לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

11/2004

אני פה גם בשביל זה :)


 

"


חגית שלום,

ראשית ברצוני להגיד לך שקראתי את הבלוג שלך ומאד נהנתי. אני יכולה להגיד לך שאני מזדהה עם הרבה דברים שאת כותבת עליהם.

אני רכזת של תנועה שנקראת ציונות דתית ריאלית, מטרת התנועה היא להעלות את השיח החברתי בציבור הדתי. בשבוע הבא אנו מארגנים בימה ציבורית בנושא הרווקות הדתית בימינו. אני מצרפת לך לינק של ההזמנה לערב. אני אשמח אם תבואי ואם את יכולה לפרסם את הערב בבלוג שלך, אני אודה לך מאד.

אני יודעת שאת לא מכירה אותי ואולי את גם לא מכירה את התנועה שלי, אך אני חושבת שהנושא הזה חשוב מאד ושצריך לדבר עליו, אבל יותר חשוב זה שאנשים יבואו להקשיב ושתופעת הרווקות המאוחרת תעלה לתודעה של הציבור הדתי.

"

 

רווקות מאוחרת? מה לי ולזה?!...


 

ראשית- תודה.

שנית- הריני משתדלת לעשות מה שנתבקשתי ומקווה ש"המוני" קוראי בארץ ובתפוצות יפקדו את האירוע.

אני, למי שמתעניין, לא אהיה שם מכיוון שיש לי ישיבות ציונים + ערב אמהות ובנות באותו יום (כמובן שזה ביום החופשי שלי, אלא מה...)

שלישית- האמת? בחיים לא חשבתי שאפנה פה למשהו של צד"ר. אבל החיים מפתיעים. אז הם שמאלנים. ביג דיל.

 

 

הנה, שוב, תכני האירוע:

 

 

"עד החתונה זה יעבור"

דיון בנושא תופעת הרווקות הדתית המאוחרת בחברה הציונית- דתית

בהשתתפות:

הרב חיים נבון

(מכון הרצוג, ישיבת הר עציון)

ציפי חוטובלי

(עורכת עיתון האינטרנט "דייטולוגיה")

טלי ברנר

(מכון "לייפר" ללימודי האישה והמגדר)

חגי אפרתי

(ציונות דתית ריאלית)

 

מנחה: שרון מייבסקי

(הצנועות והחסודות , קבוצת דד לוס)

 

אבל איפה שהרה בלאו?!
נכתב על ידי , 19/11/2004 09:06  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בתאל ב-6/12/2004 20:18



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)