לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רק כדי להאיר


...פנסאי, כתפקידו של האיש לפנים, קודם המצאת החשמל, שכל ערב הדליק את פנסי הרחוב.
כינוי: 

בת: 50

ICQ: 149856785 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

1/2005

אני פרחה


עובדה מספר אחת

 שיחת מסנג'ר עם מנהל אתר היצירה "צורה" בעת פנייתו אלי באישון ליל זה:

 

מנחם אומר/ת:

חגית?

חגית אומר/ת:

כמה פאתטית אני אם אני מורידה את השיר "פרחה במרצדס" בקאזה ובוכה בלי להפסיק?

מנחם אומר/ת:

800 בערך

חגית אומר/ת:

ידעתי. מלא

מנחם אומר/ת:

מה זה פרחה במרצדס?

חגית אומר/ת:

זה שיר של שרית (במלעיל)

מנחם אומר/ת:

אה

חגית אומר/ת:

אז עכשיו עלינו ל 19758?

מנחם אומר/ת:

חח

מנחם אומר/ת:

האמת אני מחבב את שרית

חגית אומר/ת:

כן. היא בסדר זאתי.

מנחם אומר/ת:

שמתי שני שירים חדשים באתר

חגית אומר/ת:

נתחדש.

מנחם אומר/ת:

ורציתי שתבקרי אותם

חגית אומר/ת:

אני אבדוק אבל קודם אני אלך להקיא, כי רק הגעתי מירושלים וכולי סחרחורת (חוץ מזה שלהקיא אחרי קריאת השירים- לא יהיה מנומס מצדי, נכון?)

מנחם אומר/ת:

חחח

חגית אומר/ת:

ואל תצפה לביקורת אינטליגנטית.

אני שומעת "פרחה במרצדס" למען השם...

מנחם אומר/ת:

למרות שאולי עדיף שלפחות יהיה תירוץ "רפואי" להקאה

 

...

חגית אומר/ת:

והרי תגובתי היצירתית:

לא הבנתי.

כלום.

 

נו, פרחה אמרתי לך...

מנחם אומר/ת:

אוי נו תפסיקי עם הלא הבנתי ש'לך

חגית אומר/ת:

סתמסתם

...

 

עובדה מספר שתיים:

הקוסמטיקאית שלי שכנעה אותי וכבר יומיים אני מסתובבת עם לק, בלי שעשיתי בציפורני שפטים.

 

עובדה מספר שלוש:

אני גם שומעת את השיר "חגיגה"...

 

ה צ י ל ו!

 

מה יהיה עכשיו? שימוש בתכשירים של פנינה רוזנבלום??

אמאל'ה.

בא לי לצעוק

...אני פרחה.

 

 

נכתב על ידי , 26/1/2005 03:05  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כבשונת ב-30/1/2005 18:28



151,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנסאית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנסאית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)