לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

תשובות לשאלון השבועי


מה הכי כיף בחורף?
פוך, שוקו חם, שוקולד.
הבגדים :)

מה את יותר אוהבת- קרמבו או גלידה?
מאז שעליתי לארץ והכרתי את הקרמבו, לא הבנתי במה מדובר.
גלידה ארגנטינאית בשבילי, תודה.

תמיד אהבת לקפוץ בשלוליות, לאכול מרק ושוקו חם, ולהתכרבל בפוך או שתיעבת את עונת הגשמים?
אני תמיד *אוהבת* לקפוץ בשלוליות וללכת בגשם בלי מטריה. במיוחד עכשיו, עם המגפי גשם הצהובות החדשות שלי.
כולי ציפיה.

מים- בגשם או בים?
בגשם. הים מלוח.

סוודרים ומעילים רכים זה כיף או מסורבל?
כיף. כיף מאוד. במיוחד סוודרים גנובים מהבחור :)

היית רוצה לגור בארץ קרה שבה הקיץ הוא כמו החורף שלנו?
בדיוק חשבתי על זה השבוע:
אתה קם בבוקר ביום חורף, מסתכל החוצה, רואה את השמיים האפורים כהים של 6 בבוקר ושואל את עצמך למה זה מגיע לך.
ואז חשבתי: בארצות קרות במיוחד אנשים קמים באותן השעות, ויוצאים למציאות קרה ואפורה עוד יותר, במשך חצי שנה של סתיו-חורף!
לא בשבילי.
זה אפילו לא שווה עיתונים עם ידיעות שער ממש מטופשות.

כשאת קמה בבוקר ורואה שבחוץ אפור ויורד גשם, זה עושה לך מצברוח טוב או רע למשך היום?
זה עושה לי מצב רוח טוב להמשך יום בסגנון "איזה כיף! גשם בחוץ! אני אשאר בבית, אתכרבל בפוך ואראה סרטים רומנטיים עד הערב!".
ההבנה שכדאי שאני אזיז את התחת שלי מהר ואלך לצחצח שיניים לא משפיעה על מצב הרוח, אלא אם כן זה איכשהו משתלב עם ימי טרום-וסת.

נכתב על ידי , 27/11/2006 18:09  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוצים קטע הזוי במיוחד?


מתקשר אלי חבר מהלימודים ומבקש ממני רעיון נוסף ללמה יכולה להיות דעיכה של עוצמת פלואורסנציה של סמן שקשור לחלבון לפי שלבי הקיפול שלו. כל זה כדי לענות על כמה שאלות ממאמר, למועד מיוחד בקורס "ביופיזיקה של אור וחומר", שהוא צריך לעשות עכשיו כי הוא היה במילואים בכל תקופת הבחינות.

אח"כ הבחור מספר לי: את לא יודעת איזה קטע. לא ידעתי איזו מתכונת של מבחן תהיה, אז החלטתי לחפש מבחנים ישנים שלו באינטרנט. הקשתי בגוגל "ביופיסיקה של אור וחומר" והגעתי לאיזה בלוג של מישהו שכנראה עשה את הקורס הזה לפני כמה שנים, והוא מביא שם שאלה מאוד דומה לשאלה שאני מחפש עכשיו. וסתם, מצחיק שאנשים מביאים כאלה דברים בבלוגים שלהם.

במקביל, לפני כמה ימים נכנסתי לסטטיקות של הבלוג, וראיתי שתי כניסות מוזרות, דרך גוגל.
1. "טריכוטילומניה"
2. "ביופיסיקה של אור וחומר"
וחשבתי לעצמי, מי ההזוי שהקיש את הדבר הזה בגוגל, ועוד פתח בלוג בעניין?

ואז התחבטתי. כן או לא. בסוף זה יצא.
"אתה רוצה לשמוע משהו הזוי עוד יותר? זה הבלוג שלי."

והודעה שהתקבלה זה עתה:
"הניחוש שלך פגע בול לפי נתונים שמצאתי ב"תוספות" [של המאמר]. את פשוט גאון ויום יבוא ואספר לנכדיי שהכרתי אותך בתחילת דרכך"
רק שתבינו- הוא בחור חכם במיוחד.
נכתב על ידי , 27/11/2006 15:47   בקטגוריות פסאודו לימודים אקדמיים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי מפסיק את האש?


הנייה הלך לאבו מאזן ואמר לו שהוא מארגן הפסקת אש אצלו, אז שהוא יארגן את זה עם אולמרט. אולמרט לקח את ההצעה בשתי ידיים משומנות.
שום מגעים, שום דיפלומטיה, שום משא ומתן, שום כלום. הנייה אמר וצה"ל מפסיק לתקוף.

בא נראה:
הנייה ישב עם החבר'ה שלו והם החליטו שלא ממש נוח להם שצה"ל קצת יושב להם על העקבים. הם לא יכולים לחדש מלאי, הם לא יכולים לירות כמו שצריך, הם לא יכולים להרוג מספיק ישראלים. אז הם ביקשו הפסקת אש. ואולמרט, מתוך חוסר האונים המתמיד שלו, אמר שסבבה, זה בסדר, העיקר שיפסיקו לירות. אנשיו של הנייה כמובן לא יעמדו בהפסקת האש מיד, וזה בסדר, הרי אולמרט לא ציפה שהם יעמדו בהפסקת האש שהם עצמם הציעו.

אני אנסה לסדר את זה שוב, כי זה לא ממש מובן לי:
החמאס רוצה לארגן את עצמו טוב יותר, מציע לישראל לתת לו זמן לעשות את זה בשקט וישראל מקבלת את ההצעה בידיים פתוחות.

***

עד לא מזמן הייתי אומרת לכם שצריך להכנס לעזה, להרוג את מי שצריך, להרוס את מה שצריך, לעצור את מי שצריך ולהחזיר חייל ישראלי מהשבי. מן הסתם זה היה מוביל לאבידות לצה"ל, אבל הצבא הוא פה כדי להגן על המדינה ואזרחיה, נאהב את זה או לא.
העניין הוא שהיום, אני לא חושבת שיש פה משהו ששווה להגן עליו במסירות נפש.
אני לא הייתי מוסרת את נפשי בשביל המדינה הזאת, ההנהגה שלה, הרשות השופטת שלה, הרשות המחוקקת שלה, בטח לא עבור הרשות המבצעת שלה. יהיה אנוכי לחלוטין לבקש את זה מאנשים אחרים.
כן, הבעיה היא שנגמר לי האמון, ואני לא רואה איך יוצאים מזה.
נכתב על ידי , 26/11/2006 20:15   בקטגוריות עם ומדינה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי פושע?


שורה של כשלים שעוד לא ברור מה הם, מובילים לכך שאחד מעברייני המין הגדולים בארץ בשנים האחרונות בורח מהכלא. אולי בבית המשפט, בשב"ס ובמשטרה צריכים להפנים: לתת לעבריין לברוח מהכלא, זה פשע.

 

עכשיו המשטרה מבקשת את עזרת הציבור. בחודשים האחרונים הממשלה וכוחות הבטחון מבקשים מהציבור כ"כ הרבה דברים, שכבר אפשר לטעות לגבי מי צריך לדאוג למי.

נכתב על ידי , 25/11/2006 12:02   בקטגוריות עם ומדינה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה אנחנו לא טעות אבולוציונית


אחרי הרצאה של פרופ' אביעזר (מאמר חביב שלו) בה הוא הזכיר את ספרו של בהה (Behe), הפוסט של אורנג' והכתבה ההזויה שהתפרסמה היום ב-ynet החלטתי לומר את שיש לי על הלב.

 

אדון בהה, ביוכימאי, טוען בספרו כי האבולוציה טועה בהסתכלות שלה. הוא טוען שהאבולוציה מסתכלת על המאקרו, בעוד הדרך הנכונה להסתכל על הטבע היא במיקרו- בביוכימיה של הגוף החי. הוא טוען שהתהליכים הביוכימיים המתרחשים בגוף החי יעילים באופן כזה שפגיעה בשלב אחד בהם יפגע בכל המערכת. מערכת מושלמת שכזו יכולה להיות אך ורק פרי יצירתו של איזשהו Intelligent Designer, לדבריו (קחו בחשבון שהאיש קתולי הדוק).

 

אבל אני אומרת- עזבו אתכם. אני לא אישה מלומדת כ"כ (אולי בעתיד, אבל הגרעין האיראני וזה), והחיים שלי יצריים מספיק כדי שאני לא אתעמק בסוגיות מסובכות מעין אלו. הטענה שלי היא פשוטה מאוד.

 

תראו: הרעיון האבולוציוני אומר, בגדול, שהמינים התפתחו לכדי להיות הדגם הטוב ביותר המאפשר הישרדות. הישרדות. שזה משהו כמו מציאת מזון והולדת צאצאים. הולדת צאצאים היא יצרית, עניין של המשכיות המין (species), ואין שום סיבה להנות מהתהליך. בעלי חיים, להוציא את האדם המודרני, לא מקיימים יחסי מין סתם כי זה כיף.  זה לא שהם לא נהנים מיחסי מין, אלא שזה פשוט משני להולדת צאצאים. לתהליך האבולוציוני אין שום סיבה ליצור מינים שנהנים מיחסי מין.

 

עכשיו תחשבו על הפעם האחרונה שעשיתם את זה בלי קונדום ותגידו לי: זה באמת נראה לכם בטעות?

נכתב על ידי , 17/11/2006 12:48   בקטגוריות חוויות אחרות  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק שתדעו


1. הגשתי היום את הצעת המחקר שלי וזה עושה אותי נורא מאושרת. בעיקר כי אני לא חושבת שכתבתי שטויות.
2. אני אוהבת את איך שהחיים שלי נראים לאחרונה. הזורעים ברינה וכל זה.


והערה אחת על בית חנון ושדרות וכו':
יש פה שתי אפשרויות: או שאנחנו נמות או שהם ימותו. אני מעדיפה שהם ימותו.
כי עד שהם יחליטו שלמדינה הזאת יש זכות קיום, שתי האפשרויות שציינתי הן היחידות העומדות על הפרק.
נכתב על ידי , 16/11/2006 21:43   בקטגוריות אני, עם ומדינה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה נקודות


אני חושבת שראשי הקהילה ההומולסבית טועים כשהם מתעקשים לקיים את מצעד הגאווה בירושלים. אני חושבת שגם בית המשפט, המחוזי והעליון, טעו כשלא עצרו את זה לפני. אני חושבת שגם עריית ירושלים טעתה כשלא עתרה לבג"ץ כבר שנה שעברה, לפני קיום המצעד הקטן שהיה.

הסיפור הוא כזה: שנה שעברה היה אמור להתקיים מצעד גאווה בירושלים. עריית ירושלים עתרה לביהמ"ש המחוזי בירושלים וטענה שזה לא לעניין. ביהמ"ש קבע שלא רק שעל עריית ירושלים לאפשר את קיום המצעד. עריית ירושלים לא עתרה לבג"ץ שנה שעברה על החלטה זו של המחוזי. השנה, כשעתרה אמרו לה בשפטות שאם זה לא הפריע שנה שעברה, אין סיבה שזה יפריע השנה. כאמור, טעות קולקטיבית.

אף אחד לא חושב שאין זו זכותם של הומואים ולסביות להפגין בבירת המדינה. העניין הוא שמצעד הגאווה אינו הפגנה. ז"א, זוהי הפגנה לפי ההגדרה המילונית, אך אין במצעד הזה שום דבר מעבר ללהגיד "שלום, אנחנו כאן ואנחנו לא מתביישים בעצמנו". או אם תרצו, "שלום, אנחנו כאן, אנחנו אוהבים להזדיין בתחת ואנחנו לא מתביישים בעצמנו". כאן בדיוק המקום לשקול בו האם יש לזה מקום.

את העניין של ירושלים עצמה, על כל מה שהיא מסמלת, כבר דיברו אחרים. הבעיה היא לא הומוסקסואלים בירושלים, שהרי חיים זוגות חד מיניים בירושלים, קיימים מקומות בילוי לקהילה ההומולסבית בירושלים, ואף אחד לא מאיים לרצוח אותם. וזה מובן מאליו: ישראל היא מדינת חוק. אנשים לא סתם מסתובבים בחוץ ורוצחים אנשים אחרים כי הם לא מסכימים איתם.

אני קוראת לכולם- לא רק לקהילה ההומולסבית אלא לכל מי שחופש האהבה חשוב לו: תפגינו בירושלים. נפגין בירושלים למען הזכות של כולנו לאהבה חופשית, נפגין לתיקון העובדה שהמדינה שומרת לעצמה את הזכות להחליט עבורך עם מי אתה יכול להתחתן ועם מי לא (הומוסקסואלים, גרושות, כוהנים, לא יהודים), עם מי אתה יכול לחיות ועם מי לא, האם בן הזוג איתו חיית כל חייך יכול לרשת אותך או לא, האם אתה יכול לאמץ ילדים או לא.
כאן טמון השינוי בחופש האהבה שהקהילה ההומולסבית מייחלת לו. לא במצעד הגאווה.

אני אומרת: עזבו שטויות. רדו מהעץ הגבוה שטיפסתם עליו. תגידו "אנחנו מבינים שהמצעד פוגע ביותר אנשים ממה שהוא משרת. אנחנו משנים כיוון". קחו את הכוחות הרבים שיש לכם ותפנו אותם להשגת הדברים החשובים באמת. עזבו את המאבק על זכותכם הדמוקרטית לצעוק איזה מין סקס אתם אוהבים. בשביל זה יש בלוגים.
נכתב על ידי , 6/11/2006 15:47   בקטגוריות עם ומדינה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)