לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

צהריים בקימל


הנתח קצבים בקימל טוב בדיוק כמו לפני שנה וחצי. קיבלתי נתח טיפה עצבני, אבל רובו היה מעולה. לכו לאכול נתח קצבים בקימל.

מסתבר שהעסקית צהריים שלהם כוללת ראשונה, עיקרית, שתיה קלה ולחם ב-79 ש"ח. היה יותר מגניב אם הייתה להם אופציה לבחור כוס יין בשתיה. ואם נגיד היה גם שתיה חמה. אבל זה אותן מנות כמו בערב, מה שהופך את העניין להרבה יותר זול.

לכו לאכול נתח קצבים בעסקית צהריים של קימל.
נכתב על ידי , 29/6/2010 17:20   בקטגוריות אני, אהבות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסיפוק המפתיע של הצהריים


הבחור הרע שלח הודעה מקודם ושאל אם אני רוצה להפגש. אז שאלתי איזה חלק של "לא" הוא לא מבין.


עכשיו אני לגמרי מוכנה לזה שהמוצ'אצו'ס יספקו אותי בערב ואז >עמית< יספק אותי בלילה.


נכתב על ידי , 27/6/2010 16:18   בקטגוריות אני, רווקות הוללת  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השבועות האחרונים


בתוך כל הבלאגן של השבועות האחרונים דבר אחד ברור: אני צריכה הלבשה תחתונה חדשה.
נכתב על ידי , 27/6/2010 11:36   בקטגוריות רווקות הוללת  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הוכחה אמפירית


מה שארגנטינה מוכיחה בשלב הבתים הוא, שקבוצה זה יותר מאוסף שחקנים.

לא השמות הגדולים מביאים אותה לעלות עם 9 נקודות לשמינית הגמר. זה הכשרון, צורת המשחק, הקבוצתיות, החברות והרצון העז להצליח. זה לשחק בשביל הקבוצה, בשביל החולצה, ולא בשביל להעלות את הערך שלך בעונה הבאה.

אני מרוצה מהנבחרת עד עכשיו, ואני מרוצה מאוד ממרדונה. אני מקווה שעוד שבועיים, גם אני אהיה בין אלה שיבקשו מהמוצ'אצ'וס סליחה.
נכתב על ידי , 23/6/2010 14:39   בקטגוריות כדורגל, דרום אפריקה 2010  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שפל


אני עומדת בתחנת אוטובוס הבוקר, בדרך לעבודה. נעצר לידי ג'יפ שחור, גבר נוהג בו, ומבקש הוראות:

- סליחה, את יודעת איך אני מגיע לבית ברל?
- בית ברל?
- כן. אני בכיוון?
- כן. תיסע פה עד הסוף, תפנה ימינה ואז כבר יהיה לך שילוט
- אה, נכון. את נוסעת לכיוון? את רוצה שאני אקח אותך?
- לא, תודה.
- לאן את נוסעת?
- תל אביב.
- תרצי שאני אאסוף אותך מתל אביב כשתסיימי?
- לא.
- גם לא?
- לא.


תכל'ס, זה היה חשוד כבר ברגע שהוא עצר: ממתי גברים מבקשים הוראות?
נכתב על ידי , 22/6/2010 13:49   בקטגוריות אני  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לוקה


- לוֹקַה, התגעגעת אליי?
- כן.
- כמה?
- כמו ששמחתי אתמול כשגרמניה הפסידו
- שקרנית. אם זה היה נכון כבר היית באה אליי ברגל...

***
- הפצת את השם הזה בין החברים שלך?
- מה פתאום, הוא רק שלך. כל אחד שם לי את הכינוי שלו
- ואיזה את הכי אוהבת? תזהרי...
- ברור שאת שלך. זה יותר משם חיבה, הוא הכי מצליח לקלוט את המהות שלי. למרות שאני לא מבינה איך עלית על זה כל כך מהר.
- מה זאת אומרת? זה מתפרץ ממך. זה בא לך לפּנים. את מופרעת, זה ברור.

***

אז, אני והוא היינו אתמול אצלו, ראינו את המשחק של קמרון מהמיטה, ואז קצת צחקנו מהשטויות באגו עד שהוא אמר, "טוב, אני עוד שניה מקיא מזה", כיבה את זה והלכנו לישון.

זה מצחיק שמעולם לא שכבנו, ואיכשהו נחמד לישון ביחד.
נכתב על ידי , 20/6/2010 09:46   בקטגוריות אני, רווקות הוללת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי שטוב לו ושמח שיבקיע


הרבה ביקורת יש על מראדונה, ובעיקר הרבה מאוד חוסר אמון.

השבועות שלפני המונדיאל התאפיינו באימונים סגורים, בלי כמעט משחקים מול נבחרות אחרות. אף אחד לא הבין מה זה הדבר הזה, וכולם אוהבים להגיד שבתור מאמן- מרדונה הוא שחקן מבריק.

אבל יש דבר אחד שאי אפשר לקחת ממנו: הוא מבין מתי שחקן משחק טוב. שחקן משחק טוב כשטוב לו. במסיבת העיתונאים אתמול מסי אמר שהוא נהנה לשחק עם הנבחרת. שהראש שלו השתנה. שהוא קם שמח בבוקר. רואים את זה על המגרש.

מבחינתי, זה אומר שמרדונה מתחיל להצליח. צריך יותר להתלכד, צריך לפתור את העניין עם ההגנה בימין, צריך יותר שיתוף פעולה למעלה.

אני מקווה שיהיה אפשר לעשות את זה בשבוע... אבל אני מתחילה להיות ממש אופטימית.


את הוידאו הבא קיבלתי עכשיו. אולי זה יגרום לאיקס להבין למה האופטימיות שלי לא יכולה להיות זהירה:




נכתב על ידי , 14/6/2010 10:52   בקטגוריות דרום אפריקה 2010  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)