לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

יום העצמאות


אני חושבת שהנאום של רובי רבלין בטקס הדלקת המשואות היה אחד הנאומים ראויים ביותר ששמעתי בשנים האחרונות. מה אותי תפס בגרון?

"אבל כולנו יודעים, ואין כמו יום העצמאות כדי להזכיר לנו זאת, כי סיפורה של מדינת ישראל, סיפורה של הציונות, סיפורה של שיבת ציון, אינו מסתכם רק בשאיפה לקצת נורמאליות. מיליוני בני אדם העוזבים את ארצות מולדתם, מעדיפים לחיות בלב המזרח התיכון, בטבורו של הסכסוך הנפיץ בתבל, ובלבד שיחיו במדינת היהודים - ממשיכים להוכיח, גם היום, שיש בו, בפרויקט הציוני, מרכיב נוסף; דבר-מה, שמעבר לשאיפה הפשוטה לחיים נורמאליים."

***

איך אמר איזה אחד אצלנו בשלישי בלילה? "תאמינו לי, טמבלים הערבים האלה. מה הם באים לתקוף בכיפור? היו באים ביום העצמאות אחרי האוכל, לאף אחד לא היה כוח לזוז. 'בסדר, קחו מה שאתם רוצים, רק תשאירו לי את הכורסא'".

נכתב על ידי , 30/4/2009 10:48   בקטגוריות עם ומדינה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זה פשוט אחרת כשאחיך הקטן כבר הספיק להתגייס.
נכתב על ידי , 27/4/2009 20:29   בקטגוריות עם ומדינה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בשר ישראלי?


ראיתי היום את ההמלצות של גיליס לבשר ביום העצמאות.

שלושה דברים אני יכולה להגיד לכם:
1. אצלנו לא יהיו פרגיות
2. אצלנו לא יהיה בשר טלה
3. אצלנו לא יהיה אנטריקוט.

נהייתי לגמרי ישראלית עם השנים, אבל אל תבקשו ממני לקורא לפרגיות ולקבבים בשר. עד כאן.
נכתב על ידי , 27/4/2009 15:57   בקטגוריות עם ומדינה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ריינג'רים!


אתמול היה איזה מפגש בני דודים של החבר, והלכנו כולנו לנהוג בריינג'רים באיזה מקום בצפון (בניגוד לקני שמבחינתה צפון זה צפונית לעכו, מבחינתי צפון זה כל מקום שמגיעים אליו מפניה ימינה בצומת זכרון יעקב &gt; חיפה זה לא בצפון, זה בחיפה).

איזה מגניב זה הריינג'רים האלה!

בניגוד לכל הטיולים האלה בצפון שיש לך איזה מדריך זקן שצוחק על המפונקים האלה מהמרכז, המדריך שם היה ממש סבבה. לא רק שהוא היה סבבה, הוא נהג מהר על הריינג'ר שלו- לא על איזה 15 קמ"ש והורס את כל הכיף.

ואתה כזה נוהג בבוץ ובמים, ובירידות עם מלא אבנים וזה. נורא מגניב. אבל זה לא נראה לי כיף ללכת לבד ולהתקל באיזו קבוצה שאתה לא מכיר. נראה לי מגניב ללכת הרבה חבר'ה. ואז עוקפים אפילו שאסור וזה צחוקים וזה :)
נכתב על ידי , 26/4/2009 16:01   בקטגוריות אני  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה דווקא מגניב שבוע רע


זה הוליד הפעם חולצה, 2 שמלות ו-4 חצאיות (!) חדשות. בכלל, הקטע הזה של שמלות עם כיסים צריך להתפשט יותר. זה נורא מגניב.

וכשיש תווים מהעבודה שנשארו מהחג זה אפילו יותר מגניב.

להתראות שבוע רע, שלום קיץ עם בגדים חדשים! :)



(וסליחה על הפיצוץ בפוסטים היום, זה ממש היה יום רע).
נכתב על ידי , 23/4/2009 19:45   בקטגוריות אני  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התבוננות


לפני כמה זמן ראיתי באחד החוקים של בלייזר (שנוטים להצחיק אותי) משהו בסגנון "לעולם אורות האיתות של מכוניות ברמזור לא יהיו מסונכרנים". למעשה, זה לא נכון.

ההורים שלי מספרים שכשהייתי קטנה והיינו נוסעים לאנשהו, הייתי יושבת ומסתכלת דרך החלון של האוטו כמו, להגדרתם, ילדה מפגרת. הם לא היו מבינים מה יש לי לשבת ולהסתכל מהחלון בלי להוריד את העניים לרגע, ולא מקשיבה לשום דבר שקורה סביבי. יותר מדאיג מזה היה שכשהיינו מגיעים הייתי אומרת להם, "מהבית שלנו עד הבית של ארנסטו יש 328 עצים מצד שמאל", או "בדרך מהבית שלנו לבית של ריקי עברו לידנו 34 מכוניות כחולות, 13 מכוניות אדומות ו-48 מוניות".

מסתבר שהייתי סופרת כל דבר. כמו שילדים קוראים את כל השלטים ברחוב כשהם לומדים לקרוא? ככה, פשוט הייתי סופרת המון.

איך נזכרתי בזה ובפנסי האיתות ברמזור היום, אני לא יודעת. אבל אני יודעת את הדבר הבא, מתוך התבוננות לא ברורה בפנסים של מכוניות ברמזור שקדמו בהרבה לאותו חוק שראיתי בבלייזר:
אורות האיתות, למעשה, מסתכרנים לפעמים. לפעמים הם ממש לא מסונכרנים בכלל, אבל יש רגע אחד- וזה נמשך הבהוב או שניים- שהאורות של שתי מכוניות נראים מסונכרנים לגמרי. אבל, לנסות לסנכרן בין האורות של 3 מכוניות ברמזור יהיה כבר מאוד מאוד מאוד קשה. זה מזכיר בעיה פיזיקלית שאפשר לפתור עבור גוף אחד, שני גופים או אינסוף גופים- אבל לא עבור שלושה.

אם נחשוב על זה בתור שתי פונקציות מדרגה שיש להן אותו אורך פעולה, הרי שאלא אם הן הותחלו במנוגד בדיוק (קצת כמו פונקצית סינוס וקוסינוס), הן יתחילו ביחד באיזשהו זמן. אז יהיה הבהוב אחד של שתי המכוניות שיתחיל ביחד ויראה מסונכרן (לעין אנושית כמובן). אחרי שאתה עולה על הסנכרון הזה, יכול להיות שהוא יקרה שוב עוד באותו רמזור- במחזוריות מסוימת, כאילו שההבדל בין שתי הפונקציות האלה הוא רק הפרש פאזה. אבל אורך הפעולה הוא לאו דווקא זהה, ואז קורה שאולי אתה עולה על הבהוב אחד שמתחיל יחד, אבל זה לא יחזור על עצמו בפרק זמן שבו אתה עומד ברמזור.

זה די מגניב, תכל'ס. תנסו. פתאום יש מה לעשות כשעומדים ברמזור :)
נכתב על ידי , 23/4/2009 15:16   בקטגוריות אני  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תגידו רגע


גם אתם קיבלתם אימייל מאיזה פורטל חדש שקוראים לו כחולבן או משהו, כדי להעלות לשם תכנים?

זה מה שאני חושבת:
1. אם הם בוחרים את האנשים שהם רוצים שיכתבו אצלם, כדאי לפנות אליהם במייל יותר נחמד מ"שלום, יש לנו פורטל חדש, בואי תעלי תוכן".
2. אם הם סתם שולחים אימיילים, מה יש לי להעלות לשם קטעים?

זה נראה לי כמו סתם אתר שבסופו של דבר יהיה גדוש במאמרי זבל של מקדמי אתרים. בעצם, זה מה שאני רואה כבר עכשיו- "מאמרים", שהשורות הבולטות למטה עם מי כתב, מה הוא עושה ומה אתר האינטרנט שלו ארוכות כמו רבע מאמר.

חוץ מזה, ברגע שבאתר שרק עכשיו מתחיל לזוז יש כבר פרסומות ומקומות נוספים לפרסומות, זה נראה מוזר. והפרסומות שיש עכשיו נראות כמו פרסומות של העסקים של הבני דודים של המפתחים.

קודם תנו ערך, אחרי זה תעשו כסף.

ערסים.
נכתב על ידי , 23/4/2009 11:42   בקטגוריות עם ומדינה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)