לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Another Brick in the Blog


על דברים שאני צריכה להגיד בפרצוף, אבל לא יכולה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

ללא התלבטות


לפעמים אני מתלבטת אם הדרך שבה בחרתי נכונה.

אני תוהה אם זה היה נכון לבחור לצעוד בשביל ההוא ביחד כל כך הרבה זמן מראש.

ולרגע קט, אם הספק עולה, אני מיד מרגיעה ומזכירה לו ש"טוֹב פַּת חֲרֵבָה וְשַׁלְוָה בָהּ מִבַּיִת מָלֵא זִבְחֵי רִיב" (משלי).

וגם אם נצטרך עוד כמה שנים כדי להרשות לעצמנו להגיע לבית מלא זבחים,

אנחנו יודעים שכרגע טוב לנו עם הפת החרבה,

וזה

בהחלט

עדיף

על זבחי ריב. 

 

אני אוהבת אותך בחור יקר שלי :)

נכתב על ידי בת-אדם בהתהוות , 24/6/2013 15:19   בקטגוריות מכתב שלא יישלח..., תהיות שכאלה...  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של YO ב-29/12/2013 21:46
 





כינוי:  בת-אדם בהתהוות

בת: 35

ICQ: 319380758 




קוראים אותי
5,546
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת-אדם בהתהוות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת-אדם בהתהוות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)