לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משתנה קבוע

הבדידות שלי מתועדת

כינוי: 

בן: 44

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2015

אהוב שלי , חיים שלי.


אז זהו , אהוב שלי חיים שלי , אתה סוף סוף פה ומה אני אגיד לך ...מהרגע שהגעת אני מפחד. זו תחושה מאוד עמוקה ובסיסית , פשוט חשש משברון לב , אני כל כך אוהב אותך. נולד , מחייך , אוכל , הולך , מדבר , מקשקש.

ואת , נסיכה שלי , כל הרבה דברים נכנסים לנו באמצע , ההריונות הכושלים , העבודה , החיים שלנו במדינה הכ"כ זרה הזאת ....ואת תמיד משנה , טובת לב עם משקפיים קצת אבודה אבל כמו תמיד חדורת מטרה.

ואני כרגיל עם הפחד מהסוף , נכנס בכל שיקול בכל מחשבה , מי יודע מה קדם למה , הסוף או הפחד מהסוף.

תמיד זה להחזיק עוד קצת , עוד מעט ומגיעים למטרה אבל מה עם הדרך ?! זה בכלל שווה את זה? הרי הייתי מאושר גם בלי כלום.

משפחה.

 

 

נכתב על ידי , 14/5/2015 22:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





497
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבבדידותי... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בבדידותי... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)