לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

אני מבריקה, אני מתנצלת


אני חושבת שאחד הדברים המבאסים שבאים יחד עם סיום התואר, זה אי-היכולת להתלהב מזה מול בחור חדש. זה מיד הופך ל"זה לא כזה מרשים כמו שזה נשמע", "הייתי מאלה שמעתיקים את כל השיעורי בית", "אין לי מושג למה עשיתי את התואר הזה", ואפילו "אני לא באמת יודעת פיזיקה" (ועזבו שאני חושבת שזה די נכון, שאני לא *באמת* יודעת פיזיקה, אבל יש לו איזו רמה בסיסית טובה).

זה מכעיס אותי ממש.

אתמול יצאתי עם איזה בחור. כשהיינו בדרך באוטו שלו, אמרתי משהו על זה שסיום התואר היה נורא עמוס וקשה עם כל התיזה ועניינים. "מה תיזה?", הוא שאל. "סיימתי תואר שני", עניתי. "אה, הייתי בטוח שסיימת את הראשון... וואו". "כן", אמרתי לו, "לרדת מהאוטו שלך עכשיו או אח"כ?".
נכתב על ידי , 26/4/2008 20:08   בקטגוריות אני  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לגזור ולשמור


רק דיברנו על גולים עצמיים, אה? איזה קטע...

גרנט הולך למסגר ולתלות את התחת שלו.
נכתב על ידי , 23/4/2008 14:08   בקטגוריות כדורגל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחד המצחיקים...


אם יש משהו טוב בעבודה שלי, זה האופציה להתקל בכל מיני דברים מהסוג הזה:


נכתב על ידי , 21/4/2008 09:22   בקטגוריות כדורגל  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתם בכלל לא יודעים


אני פספסתי לגמרי את הסיפור הזה. כנראה הרגשתי כ"כ משוחררת שלא היה צורך להגיד.
וול, סיימתי את התואר. וסיימתי אותו עם 89, שזה סוג של מבאס, אבל זה לא כזה נורא. למעשה, זה בכלל לא משנה. פשוט לא יהיה לי כתוב "בהצטיינות" על התעודה. וזה סוג של מבאס, ללא ספק. אבל 89? להתלונן על זה יהיה הדבר הכי גיקי בעולם. ואני לא הכי גיקית בעולם. מיום שלישי האחרון, אני בכלל בלונדינית.

תגידו שלום (לפחות בינתיים) לקטגוריית "אני ולימודיי האקדמאים". בקרוב יפתחו קטגוריות "אני מחפשת עבודה", "אני מחפשת עבודה ולא מוצאת", "התואר שלי שווה לתחת", "ראיונות עבודה זה נורא" ו"העבודה שלי מגניבה לגמרי", לפי הסדר הזה סביר להניח, עד שאני אמצא את המקום הנכון. בתקווה שהפעם לא תתווסף קטגוריית "הבוס שלי מעיר הערות על הציצים שלי".

***

מסתבר שאני בלוגרית יותר מפורסמת ממה שאני חושבת שאני. האקס שלי שמע מבלוגרית שבכלל לא קוראת אצלי (או לפחות לא מגיבה) עם מי יצאתי ועם מי שכבתי. בהנחה שיצאתי עם 5 בלוגרים בימי חיי ואני בכלל לא חלק מהביצה, מפתיעים אותי הדיבורים.

***

סוג של התאהבתי באיזה בחור. עם כ"כ הרבה מזל שהוא בערך הבחור היחיד בארץ ששם עליי זין. דימויית, אני מתכוונת, שהרי בפועל אפילו את זה הוא לא עושה.
נכתב על ידי , 21/4/2008 07:15   בקטגוריות לימודים אקדמיים, מיני מינים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום שחלמתי


אני חלמתי שיובל גרעיני נישק אותי. פעמיים! פעם אחת על הכתף ופעם שניה בלחי.

מי זה יובל גרעיני? אוי ואבוי לכם. הוא אחד הפיזיקאים היפים בארץ.
נכתב על ידי , 20/4/2008 18:50   בקטגוריות פסאודו לימודים אקדמיים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר טוב


הבוקר קמתי מוקדם. אמרתי לעצמי "היום יהיה יום פורה. אני אקום מוקדם, אגיע מוקדם לאונ' ואסיים את כל מה שאני צריכה".
כל זה, כדי לרדת לחניה ולמצוא שלהקה של יונים- לא אחת, לא שתיים, להקה של יונים- חירבנה לי על האוטו.

מדהים איך בכל עונה צריך תכנון לוגיסטי חדש כדי להחנות את האוטו outdoor.
נכתב על ידי , 14/4/2008 09:26   בקטגוריות חוויות אחרות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אונליין דייטינג


היכרויות ברשת הן משהו. אנשים מוצאים דרכים מתוחכמות ומתוחכמות פחות להגיד לך את מה שהם רוצים שתבין, בלי להגיד לך מפורשות. בואו נעבור על כמה דוגמאות בולטות:
1. "אני עוד מעט יוצא לבריכה"/"חזרתי הרגע מהחד"כ" >"אני שוחה/מתאמן 4 פעמים בשבוע, אני מה-זה חתיך"
2. "אני בסדר, מתאושש מההנג-אובר אחרי אתמול" > "יש לי חברים"
3. "אני מת"א. גר לבד" > "אני הייטקיסט פסאודו-טחון ואני מזיין ללא הכרה"
4. "אני מת"א. גר לבד. במקור מרמת השרון" > "אני הייטקיסט/עו"ד/כלכלן פסאודו-טחון, אבל ההורים שלי טחונים- שתדעי".

אונליין דייטינג. זה _באמת_ כזה נורא.

נכתב על ידי , 11/4/2008 10:50   בקטגוריות חוויות אחרות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)