לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

מסיבת רווקות


חברה שלי אחרת מתחתנת עוד שלושה שבועות. אני, עוד חברה ואחותה מתחילות לארגן את המסיבת רווקות.
בגלל שהעוד חברה הזאת, מסתבר, עובדת במשרד לידי פשוט קפצתי אליה אחרי האוכל וישבנו לתכנן את הדברים הראשונים. תמיד-תמיד-תמיד יש לי בעיה עם האלכוהול. אמרתי לה: "לחסוך זה במיקום ובאלכוהול, כל השאר הוא די קבוע", והיא אמרה שנכון, ואני אמרתי לה "אבל אני לא יודעת מה הבנות שותות, נגיד- עדיף להביא וויסקי או וודקה?", והיא אמרה "קאיה, זה בנות. מביאים יין ובריזרים". הו וול.

והיא גם אמרה לי "במה את אומרת שאת עובדת? את נראית לי כמו כשרון מבוזבז".
נכתב על ידי , 29/7/2008 16:26   בקטגוריות אני  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Japanika רעננה


אתמול הלכתי עם חברה לסניף החדש של ג'פניקה ברעננה. איך שהתיישבתי שם וראיתי את התפריט חשבתי עליכם. שימו לב- המקום כשר.

עיצוב: עץ בהיר, סושי-בר במרכז. נעים. ואני חייבת לציין גם את המוזיקה לטובה.
שירות: סבבה לגמרי. המלצרים אדיבים, מנהל המשמרת מסתובב כל הזמן ושומר שהכל יתקתק. המנות יוצאות סופר-מהר, אפילו המרק.
התקלה היחידה הייתה שביקשתי מקום לשניים וביקשו ממני לחכות בחוץ עד שיכינו את השולחן, כדי בסוף להכנס לשבת בשולחן מלוכלך ברוטב טריאקי דביק. לזכותם יאמר, בכל זאת, שזה נוקה מיד, המלצרית התנצלה, ולא היו עוד טאקלים.
אוכל: ג'פניקה כמו ג'פניקה- סושי כפסט פוד. זה אומר שהאוכל יוצא מהר, הוא לא יקר, הוא לא הכי איכותי בעולם- אבל הוא טעים.
המנות שלקחנו:
ראשונות: חמוצים יפנים, מרק מיסו
סושי: קומבינציה ב' (אם אתם לא מתעסקים עם נגירי, זאת הקומבינציה בשבילכם), שישיה של I/O כלשהו, סנדוויץ' סושי. החלק היפה הוא שאפשר להזמין כל סושי שבא לך, עם כל דג וכל ירק שבא לך, וכל ציפוי שבא לך. מודולרי מאוד :) מעולה בשביל אלה שבאים לסושיה ומתחילים "אני אוהב צלופח, אבל למה אין לכם אותו עם בטטה וקמפיו. מה, מה קשה לכם לעשות שילוב כזה?". לכו לג'פניקה ותעשו לכם את הקומבינציות הדוחות שלכם, בכיף.
אכלנו מלא, בכל קנה מידה. שילמנו 102 שקל (בלי שתיה). אין מה לחשוב פעמיים בעניין הזה, הם באמת לא יקרים.
הסושי בג'פניקה רחוק מלהיות הסושי הטוב ביותר שאכלתי, אבל הוא גם מאוד רחוק מלהיות בין הגרועים (תנסו להזמין פעם סושי למשרד, תבינו מה זה סושי איום ונורא. בעצם, אל תנסו, עזבו שטויות- תלמדו מנסיונם של אחרים).

ציון:
תמורה מצוינת למחיר.
שווה ללכת:
לאיזה מפגש עם חברה אח"צ- זה כ"כ הרבה יותר שווה משוב סלט בארומה, ואין הפרש משמעותי במחיר.
אם אתם אוכלים כשר, כמובן. אני חושבת שבשרון זו אחת האופציות הטובות, הרי "טריאקי" בפארק אזורים כ"כ גרועה שאפילו לא שווה ביקורת.
אם אתם לא בקטע של לעשות פאדיחות עם צ'ופ-סטיקס, זה גם נראה לי אחלה מקום לדייט.

ג'פניקה רעננה
אחוזה 95 (מול מרכז אל-רם), רעננה
נכתב על ידי , 28/7/2008 10:53   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Kyoto Salsa


חיכיתם וחיכיתם, והנה לכם ביקורת חדשה: סלסה קיוטי בת"א, הסניף האפילו-פלצני-יותר של קיוטו. הייתי שם ביום ראשון שעבר עם בלוגרית (כן, בלוגרים הם לא משהו, עברתי צד), והרי לכם הרשמים:

עיצוב: כצפוי, פלצני. אבל נראה בסדר סה"כ. וכשתהיו שם שימו לב לבר: יש בר עם כיסאות רגילים, פשוט החלק איפה שהברמנים עוברים הוא נמוך יותר מהרצפה. זה חמוד מאוד.
שירות: השירות הייתה ותשאר, כנראה, הבעיה של קיוטו. נכון כולם תמיד אומרים "לוקח להם שנה להביא את האוכל, אבל את החשבון אתה מקבל מיד". וול, בקיוטו אפילו את זה אין- גם לחשבון אתה מחכה שנים.
אוכל: נהדר. הזמנו איזה 4 סוגים שונים, וכולם היו טובים. ממליצה לכם על הקטרפילר- I/O עם סלמון וירקות, עטוף באבוקדו עם רוטב טריאקי. ושתינו קאוה כמו שתי כוסיות מהשורה.

ציון:
אבל אני אמשיך ללכת לשם כי האוכל טעים.
שווה ללכת: אם בא לכם להתפלצן על סושי, כמובן. ואם תגיעו בערב הומה (חמישי/שישי בערב) תרגישו חופשי לבוא עם החבר'ה.

Kyoto Salsa
מונטפיורי 31, ת"א.
נכתב על ידי , 28/7/2008 10:31   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד משהו


לאחרונה אני כל-כך עמוסה ברעיונות שזה לא יאומן. כפי שאתם יודעים, אני נוטה להגזים במחשבות שלי. כאילו, לפני כמה ימים אמרתי לעצמי "למה שעוד 10 שנים אני לא אהיה סמנכ"ל שיווק של גוגל ישראל?".
נכתב על ידי , 24/7/2008 16:06   בקטגוריות עבודה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני חייבת לספר לכם


היום לראשונה קיבלתי את המשפט "אני לא בטוח שאת מבינה עם מי את מדברת". אז אמרתי לו ש"כמובן שאני יודעת עם מי אני מדברת, אחרת לא הייתי פונה אליך".
אח, העסקים... 
נכתב על ידי , 21/7/2008 14:57   בקטגוריות עבודה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Cyberbullying


נתקלתי בזה היום.



נכתב על ידי , 16/7/2008 15:44   בקטגוריות עבודה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההברקה של ליאור


"אה, אתם כמו רוס ורייצ'ל".
נכתב על ידי , 11/7/2008 08:49   בקטגוריות אהבות, אני  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)