לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

מסיבות רווקים ורווקות


אתמול בצהריים הייתי במסיבת רווקות.

כשכבר התחילה להשפך לי הקאווה מהאזניים הביאו לנו דפים כאלה כדי להכין לה אלבום ברכות כזה, ויצאה לי ברכה מצחיקה מאוד (הרבה פחות מקושטת ואלגנטית מכל השאר. מצד שני, אני באמת הרבה פחות מקושטת ואלגנטית באופן כללי).

אחרי זה היה אוכל- היה חמין וג'חנונים וכל מיני אוכל טעים (אני חושבת שלא אכלתי ג'חנון איזה 4 שנים. גם נזכרתי למה), ואז הייתה רקדנית בטן שהייתה חמודה נורא ועשתה לנו פעילות כיפית מאוד.

ואז רוב הבנות הלכו, נשארנו רק החברות הטובות של הכלה, האמא, שתי דודות, שתי בנות דודות ואני. ואז ירדנו על מה שנשאר מהחמין, שזה היה משעשע מאוד.


עכשיו קרה משהו מצחיק: אני התחלתי לכתוב את הפוסט הזה בכוונה להסביר לכם שצריך להתחיל להנהיג מסיבות רווקים-רווקות משותפות. כי אני חברה של החתן, אז מה לי ולחברות של הכלה? ובאמת, יצא לי להיות במסיבות רווקות כל כך גרועות של חברות רחוקות כאלה, שלא היה לי איכפת שכל העניין הזה יבוטל בכלל. וגם למסיבה הזאת הגעתי סקפטית, כי אני באמת לא כזה חברה טובה שלה, והיה לי קצת כבד 80 שקל +מתנה.

אבל כשאני חושבת שוב על האחר-הצהריים שהיה לי אתמול, של נשים בלבד- ונשים טובות, אני מבינה שאסור לוותר על המסיבת רווקות הזאת. ולו רק בשביל המסיבה האחת פעם בשנתיים, שתהיה בלי קיש בצל, בלי ויברטורים ובלי דיבורים מאולצים על סקס בין בנות שבכלל לא מכירות. שתכירי בה נשים שהן שונות ממך ומהחברות שלך ומאמא שלך, והן נהדרות בדרכן.
נכתב על ידי , 29/11/2009 10:47   בקטגוריות אני  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדברים שיקרו לך רק אם את מתחילה עם בחורים


הייתי בפאב. ואז הלכתי לשירותים והיה איזה בחור חמוד נורא. אז דיברנו קצת על זה שיש שם מן פתקים כאלה שלא ברור למה הם טובים, ולמה אין גפרורים כדי להדליק נרות, וזה שהוא בחור טוב מדי, או משהו.

ואז בדרך החוצה לקחתי מהפתקים האלה ורשמתי את המספר שלי ואמרתי שאם אני אראה אותו בדרך, אני אתן לו. והוא באמת היה שם בדרך, עם איזה חבר. אז אמרתי לו "יש להם שימוש, לפתקים הקטנים האלה", והוא הסתכל על הצד הריק, ואז הפך, ואז אמר לי ככה:
"תקשיבי, את כוסית שאין דברים כאלה. אבל תכירי, זה אוריאל, ואנחנו בסוג של דייט".

אני חושבת שמזמן לא צחקתי כל כך הרבה.
נכתב על ידי , 28/11/2009 10:03   בקטגוריות רווקות הוללת  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



והופ! הגעת לשלב הכאפה המצלצלת


אז דיברתי עם איזה בחור ושקלתי לצאת איתו פעם שניה וסיפרתי לו כמה אני סובלת בעבודה וזה:

- תהיה לך בעיה למצוא עבודה אחרת?
- לא צריכה להיות בעיה גדולה
- התחלת לחפש וזה?
- ברור.
- אבל את לא אקדמאית, נכון?
נכתב על ידי , 26/11/2009 18:20   בקטגוריות אני, רווקות הוללת  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הטרדה מינית


קראתי את הכתבה הזאת, ובאמת ש-79% היה נראה לי מוגזם לגמרי.

ואז נזכרתי במנחה שלי בתואר השני והבנתי שלא מוגזם.

החלק המטריד עוד יותר הוא, שגברים כאלו אומרים "מה פתאום? מה, עכשיו אסור להחמיא למישהי בעבודה?". וזה מפגר, כי מי שמטריד מודע לחלוטין למה שהוא עושה, בעטיפה הדוחה הזאת של "מה, כולה אמרתי לה שהיא נראית טוב היום, מה נראה לה זאתי? גם כן זונה".

ואתם יודעים, מספיק עובד אחד כזה כדי שכל מי שבאה באינטרקציה איתו תרגיש ככה.
נכתב על ידי , 24/11/2009 13:55   בקטגוריות אני, פסאודו לימודים אקדמיים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתמול על כוס ערק עלינו על זה


"תראי", הוא אמר לי, "זה לא שיש לי בעיה עם אבטלה הסמויה הזאת באקדמיה, זה לא מה שימנע ממני לחזור. גם בעבודה אני לא עושה הרבה, ותכל'ס משעמם לי. ההבדל הוא שעכשיו החוסר מעש הזה שווה לי 1X אלף שקל, מזדה 3 ופלאפון".
נכתב על ידי , 24/11/2009 11:06   בקטגוריות אני, פסאודו לימודים אקדמיים, חיפוש עבודה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני חושבת שהזהות המגדרית שלי התערערה הרגע


ביטלתי ארוחת ערב מחר עם חברה, כי יש ברסה-אינטר. 
נכתב על ידי , 23/11/2009 11:00   בקטגוריות אני, כדורגל  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם זה היה כל כך קל


1. האם אתה רוצה לבטל את הקשר שלך?



2. עדיין יש לך זמן להתחרט, אם אתה רוצה. עד שתשמור שינויים.



שאלתי את השותף שלי אם אני לא צריכה להודיע לו לפני שאני משנה את הסטטוס בפייסבוק. הוא אמר שלדעתו הוא כבר יודע שהסטטוס שלנו השתנה, אחרי שעזבתי את הבית ולקחתי משם את כל הדברים שלי.

אז עשיתי סייב.
נכתב על ידי , 20/11/2009 09:25   בקטגוריות אני  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)