לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

יצאתי מהמקלחת


אתמול, לא לגמרי בטעות, נשארתי לישון אצל החבר. אני אומרת "לא לגמרי" כי התכנון המקורי היה שאני אשאר לישון אבל לא היה לי כוח לקחת תיק, ונשארתי לישון בכל זאת. התוצאה הסופית: שוב אני נשארת לישון אצלו בלי בגדים להחלפה, בלי מברשת שיניים, בלי סבון פנים ובלי פיג'מה (שזה פחות קריטי).
בבוקר ביקשתי ממנו חולצה ארוכה, כי ב-7 בבוקר קריר. גם במעבדה קריר (מזגנים על 16 מעלות בחדרי מכשירים, ובכל השאר גם כי אף אחד לא טורח לשנות). וראו זה פלא- הייתה לי חולצה ארוכה.
"לא...", אמר לי חברי לספסל הלימודים, "עכשיו את נראית כאילו יצאת מהמקלחת אצל איזה מישהו והוא הביא לך חולצה שלו".

חולצה של החבר, שגדולה בשתי מידות או יותר, היא סימן מובהק לזה שאת תפוסה.
נכתב על ידי , 25/5/2006 16:19   בקטגוריות אהבות  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא מאמינה!!!


נשברה לי ציפורן!

מצד אחד, וואו, הציפורניים שלי מספיק ארוכות כדי להשבר, ומספיק איכפת לי מהן כדי לכתוב על זה פוסט. מצד שני, אינעל רבאק- נשברה לי ציפורן!
איך זה קרה אתם שואלים? קילפתי תפוחי אדמה. אבא שלי ביקש ממני לקלף ואני אמרתי לו "אבא, אני לא יכולה, הרגע שמתי לק". ואז יצרי אהבת המשפחה שלי צצו וקילפתי אותם בכל זאת. ואז עם המקלף חתכתי את כל הציפורן לרוחב.

זה פשוט לא בסדר.

ראיות

זה מה שנשאר

סניף, סניף...


כן, זאת פעם ראשונה בחיים שנשברת לי ציפורן. טוב שיש בלוג להנציח את האירועים החשובים בחיים.
נכתב על ידי , 24/5/2006 13:55   בקטגוריות תמונות, חוויות אחרות  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז למה?


ארז מזמין אותנו לכתוב למה טוב לנו. האמת היא שאני לא צריכה לחפור עמוק מאוד כדי להגיע לתשובה. למה? כי באופן כללי אני שמחה. בורכתי באיזושהי תחושת שמחה יסודית.

עם זאת, שנה שעברה הייתה די מחורבנת. הקיץ של שנה שעברה, אם לדייק. ולאחרונה דברים מסתדרים, נראים יותר טוב, אני יותר רגועה, שלוה וסגורה על עצמי.

העבודה שלי מחורבנת אבל חפיף, התיזה שלי לא מתקדמת יותר מדי בינתיים אבל אני בטוחה שאני אצליח להוציא ממנה משהו שאני אהיה גאה בו. אני בריאה יותר, נהנית יותר, חיה יותר.

החודש הזה עובר עליי בסימן "וואלה, לא סתם שמו אותך על כדור הארץ". אני מתחילה להסגר על הכיוון המקצועי שלי. לא שיש לי מושג איך עושים את זה ומשלבים בין הדברים, אבל יש לי עוד קצת זמן לחשוב על זה.

אז למה טוב לי? כי אני מרגישה שלמה.

נכתב על ידי , 22/5/2006 22:27   בקטגוריות אני, אהבות, סיכום  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוגולדת


את המינוח ראיתי לראשונה אצל איקס (כולם יודעים להגיע לשם לבד, נכון?). תודה לו על זה.

ובכן, באיחור של שבוע, אתם מוזמנים לחגיגות השנה. הבלוג גדל, עבר מתיחת פנים רצינית, ומונה רשימת מנויים מכובדת.

קלישאות, קלישאות, אבל בלוג לא מתקיים בלי קוראים ומגיבים. הרי כולנו יודעים שאם היינו רוצים לכתוב בשביל לכתוב- ללא צורך לשתף, לקבל עיצות וביקורות- היינו יכולים לכתוב על נייר.

תודה לכם,
קאיה.


נכתב על ידי , 22/5/2006 01:24   בקטגוריות אני  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתי לאחרונה היה לכם קטע מביך?


בתואר הראשון למד איתי בחור, ניר. בשנה א' היינו ידידים די טובים, בעיקר היינו מדברים המון. בשנה ב' הוא נהיה חבר של אחת הבנות אצלנו במסלול, והקשרים בנינו נהיו רופפים יותר עד שנעלמו, כמעט. כי תמיד כיף להעביר איזו שיחה נעימה עם מי שהיית נוהג לדבר הרבה.
את החברה שלו אף פעם לא חיבבתי יותר מדי, מה שלא הפריע לי להביא אותה לעבוד איפה שאני עובדת (לפני זה היא עבדה באיזו משרת שבת מזעזעת במעון לילדים חולי סרטן). למרות שהעבודה הזאת יכולה להראות כמו עבודה שלא היית מציע לאויבך הראוי ביותר, יש אומרים.
הקשר שלהם היה תמיד מהקשרים הדביקים האלה. אלה שאם יש לכם כאלה בחבר'ה אתם סופר-נשבעים לעצמכם שלא תהיו כאלה. עם הזמן, מן הסתם, נהיה פחות ופחות נעים ללכת אליהם הביתה. גם כי אתה מרגיש שאתה מפריע לקן האוהבים, וגם כי הם רבו די הרבה. תחושה כזאת כמו כשאתה הולך לבית של איזה חבר ובדיוק ההורים שלו מתווכחים. לא כיף.

לפני שבועיים הם נפרדו. ניר סיפר את זה למי שעובד איתי אצל ביג פרופ', שהם חברים די טובים, ואמר לו לספר לי ולהגיד לו איך הגבתי. הייתי מופתעת, כמובן. מצד אחד, מופתעת כי פרידה אחרי שנתיים וחצי-שלוש תמיד מפתיעה. מצד שני, הופתעתי לטובה- הגיע הזמן באמת.

דיברתי עם ניר ביום שישי. דיברנו על איך הוא מרגיש עכשיו וכאלה, והוא אמר שבמצבים האלה הוא נוטה לשכוח שהם היו רבים, ושזה לא היה קשר מוצלח במיוחד. אני דאגתי להזכיר לו את זה.
"שמת לב שהידידות שלנו די התרופפה מאז שאני חבר שלה, נכון?", הוא שאל אותי. "כן", עניתי לו בפשטות. כי, אתם יודעים, כשיש בני זוג נוטים לא להסתובב יותר מדי עם ידידים בני המין השני. "זה בגלל שהיא אמרה לי שהיא לא רוצה שאני אהיה בקשר איתך". וואו.

לפני כמה דקות היא הגיעה למשרד. "הכל בסדר איתך? את שקטה היום", היא אמרה לי. אני אמורה להיות איתה בסבבה כשאני יודעת שהיא אסרה על חבר שלה לפגוש אותי? ובואו נעזוב לרגע את העניין שחבר שלה אידיוט כי הוא הסכים. היא עדיין אסרה עליו.
נכתב על ידי , 21/5/2006 17:24   בקטגוריות חוויות אחרות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף איתם!


אחרי שהגשתי את העבודה האחרונה שלי ביהדות וקיבלתי עליה ציון (75) ניגשתי למשרד הרשם כדי להגיד להם "הלו, סיימתי את התואר. אפשר לרשום את זה מהר מהר כדי שאני אהיה בחלוקת תארים של השנה עם כל החברים שלי וכולנו נסתכל ביחד על הנייר ונצחק על זה שהוא לא שווה כלום?", והם אמרו לי "נטפל בזה".
היום אני מקבלת מכתב שאומר שבקשתי התקבלה, ואני אוכל להשלים את התואר כשאני אסיים 6 ש"ש ביהדות.
אני לא מבינה: אם אני רואה שסיימתי את כל הדרישות, אם המזכירה ביהדות רואה שסיימתי את כל הדרישות, מה הבעיה שלהם?!
רבאק.
ביום ראשון אני אגש למזכירה ביהדות ואני אגיד לה לרשום לי אישור על זה שסיימתי את כל הדרישות שלי, או משהו כזה, ואז אני שוב אלך לרשם.
רבאק.
נכתב על ידי , 19/5/2006 10:55   בקטגוריות לימודים אקדמיים, פסאודו לימודים אקדמיים  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לך תסמוך על אנשים


לפני כחודש הורדה התמיסה לעדשות מגע "רניו" מהמדפים בארה"ב בגלל תלונות של משתמשים על פגיעה בראיה (פגיעה בקרנית? לא זוכרת). בארץ, אגודת רופאי העיניים ומשרד הבריאות אמרו לציבור שאין מה לדאוג, והתמיסה בטוחה לשימוש. כנראה לא הייתי היחידה שפקפקה בעניין הזה, כי כשהלכתי לקנות את התמיסה הטובה יותר (זאת שעולה כ-40 ש"ח יותר) היא לא הייתה על המדפים. לעומת זאת, היה המון רניו (בהתחלה חשבתי שאולי לא מביאים מלאי גדול של התמיסה היקרה לפ"ת או משהו, אבל גם בכפ"ס לא מצאתי את התמיסה היקרה יותר).

אבל יש לפקפק בהצהרות כאלה ולהיות פרנויוד, ויש ששלושה שבועות לאחר מכן מורידים את התמיסה מהמדפים גם בארץ.

נכתב על ידי , 18/5/2006 09:46   בקטגוריות קאי מגנה עליכם!  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)