לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

לצאת לדרך חדשה


יש חברה שאני בתהליך גיוס איתם כמעט חודשיים. היום זה נסגר. אני צריכה להגיע אליהם ברביעי או חמישי לחתום על החוזה (שכבר עברתי עליו, והם שינו בו דברים שלא היו מקובלים עליי).

זה אומר להגיד להתראות למזדה הירוקה, אבל שלום לעבודה מגניבה לאללה בחברה קטנה במרכז תל אביב.

זה משרה בתור מנהלת פרוייקטים בתחום השיווק אונליין, שזה בדיוק מה שרציתי. זה אפילו קצת נושק לניהול מוצר, שזה בכלל מעולה. המשרה גם כוללת קצת חו"ל (לקוחות, כנסים), שזה מגניב.

עכשיו יש לי את פסח להנות מתחושת החופש שנותנת לי הידיעה שאני הולכת לעזוב את העבודה הנוכחית אחרי החג. עד אז המשרד סגור בחופשה מרוכזת, ואחריו אני אספר לבוס את החדשות.

זה באמת תחושה טובה. קשה לקרוא לזה "מעבדות לחירות" כי אני בכל זאת הולכת לעבוד קשה ולא להשתזף בחופי תאילנד, אבל יש לזה קצת טעם של חופש. זה התחלה חדשה, מקום חדש, אנשים חדשים, אפשרויות חדשות. וזה מרגש.
נכתב על ידי , 29/3/2010 13:40   בקטגוריות אני, חיפוש עבודה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ליצמן וברזילי וזה


האשמים בזה שיעתיקו את מיקום האגף הממוגן של בית החולים ושזה יעלה עוד ימבה כסף ושזה ייקח עוד מלא זמן לבנות הם לא ליצמן, לא ש"ס ולא החרדים.

האשמים הם כל אלה שמצביעים בעד, שרי הליכוד וישראל ביתנו, כי חס וחלילה שסגן השר יתפטר, חס וחלילה שש"ס תעזוב את הממשלה.

להאשים את החרדים זה עיוורון. זה שנאה מטופשת עד כדי כך שהיא גורמת לזה שנבחרי הציבור הלא-חרדים ימשיכו לגרד בביצים ביד אחת ולאחוז בכיסא בשניה.

אני אומרת- יאללה יאללה, תגידו לליצן הזה שלא מעתיקים שום אגף בשום בית חולים. תגידו לו שיאללה יאללה, שיתפטר. ותגידו לש"ס שיאללה יאללה, שתעזוב את הממשלה אם היא כל כך רוצה. נראה מי ינצח.

חבורה של פחדנים.
נכתב על ידי , 22/3/2010 15:32   בקטגוריות עם ומדינה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מתוסכלת.


ונמאס לי לשמוע, "מה יש לך להיות מתוסכלת? את כזאת נהדרת".

לא ממש ברור לי מתי לנהדרים נשללה הזכות לתסכול, למרמור, לעצבות או עצבנות.

אפשר לחשוב שכל מה שיש לי עד עכשיו בא אליי משמיים. כאילו ישבתי בבית לעשן סמים ופשוט דברים נהדרים קרו לי. כאילו הידע, הנסיון, התארים, הכישורים והיכולות התהוו מעצמם.

אני עובדת קשה. והעבודה הקשה שלי כרגע לא מניבה פירות. וזה מתסכל אותי נורא.

נכתב על ידי , 17/3/2010 13:36   בקטגוריות אני  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הערבי


ערבי בן 60 מאוהב בי.

הוא השוטף רכבים של החברה. הוא היה לוקח גם את האוטו הקודם שלי, עוד כשלא היה לי ליסינג, ושוטף לי בכל זאת.

כל פעם שהוא בא ואין אף אחד בחדר הוא מנשק לי את היד ומבקש שאני אבוא אליו לקפה, או ארוחה או מה שרק בא לי. ושהוא לא יעשה שום דבר שאני לא ארצה, מבחינתו רק לשבת ולהסתכל על החיוך שלי זה מספיק. זה עושה לו אור בעיניים, הוא אומר.

אתמול הוא הגיע ואמר שבא שספיישל רק לראות אותי, כי לא היו לו מכוניות לקחת. ואז הוא נסחף ואמר שיש לי גוף משגע.

אני חושבת שזה אומר שאני שמנה.
נכתב על ידי , 12/3/2010 08:13   בקטגוריות אני  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמרו לכם פעם שהכל לטובה?


מאז שעברתי לבית של ההורים אני מחפשת את המשקפי ראיה שלי. חיפשתי אותם בכל מקום ולא מצאתי אותם.

אתמול עבדתי אצל המעצב שלי ברחובות, ושכחתי שם את המשקפי שמש לי. אמרתי לעצמי שבטח ייקח לי איזה שבועיים לחזור לשם לעבוד ולקחת אותם, אבל בקטנה- הרי יש לי עוד זוג בבית.

היום בבוקר אני פותחת את הנרתיק של המשקפי שמש האלה, ומה אני מוצאת בפנים? את המשקפי ראיה שלי!

שמחה וששון. לא הייתי עולה על זה שהמשקפי ראיה הם בנרתיק של המשקפי שמש, למרות שאני תמיד שמה אותם שם :)

***

אני כנראה לא הולכת להתקבל לעבודה הזאת שהייתי אצלם ב-4 ראיונות. אבל עכשיו נפתח בפניי הסיכוי להתקבל לעבודה מגניבה הרבה יותר. אני מתכוונת, ממש ממש עכשיו.

התקשרתי לאלה של ה-4 ראיונות ושאלתי אותם איפה זה עומד, כי הם אמרו תחילת השבוע ואנחנו כבר לקראת הסוף של תחילת השבוע והם לא חזרו אליי. היא אמרה לי שהם עוד מתלבטים בין המועמדים האחרונים שלהם והיא מקווה שתהיה לה תשובה עד הסופ"ש. אמרתי לה שסבבה וראיתי בינתיים שיש לי שיחה ממתינה. סיימתי איתה, עניתי לשיחה השניה, והיא הסתברה בפתיחת פתח למשהו שנשמע מגניב ביותר. הרבה הרבה יותר מגניב מאלה של ה-4 ראיונות. ואלה של ה-4 ראיונות היו מגניבים מאוד.

***

אז אני הולכת להסתפר.
נכתב על ידי , 9/3/2010 16:26   בקטגוריות אני, חיפוש עבודה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפתעה


יום האישה הבינלאומי וזה, אני לא סוגרה על מה אני חושבת על זה. "יום ה-" שמור למן דברים כאלה שאף אחד לא מתייחס אליהם אף פעם, אז עושים יום מיוחד כדי שאנשים יתעסקו בזה. אני מקווה שנשים זה לא כמו איידס, נגיד. וכל עוד יש צורך ביום הזה, סימן שמעמד האישה די גרוע.

אני מקווה שעוד 50 שנה ככה לא יהיה צורך ביום האישה הבינלאומי. אבל בינתיים ברור לי שעוד צריך. כל עוד נשים בעצמן נוטות לא להאמין שהן יכולות לפרנס את עצמן, למשל, או להגיד 'לא' כשגבר נוגע בהן, יש צורך "להעלות את המודעות".

בכל מקרה, היום בעבודה הביאו פרח לכל אישה שעובדת כאן. הביאו פרח גם למנקה. אני חושבת שזה ממש יפה מצידם.


נכתב על ידי , 8/3/2010 10:33   בקטגוריות אני, עם ומדינה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואוווווווו


אתם יודעים כמה בחורים יש שם בחוץ?!

ואני הייתי תקועה על האידיוט הזה!

אללה איסתור!
נכתב על ידי , 7/3/2010 13:50   בקטגוריות אני, רווקות הוללת  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)