לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

איזה כיף שיש בלוג


לפעמים יש את החוויות האלה, שהן אישיות מדי בשביל פרסום. זה אמנם לא קורה הרבה, אבל יש בהן משהו מיוחד. אלו חוויות אפילו יותר אישיות מחוויות שאתה לא מספר עליהן לחברים. ואז אתה יודע: זה באמת היה עד כדי כך מיוחד.

אם כן, נעבור להמלצות:
1. ישנו במעגל של חוני באמירים. לא זול, תרתי משמע. אחלה מיקום, יחס נהדר מהבעלים- שממליצים בחום על דברים לעשות באיזור בלי להתפלצן מדי ובאופן כללי רחוקים מהמערכון של ארץ נהדרת על הצימרים בצפון. חדרים בנויים- בלי פלצנות של בקתות עץ, מערות וכו', קירות שאנחנו מניחים שמבודדים רעשים (או שהשכנים לא הגיעו לאותן מטרות). החדרים והשירותים נקיים, הג'קוזי גדול מספיק לשני אנשים לא גבוהים במיוחד. נקודה רעה אחת: באתר כתוב שיש להם חיבור ליס לכל הערוצים, אבל זה לא באמת כווול הערוצים.
2. אכלנו ארוחת ערב בדוריס קצבים בראש פינה. אני לא יודעת אם זה האווירה, היין, איכות הבשר בטרי, התוספות או מה- אבל הבשר הזה היה פשוט נהדר. מזמן לא נהניתי ככה מנתח. אני מסרבת להאמין שזה בגלל שלא ביקשתי להוריד את החמאה המזוקקת בשלב הצליה.
3. קפצנו לבקר בכמה יקבים באיזור. דלתון היה מעולה כפי שהיה צפוי. טעמנו שם משהו כמו 10 יינות, מה שהוביל אותנו לקנות שני בקבוקים במחירים שלא היינו מתפתים אליהם במרכז. פשוט לא מוציאים 100 שקל על בקבוק בלי לדעת מה אתה מקבל... אבל מהרגע שאתה יודע, פתאום נראה לך סביר שזה המחיר.
התלהבתי במיוחד ממילס, יקב בוטיק קטנטן בכרם בן זמרה. אדון מילס (בעל היקב, אותו רואים בתמונות באתר) היה נחמד במיוחד, סיפר בהתלהבות על מה שהוא עושה ועל יין בכלל, ונתן תחושה נהדרת לכל אורך הביקור. קנינו ממנו מרלו שהבאנו להורים של הבחור, אני מקווה שהם יפתחו אותו בחברתי.

טיולי אוכל ויין יש גם בארץ. זה אמנם יקר, אבל היי- גם לא משלמים טיסה וגם מבינים מה אומרים לכם.
נכתב על ידי , 24/6/2007 10:13   בקטגוריות חוויות אחרות  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חמושים


מישהו יכול להסביר לי מי אלו ה"חמושים" האלה שהופיעו בתקשורת הישראלית? עד לא מזמן היו חמאס, גדודי אל-אקצה, פתח, הבטחון המסכל, אנשי המשמר של אבו-מאזן ועוד כל מיני קבוצות- בעלות שם- שהחזיקו בנשק.
אני רואה שתי אפשרויות:
1. באמת הולך שם בלאגן אחד גדול ואנשים סתם לוקחים נשקים ויורים באנשים אחרים, בלי קשר לכיבוש עמדות או הגנה על עמדות, ובלי קשר לפקודות. סתם, "הבן דוד של ההוא הביא לי פעם מכות, אז אני ארה בו".
2. נהרגים אנשי פתח כשאנשי חמאס באים אליהם הביתה לקחת נשק וכאלה. עדיף לקרוא להם חמושים מאשר להגיד שנהרגו עוד אנשי פתח ואנשים יתחילו פה לדבר על זה שצריך לתת להם לצאת.

עם כמה שהאפשרות השניה נראית הגיונית, משהו אומר לי שאין סיכוי שהתקשורת פועלת כדי שהמדינה וצה"ל לא יסתבכו עם שמאלנים.
נכתב על ידי , 20/6/2007 09:40   בקטגוריות עם ומדינה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לי שאלה


אם ככל שעובר הזמן יש יותר ויותר תוכנות אונליין- מעבדי נתונים, תמלילים, תמונות ואפילו וידאו, למה אני צריכה מחשב חזק יותר בבית? ז"א, נכון שאני מאכסנת המון מידע, אבל עם הזמן יהיה לי פחות צורך ביכולת העיבוד של המחשב. אם כך, זה לא קצת מוגזם שמערכת הפעלה תדרוש הרבה מאוד משאבים?
אני לא שואלת למה יש בכלל צורך במחשבים חזקים- זה ברור לי. אני שואלת למה שמערכת הפעלה ביתית תדרוש הרבה דרישות חומרה, הרי זה מנוגד לכיוון התוכנה הכללי.

לתשובותיכם המלומדות אודה :)
נכתב על ידי , 18/6/2007 12:28   בקטגוריות צרכנות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציטוט השבוע


ביום שישי במשרד דיברנו על כלבים. שתי חברות שלי טענו שהן לא מסוגלות להשאיר את הכלב לבד בבית יותר מדי זמן, ואם הטיול הוא בדר"כ ב-9 בערב והן יוצאות לאנשהו, הן יחזרו ב-9 כדי להוציא את הכלב לטיול או יבקשו ממישהו אחר לעשות את זה. לעומתן טען גיא שאמנם אתה צריך לדאוג לכלב שלך, אבל כלב זה לא תינוק. אם תגיע שעה-שעתיים מאוחר יותר, הוא לא ימות ברעב או בצמא ולא יעשה את צרכיו על השטיח, הוא אפילו לא ישנא אותך בגלל שאיחרת. "זה כמו עם הפלסטינאים", הוא אמר, "אי אפשר להתייחס אליהם באמות מידה זהות לשלנו".
נכתב על ידי , 17/6/2007 10:59   בקטגוריות עם ומדינה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חדשות טובות


מעבר להשתלטות החמאס ברצועה שיכולה להיות חדשות טובות או רעות- תלוי מאיפה מסתכלים, ובעיקר מי- לי יש כמה חדשות טובות אבסולוטית:

1. המחקר שלי תופס כיוון חיובי ברור. זה יפה שזה קורה 4 חודשים לפני מועד הגשת התיזה המשוער (ז"א, זה שהאונ' מחייבת אותי אליו ואני מתעלמת באלגנטיות) אבל העיקר שזה קורה.
2. אני אכן טסה לארגנטינה בחגים. יש לי כרטיס טיסה (היה חבל לא לנצל את הדולר הנמוך. עוד 500 שקל לכרטיס זה פחות 500 שקל על סטייקים ושוקולדים) והוא מחכה לי יפה מאוד בספריה. בקשות מיוחדות שהן לא אלפחורס יתקבלו בברכה וישקלו בכובד ראש, עם נטיה שלילית במידה ומדובר בפריטים כבדים, נפחיים, יקרים או קשורים לקבוצת כדורגל אחרת מאינדפנדיֶנטֶה.
3. יש לי רשיון נהיגה. אכן עמדתי במטרה ששמתי לעצמי: רשיון נהיגה לפני תואר שני בביופיזיקה. אחרת זה היה עלול להיות קצת מביך.
4. קיבלתי תעודת מתנדבת מצטיינת

***

ביום ראשון הייתי במעבדה כל הלילה. עשיתי ניסוי שכלל מדידות במשך 24 שעות, כל 6 שעות. בגלל שהמדידות עצמן ארוכות יצא לי לישון שעתיים-שלוש בכל פעם, בספה במשרדו של ביג פרופ'. למחרת, בזמן שאני וחברה (מסטרנטית ותיקה ממני) אכלנו ארוחת צהריים, הוא בא ושאל איך היה לי אתמול:
אני: היה בסדר גמור
ביג: כן? יופי
חברה: היא אומרת שהספה שלך מאוד נוחה
ביג: את ישנת בה פעם?
חברה: לא
ביג: את מקלקלת לי את השם, כולם באוניברסיטה יודעים שכל אחת יַשנה בספה שלי

***

באותו יום ראשון היה ערב סיום שנת פעילות למתנדבי עלם. יצא לי להיות כבר פעמיים בערבי הסיום האלה- לא להיט. כמה נאומים, משהו על זה שעלם ממש ממש מוקירה את הפעילות שלנו, משהו שאומר ראש העיר ואוכל מחומם. הניסוי, מן הסתם, היה לי חשוב יותר. בסביבות השעה 20:30 אני מקבלת טלפון מהרכזת שלי, לשאול למה עדיין לא הגעתי. הסברתי לה שאני באונ', וצר לי שלא יכולתי להגיע. "חבל הודעת לי קודם", היא אמרה לי, "את צריכה לקבל תעודת 'מתנדבת מצטיינת' היום". אופס. פספסתי מחיאות כפיים, לחיצת יד עם יו"ר עלם וראש העיר.

***

בעניין אחר לגמרי- מאק הוציאה קולקציה חדשה מטורפת לחלוטין. אני תוהה האם ומתי היא תגיע לארץ.
נכתב על ידי , 14/6/2007 19:00   בקטגוריות אני  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לי זה נשמע כמו "אוי אוי אוי"


גול עם היד, אה? איזה קטע...

הפתיעה אותי הכתבה בספורט 5 (אני לא באמת גולשת שם, פשוט אחי אמר לי לראות את הגול ונתקלתי בה)- משהו על זה שזה לא יפה ולא נקי. ולא רק הוא- גם חבריו לקבוצה שלא היו מספיק הגונים כדי להגיד לשופט שהגול באמת היה עם היד. וגם השופטים, שלא היה להם מספיק ביצים לקבל את הטענות של השחקנים. איי, איי, איי.

נו נו נו מסי! איזה לא יפה! איך אתה ככה מנצל הזדמנות כשהקבוצה שלך מפסידה? יצאת מדעתך? לשחק כדורגל לא נקי?! מה קרה לך, איפה נולדת? זה נראה לך הגיוני להסתכן ככה- או שאתה גיבור או שאתה מקבל אדום? באמת... נו נו נו... לא יפה ככה ללכלך משחק אצילי כל כך כמו כדורגל!

תגידו לי, נפלתם על הראש? ממתי כדורגל הוא משחק נקי? ליפול ברחבה זה יפה? לתפוס בחולצות זה חוקי? לקפוץ לכדור ובטעות לתקוע לשחקן השני את המרפק באף זה הגון? תכף תגידו לי שזה לא יפה לקלל את האמא של השחקנים האחרים...
נכתב על ידי , 10/6/2007 01:16   בקטגוריות כדורגל  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולמרט, הרסת לי את הבוקר





בדר"כ אני מתעלמת מידיעות מסוג זה, אבל לפתוח את הבוקר עם "אני הפרטנר שלך לשלום אדון אסד, אני אתן לך את הגולן", זה כבר ממש מוגזם. כאילו, אחרי המלחמה האחרונה מישהו באמת חושב שזה אפשרי? שזו באמת שאלה של שטחים תמורת שלום? הרי זה אבסורד! שום דבר לא ישתנה פה עד שלא יתחילו לדבר ברצינות על שלום תמורת שלום. בגלל שזה לא הולך לקרות, שום דבר לא ישתנה פה. אני רק מקווה שמישהו יעלה על זה לפני שכל מדינת ישראל תגור בגוש דן.
נכתב על ידי , 8/6/2007 09:08   בקטגוריות עם ומדינה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)