביל למדוד ב-12. הייתי צריכה להודיע לביטחון שאני שם, אחרת היו מנתקים את האור בבניין.
היום אני עובדת במשרד, לבד.

כשפעמיים בשבוע יוצא לך להיות בעבודה לגמרי לבד, המסקנה ברורה: אתה עובד יותר מדי.

אני אנסה להפסיק עם זה.


נכתב על ידי , 26/10/2007 11:38   בקטגוריות אני  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



OMG!!!





תנסו.
נכתב על ידי , 22/10/2007 22:11  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איפה אני עומדת


1. חשבון בנק
- שלום קאי, זאת דליה בננק דיסקונט. זוכרת אותי?
- כן, היי (שיט! החשבון שלי מאוזן, מה היא רוצה ממני?!)
- רציתי לדעת אם את פנויה כדי להעביר שיעורי פיזיקה לבן שלי, הוא גם ככה בשביתה עכשיו...

מי אמר שבדיסקונט לא לוקחים אותך אישית?

2. עבודת מחקר:
- למה את לא עובדת?
- הפשרתי תאים ביום חמישי, הייתי פה ביום שישי ואני אוכל להתחיל לעבוד איתם ביום שלישי
- בסדר. כי אני קונה לכם עכשיו מצלמה בעשרות אלפי דולרים כדי שתסיימו לעבוד, ושלום. עד סוף נובמבר אני רוצה שתסיימי את הניסויים שלך.

סוף סוף המנחה שלי שם לב שקצת בעייתי לעבוד בלי מערכת פעילה. יש אנשים שקולטים רק כשכואב להם בכיס. לי אין בעיה, בטח לא כשהכאבים נגרמים בגלל כסף שמגיע אליי.

3. תזה:



באופן לא מפתיע, יש לי 9 פרקים.
נכתב על ידי , 22/10/2007 14:28   בקטגוריות לימודים אקדמיים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)